Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys naistentaudeista

Vierailija
19.09.2017 |

Elikkäs arvon sisaret kysymys tuntuu tyhmältä, mutta miten teijän mielestä kannattaa menetellä. sain kutsun vuositarkastukseen kohdunkaulan syövän takia. Seulonta on valtakunnallinen. Sen lisäksi mulla on vuosikontrolli gynelle (oma gyne), kun mulla on ollut ongelmia naistentautien kanssa. Tiedän, että tänä vuonna mulla ois papa myös gynellä. Mutta viime vuonna gyne puhu just tästä valtakunnallisesta tarkkailusta (oli eri gyne tosin ku oma gyne). Eli kummassa annan tämän papan tehdä. En hyväksy vastaukseksi, että molemmissa, tai jos niin perustele :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnallinen papa on ilmainen

Vierailija
2/6 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ajatellut että lääkärit ja muut jotka tuloksia tutkii on vain ihmisiä eli parempi mitä useampi niitä katsoo. En tosin tiedä miten papanäytteet tutkitaan eli onko siinä mahdollisuutta edes erehtyä.

Tietysti jos oma gyne on yksityinen ja sinun pitää tutkimukset maksaa niin ehkä sitten vain sinne kunnalliselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun joka tapauksessa menemään kunnalliselle, jossa on siis poliklinikkamaksu. Nyt tuli sitten lisäksi tää ilmaiseen kutsu. Voiko sitä ilmaisen kutsua esim. siirtää ensi vuodelle? Tota kunnallista en enää ehdi siirtämään.

Vierailija
4/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOIKKA taas

Kävin siis siellä gynellä johon mulla on pakollinen tarkastus ja se meni hyvin. Tällä viikolla on sitten se ns. vuositarkastus. Päätettiin oman gynen kanssa jättää se sinne. Nyt tulikin jännäkakka ja jännittää mitäs mitäs osaako ne huomioida mun kierukan etteivät irrota sitä kun ollut niin hyvin vuositolkulla.

Vaikka oon jo 35 niin gynellä on käyty  vuosia sairauden takia mutta seksielämää ei ole ollut montaa vuotta. Tiedän että papa on tärkeä mut onko sillä eroa ottaako sen rutiini vai oma gyne.

Rauhotelkaa tai pelotelkaa

ap

Vierailija
5/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ajatellut että lääkärit ja muut jotka tuloksia tutkii on vain ihmisiä eli parempi mitä useampi niitä katsoo. En tosin tiedä miten papanäytteet tutkitaan eli onko siinä mahdollisuutta edes erehtyä.

Tietysti jos oma gyne on yksityinen ja sinun pitää tutkimukset maksaa niin ehkä sitten vain sinne kunnalliselle.

papa koe on irtosolunäyte eli sen tutkii pa

tologi, ei gyne. Ei ole väliä missä käy otattamassa näytteen.

Vierailija
6/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä. Toi oli just patologiasta pyyntö. Ihan jees päästä virallisen patologin tutkittavaks ku yks syöpä tosiaan ollu jo alapäässä (ei kohdunkaula). Eli kaikki mahdollista mutta mutta pelottaahan nää toki vaikka papassa oon ennenki ollu. Jo ennen ns. seksielämää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän