Ai kun tekisi mieli jo koristella koti joulukoristeilla
Kommentit (25)
^ Odotan jo innolla, että saa kuunnella aamusta iltaan jouluradiota.
Löysin kirpparilta vanhoja lasisia käpyjä ja palloja. Olisi ihana laittaa ne jo näkösällä, mutta mies varmaan huomaisi ne, vaikka muuten ei huomaa mitään sisustukseen liittyvää. Kauanko pitää vielä sinnitellä?
Olen kerännyt kirppareilta ihan kelpo kokoelman erilaisia "joululevyjä". Voin sitten kuunnella aina mielialan mukaan erilaista joulumusiikkia.
^ Wow, olet tehnyt hyvän löydön kirpparilta. Minä löysin pari vuotta sitten vanhaan valosarjaan puuttuvia palloja. Se on tosi nätti ja niin ihanan lämminsävyinen. Se oli mun löytö.
minä olen valmistellut diy-joulukalenteria lapsille. :)
Itse en vielä ole tuolla asteella, mutta mietin jo lahjoja.
Laita jotain sellaista joulujuttua esille mitä mies ei käsitä joulukoristeeksi. 😀
Se on sinun koti, saat tehdä mitä ikinä haluat!
Minulla on jouluvaloja, kynttilöitä ja lumihiutalekoristeita. Varsinaiset joulukoristeet säästän joulukuun puolelle.
Mä en laita tänä jouluna mitään koristeita, valoja!
Ihanaa, että meitä on monta jouluhenkistä täällä. Tulee hyvä mieli.
Yök. Joulu on peestä ja sinä pöpi.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Joulu on peestä ja sinä pöpi.
Paha tonttu tuli paikalle.
^ Höpsis, joulu on parasta aikaa vuodesta.
onneksi ensi kuussa alkaa tulemaan suklaakonvehteja myyntiin. todennäköisesti ensin tulee myyntiin joitain keskieuroopassa valmistettuja konvehteja. ei ne kovin hyviä ole, mutta pitää ostaa joitain rasiallisia.
Laita syksyyn sopivia koristeita. Lyhdyt, kynttilät ja ei joulukuvioiset punaiset verhot voi laittaa jo esille. Lahjoja voi jo tehdä, ostella valmiiksi. Yksinollessa voi kuunnella joulumusaa juoda glögiä ja mutustaa piparia. Joulu on paras juhla.
16, noin taidan tehdä. Fiilistellä. :) ap
Ulkovalot (jouluvalot) meinasin kohta jo laittaa kun on niin pimeä.
Syksyn ainoa huono puoli on silloin alkava jouluvouhotus. Odottakaa nyt edes marraskuuhun asti!
Vierailija kirjoitti:
Itse en vielä ole tuolla asteella, mutta mietin jo lahjoja.
Laita jotain sellaista joulujuttua esille mitä mies ei käsitä joulukoristeeksi. 😀
No niin vähän ajattelinkin, että noi lasipallot voisin laittaa ikkunaan,kun eivät ole ihan niin joulun värisiä (pihan puolelle, ettei naapurit näe).
Jos mies huomaa ja sitten jotain kommentoi, niin voisin sanoa, että, tämmöisiä "syyskoristeita" vaan ovat...
Minullakin on jo jouluolo.