Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3000- luvun aihe vapaa

Vierailija
19.09.2017 |

Millaista settii? Tä?

Kommentit (586)

Vierailija
21/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinipoikani irrotti mopostaan ylivalonnopeusrajottimen ja on nyt eksyksissä kun mopo lähti käsistä. On etsitty kissojen ja koirien kanssa, mutta ne geenimuunnellut mokomat meni lakkkoon, ärsyttää. Tietäskö joku keinoa skidini jäljittämiseen, mopon säde on alle 20 valovuotta eli ei se kovin kauaksi ole voinut harhautua.

Njää, onko se niin justiinsa, ainahan voit pyytää labraa tekemään uuden lapsen ja tulostaa sille uuden mopon.

Vierailija
22/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka herran vuonna 3000 on vielä vegaani? Ettekö ymmärrä että kasveilla on tunteet myös? Syön vain pillereitä ja labralihaa ja voin paremmin kuin koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinipoikani irrotti mopostaan ylivalonnopeusrajottimen ja on nyt eksyksissä kun mopo lähti käsistä. On etsitty kissojen ja koirien kanssa, mutta ne geenimuunnellut mokomat meni lakkkoon, ärsyttää. Tietäskö joku keinoa skidini jäljittämiseen, mopon säde on alle 20 valovuotta eli ei se kovin kauaksi ole voinut harhautua.

Milloin viimeksi teit varmuuskopion lapsesi aivoista?

Vierailija
24/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala vielä meitä rankaisee tästä moraalittomuudesta. Mikään ei ole enää pyhää ja nuoriso pelkkiä rikollisia velttoilijoita!!! Kuka puollustaisi isäm maata? Veteraanien perintö on tuhlattu. Toista oli meno Suomessa ennen.

Vierailija
25/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin viimeksi teit varmuuskopion lapsesi aivoista?

Kaikki on tallessa, ostettiin toissavuonna se pykälää kalliimpi "MindState 4000"-tallennin joka varmuuskopioi jokaisen perheenjäsenen persoonallisuuden kerran vuorokaudessa. Mutta suoraan sanoen tässä harmittää eniten se mopo: moottori on uusi, mutta muuten se on muinaisen esi-isäni (eräs Nico) vanha pv. Ei niitä saa enää mistään, ja kopio-pv ei vaan ole sama asia.

Vierailija
26/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menettekö Rollareiden konserttiin?

Totta kai menen. Rollareista en niin välitä mutta kun Aira Samulin on siellä taustatanssijana, niin se kiinnostaa nähdä.

Mä en menis muuten, mutta ei auta, kun olen Jörn Donnerin omaishoitaja ja se haluaa kuitenkin mennä.

Vierailija
27/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kelatkaa, mies saapui treffeille ja hän oli vain 220 cm pitkä. Treffi-ilmoituksessa oli valehdellut sujuvasti, että on 230 cm pitkä. (Oikeasti kelpuuttaisin 240 cm miehen, mutta hänellä oli muita hyviä geeniominaisuuksia kuin pituus)..

Vierailija
28/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, noi Hobby Hallin burkhat on ihan väärin mitoitettu. Tilasin koon XXXL ja kirraa selästä.

Vierailija
29/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrakilttimies itkee yksinään kotonaan huulensa koskettaessa vaan syntoholipullin imuputkea. Jossain terminaattorin kromatut pakarat nousee ja laskee seksibotin uikuttaessa hiljaa alla.

Vierailija
30/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-deitti teleporttasi itsensä luokseni vaikka olin laittanut eston. Osaako joku auttaa, miksi esto ei toiminut?

Vierailija
31/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita, joita kaduttaa, että suostuitte pakastettavaksi silloin joskus? Mulle tää nykyinen aikakausi ei sovi ollenkaan. Ahdistaa. 

Vierailija
32/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 3000 katson jonkin sortin kotikasvatus setin näköistä viljelmää luonnossa eikä ufoja ole koska olemme suomessa eikä yhtäkään ahkeraa soveliasta vaatteiden vaihtajaa ulkonäön muokkaajaa olla huomaamatta.... vaikeammaksi menee kuin vääröt ihmiset tötö lukevat.

Vierailija
33/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder-deitti teleporttasi itsensä luokseni vaikka olin laittanut eston. Osaako joku auttaa, miksi esto ei toiminut?

Ootko varma ettei ollut vain deitin hologrammi? Uudessa päivityksessä on bugi, jos aivosirun ympärille on kertynyt sakkaa, niin hologrammit pääsee läpi estosta huolimatta.

Vierailija
34/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita, joita kaduttaa, että suostuitte pakastettavaksi silloin joskus? Mulle tää nykyinen aikakausi ei sovi ollenkaan.

Vaarallinen sivusto tämä.

Vierailija
35/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin mieheen mutta hänellä on pieni penis :( mitä teen?

Vierailija
36/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin elikkäs mun ärsyttävä eksä tapasi lomareissulla uuden naisen. Matka oli niitä uusia "20 ulottuvutta 20 päivässä" elvistelyjä. No sinänsä ihan sama, tapailkoon mun puolesta ketä tai mitä tahansa.

Mutta pitäsköhän sille nyt kuitenkin kertoa että se "nainen" on altairlainen sielunsyöjädemoni joka syö miehen aivot heti ekan parittelun jälkeen? Ei sillä miehellä niin väliä, mutta kun sen vanhemmat oli mulle aina niin kivoja ja reiluja, niin niitten takia ajattelin.

Vierailija
37/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimetron avajaiset kuulemma viivästyvät vielä.

Vierailija
38/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin ja mies oli mun mielestä ihan kiinnostuneen oloinen. Miksei siitä kuulu mitään?

Vierailija
39/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itselleni robottimiehen. Miksi, oi miksi, mulla silti on anoppi, sellanen oikein tehorobotti, jonka mielestä teen kaiken väärin?! Mistä te ootte tilanneet, jotka ootte saaneet ilman anoppia?

Vierailija
40/586 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te muut olette materialisoineet tänään? Halusin kokeilla tuota uutta HoloPhone X:ää, mutta aivolinkki ei toiminut aivan odotetusti.

Ps. Ajatelkaa, tuhat vuotta sitten raukat kävi töissä ja käytti jotain ihme "rahaa". Tirsk!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme