Eläinhoitola Helsingissä, jossa mahdollista saada luottoa?
Hei
Tilanne on se, että kissa taitaa olla nyt sairas, että lopetus on edessä. On jo ikää paljon, ja kissoja on elämässä ollut useampi kymmenen vuotta, joten hetken mielijohteesta rakasta kaveria ei piikille olla viemässä.
Kissat - minulla on toinenkin rakas kissa - otettu silloin talous oli toisella mallilla, ja pystyi helposti tarjoamaan turvallisen kodin löytökissoille. Hyvää hoitoa ovat tähän asti saaneetkin. Mutta nykyään tilanne on taloudellisesti toinen, vaikea sairaus on ajanut minut eläkkeelle ja vaimolle riitti sairastelu, joten kaikki on nyt minun pienen eläkkeen varassa. Tämä näin alustuksena, ettei kukaan ehkä ala napisemaan että mitä ottaa eläimen jos ei ole varaa hoitaa. Näin ei tosiaan silloin 12 vuotta sitten ollut...
Kysyn siis missä voisin rakkaan ystäväni päästää tuskista pois Helsingin alueella, siten että saisi maksulle luottoa? Eli eläinlääkäriä jossa voisi saada luottoa maksuun? Itsellä rahaa niin vähän, että ei tahdo muutenkaan ruokaan riittää. Aina olen ensin kissat syöttänyt ensin, sitten itseni. Nyt on hätä, pienen rakkaan n. 13-14 vuotiaan kissan rauhallisesta ja kivuttomasta pois pääsystä kyse.
Toivoisin, että jos sinulla ei ole kuin vinoilua, jätä tällä kertaa väliin, elämä on potkinut ihan riittävästi ja on aika surullinen tilanne tässä sekä hätä pienestä.
Kommentit (2)
Helsingin yliopistollisessa eläinsairaalassa näyttäisi olevan maksuvaihtoehtona lindorf erämaksu, ohessa hinnasto: http://elainsairaala.helsinki.fi/fi/pienelaimet/pienelainsairaalan-hinn…
Voisitko kysyä neuvoa jostain lähimmästä eläintensuojelupaikasta? Suojelua on myös se, että ei anna sairaan kissan kitua. Eläinlääkärit tekevät bisnestä, tuskin antavat osamaksulla mitään.