Mikä itsetehty on nyt sisustuksessa in?
Kun on ollut näitä viirejä, geometrisia tauluja, makrameehässäköitä, pompomeja ja ties mitä tupsuja, niin mikä on nyt in? Tai mihin olet törmännyt paljon? Mitä olet itse tehnyt?
Kommentit (21)
Pullovalot! Eihän siinä tietenkään ole muuta itse tekemistä kuin yhdistää valosarja ja tyhjä pullo, mutta onhan sen pullon tyhjennys ainakin hauskaa :)
Vierailija kirjoitti:
Pullovalot! Eihän siinä tietenkään ole muuta itse tekemistä kuin yhdistää valosarja ja tyhjä pullo, mutta onhan sen pullon tyhjennys ainakin hauskaa :)
Haha, okei, tästä en ole vielä kuullut. Mutta hauskalta kuullostaa. :D
Ap
Muodeista en tiedä, mutta mulla on ikisuosikit paperinaru, kierrätyspitsi ja valot.
Kranssit näkyy olevan kova juttu. Itsekin koittanut väkertää niitä, melko huonolla menestyksellä:(
Vierailija kirjoitti:
Muodeista en tiedä, mutta mulla on ikisuosikit paperinaru, kierrätyspitsi ja valot.
Millaisia on kierrätyspitsi? Tiedän että pitsiliinoja on käytetty maalaamisen apuna kuvioinnissa, mutta muuta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kranssit näkyy olevan kova juttu. Itsekin koittanut väkertää niitä, melko huonolla menestyksellä:(
Vähän sama minulla. Ja miten siitä saa varmasti säänkestävän? Jos joku styroksi on pohjana, niin luullisi että se ottaa iskua sateesta ja hajoaa? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ryijyt ja puuvillamatot
Totta, näitä on näkynyt. Ryijyt on kyllä suuritekoisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama minulla. Ja miten siitä saa varmasti säänkestävän? Jos joku styroksi on pohjana, niin luullisi että se ottaa iskua sateesta ja hajoaa? :D
Ap
Havupallot on ainoita jotka kestää koko talven kauniina. Kanervakranssit on jo ihan ruskehtavia, lakkauksesta huolimatta.
Muoteja en ole seuraillut, mutta kodissani hallitsevina elementteinä ovat kierrätysmateriaaleista itsetehdyt valaisimet. Jo vuosia on ollut perinteenä rakentaa kesän aikana tulevan talven valaisimet, joihin on edellisen vuoden aikana kerätty materiaalit. Välillä on ollut industrial-henkistä, joskus retrorevittelyä väreineen ja nyt on menossa ruosteenruskea, maanläheinen kausi. Ainoa kaupasta hankittu valaisin on olohuoneen potkurilamppu.
M 42
Entä jos ihan itse keksisit mitä haluaist kotiisi? Ja mitä ei välttämättä muilla olisi.. Se vasta uniikkia olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHavupallot on ainoita jotka kestää koko talven kauniina. Kanervakranssit on jo ihan ruskehtavia, lakkauksesta huolimatta.
Kokeile mustikanvarpuja, tulee ihan kauniita ilman lehtiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pikkulinnut ja oravat ovat erittäin kiinnostuneita parvekekoristeista. Ulko-oveen laitettu joulukranssi, jossa on (vielä vähän) punaisia marjoja, on maisteltu ja rähjääntynyt vuosien mittaan, vaikka se on ovessa vain pari viikkoa.
Saako kerrostaloissa enää laittaa kransseja oveen? Jossain oli juttua, että paloturvallisuuden takia (ja sekopäiden takia) helposti tuleen tuikattavia ovikoristeita ei enää suositella tai ne on jopa kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHavupallot on ainoita jotka kestää koko talven kauniina. Kanervakranssit on jo ihan ruskehtavia, lakkauksesta huolimatta.
Oon tehnyt niitäkin ja ne tosiaan kestää säätäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tokihan muistatte pyytää keräämiseen maanomistajan luvan ellei metsä ole oma? :)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ihan itse keksisit mitä haluaist kotiisi? Ja mitä ei välttämättä muilla olisi.. Se vasta uniikkia olisi.
Mitähän se semmoinen olisi? Nykyään kaikilla on kaikkea, jos vain haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tokihan muistatte pyytää keräämiseen maanomistajan luvan ellei metsä ole oma? :)
Joo, aina on kysytty lupa! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia on kierrätyspitsi? Tiedän että pitsiliinoja on käytetty maalaamisen apuna kuvioinnissa, mutta muuta?
Ap
Pitsiliinat sopivat mihin vain, katso Risako. Itse olen tehnyt kovettamalla lampunvarjostimen, kaunis valo. Ikuisuusprojektina mulla tikkutäkki, johon yhdistelen kirpparilta löytyneitä kauniita pitsejä.
Ikeasta ostetut, itse tuunatut huonekalut.
No, kai jollakin on jotain mielipidettä tähän?
Ap