AUTOSSA,VIKAA OSAAKO KUKAAN AUTTAA
Moro
Onko täällä ketään autoexperttiä jok osaisi auttaa autoni suhteen? Tänään aamuviideltä kun kurvailin kotio autostani,,Joka on siis Mersun G56 AMG V8 Koneella 2005,, Yhtäkkiä huomasin Kuinka Vauhtini alkoi tippua Motarilla 140kmh:ta noin 100km/h,
Eikä auttanut vaikka laitoin nastan lautaan silti pysyi samassa lukemassa,mutta silti auto kiihtyi nopeammin kuin yleensä, Osaako joku auttaa? Itse olen tällainen eläkeläinen niin en näistä uusimmista mobiileistä tiedä juuri mitään
Kommentit (26)
Kiihtyi 0-100,, noin 5 sekunttia normaalisti siis 7.sekunnissa
Olisiko pytyistä joku hajonnut? V8..
Ei tarvitse olla ilkeä, apuahan vain kysyn
Vie se romu autoliikkeeseen, siellä korjaavat tai vaihtavat parempaan vekottimeen esim. Toyota Corollaan. Uudet romut on varustettu hienolla mekaniikalla joka havaitessaan jotain vikaa ei anna nostaa kierroksia yli 3000 suojellakseen mootttoria.
Myös pakoputkisto pitää hirveää melua, semmoista Viuvahdus ääniä silloin tällön
Aina olen ajanut ns,, kalliimmalla hököttimellä,, pitääpä pistää auto vaihtoon jos ei vikaa löydä
Olet ostaessasi laittanut rastin ruutuun myös poliisin valvomaan autokohtaiseen ylinopeudenvalvonnan seurantaan
ja rajoittamiseen. Ajoit ylinopeutta, joten sakon lisäksi sinulle on tullut 3 kk rajoite ajonopeudelle. Tämä on tulossa vakiovarusteeksi ja pakolliseksi kaikkiin kalliimpiin autoihin, joten luultavasti olet siksi rastinut sen, jotta ei tarvitse myöhemmin käydä asennuttamassa. Nopea kiihtyminen oli ei-suunniteltu ominaisuus, joka todennäköisesti sitten joskus katsastuksessa ohjelmoidaan pois. Toivottavasti sakot eivät ole kamalan suuria. Koitahan höllentää kaasujalkaa.
Auto siis Ei kulje enää kuin 113kmh,, ennen meni noin 267kmh,, en tiedä mikä vikana
Kiitos vastauksesta, auto on ollut minulla nyt noin 7vuotta, pitääpä tarkistaa
Selityksestä päätellen voi olla kampikammionkattovalo..
Voi olla turbo sökö. Limb-mode päällä. Tai joku muu vika.
Lue ODB:stä vikakoodit.
Luultavasti auto-kytkimen palautusjousi on kuoleentunut.
Irtokipinärasia on menossa tyhjäksi. Se rajoittaa kierroksia automaattisesti, jotta pääset huoltoasemalle ostamaan uuden säiliön irtokipinöitä. Kolina johtuu kuluneesta pakoputkenkannatinlaakerista.
Peraukossa on jotain tuketta. Puhdista se niin johan alkaa taas luistamaan.
Opettele käyttämään pilkkua oiken,tai älä käytä ollenkaan. Kiitos
Männänpalautusjouset kuoleentuneet?
Vierailija kirjoitti:
Ja pilkun jälkeen tulee välilyönti. Opettele tämä asia, tai älä kirjoita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Noin lyhyt sepustus, yhdeksän sanaa, ja kolme virhettä olet saanut siihen mahtumaan.
Sitten alat vielä toisia opettamaan, mokomakin pökelö.
Nyt on ristiriitaista settiä, kiihtyikö se vai hiljenikö, en saanut selvää.