Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen ajo-opettajaani

18.09.2017 |

Moikka! Mä haluun teiltä apuu..
Mä oon alottanu autokoulun viime vuonna ja mä oon ollu ihastunu mun ajo opettajaan. Mä en kuitenkaan mitenkään pystyny kertomaan sille mun tunteista vaikka sillon olin vaan ihastunut. Sain kuitenki tietää et se on naimisssa ja et sil on lapsia. Mä sain kuitenkin kerrottua sille 2-vaiheen ajotunneilla et oon ihastunu siihe mut en face to face vaan kirjotin sille kirjeen ja kerroin mun tunteista, mutta en kertonu kuka sen kirjotti, koska mä en pystyny (2-vaiheen tein joulukuussa) mä jotenki oletin et se ihastuminen menee kuitenki ohi et en haluu et se vielä saa tietää et jos mun tunteet syvenee nii kerron sille viimestään syventävässä vaiheessa. Mulla just oli syventävän vaiheen ajotunnit enkä millään pystyny kertoo sille koska mun tunteet on vaan syventyny ja rakastan sitä ihmistä älyttömästi. Mä kuitenki kadun etten saanu kerrottuu vaik en kuitenkaa haluu rikkoo sen perhettä, enkä parisuhdetta koska en vaa oo sellanen ihminen. En kuitenkaan myöskään pysty unohtamaan sitä ihmistä millään. Aina ku mietin sitä itken. Meillä oli tosi paljon hyvii hetkii se ope on tosi ihana ja se oli mua kohtaan tosi ihana ja mukava niin kuin varmaan kaikkia kohtaan.. Haluan kuitenki tietää mitä mä voin tehdä? Oon miettiny kuitenki et kannattaaks mun kertoo sille, ku en kasvotusten pystyny kertoo nii mietin et pitäiskö kertoo tekstiviestillä? Okei tiiän et se ln noloo mut nyt ku tiiän et en nää sitä enää nii se on perjaatteessa ihan sama mitä se sanoo.. Mitä mä teen, kerronko sille vai en? Mä haluun apuu, enkä paskaa niskaani. Kiitos näin etukäteen :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, etkä joudu olemaan tekemisissäkään kolmosvaiheen jälkeen joten kyllä ne tunteet siitä hiipuu.

Vierailija
2/5 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samalla tavalla mutta mies ei ollut naimisissa. Johtuu ehkä siitä että hän huolehti musta. Nyt vasta vähän helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkoprovo

4/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, etkä joudu olemaan tekemisissäkään kolmosvaiheen jälkeen joten kyllä ne tunteet siitä hiipuu.

Oot kyl oikeessa, vaik tuntuu siltä et nää tunteet ei ikinä lopu et nää vaa vahvistuu 😭🙈

5/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt samalla tavalla mutta mies ei ollut naimisissa. Johtuu ehkä siitä että hän huolehti musta. Nyt vasta vähän helpottaa.

Mun ope taas naimisissa 😭 Jos se ei olis naimisissa nii oisin kertonu heti. Kai se tästä helpottaa ajan kanssa vaik tuntuu et ei ikinä tuu helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän