Käytkö mieluummin baarissa vai salilla
Ikäsi, ja kerro muutenkin muuta millainen olet :))
Kommentit (35)
Baarissa. Inhoan kuntoilua. Silti pysyn hoikkana vaikka syön mitä sattuu ja olen sohvaperuna. Nainen 26v.
Baarissa. En ole koskaan käynyt salilla, ei kiinnosta treenaaminen (varsinkaan muiden ihmisten nähden). Nainen 24v.
Kävisin salilla, jos olisi kotisali.
En kummassakaan. Käyn ulkona juoksulenkeillä, se on mulle terapiaa enkä edes välillä tajua vetäväni 10km+ lenkkejä tosta noin vaan vahingossa. Tykkään käydä yleensä iltaisin tai varhain aamulla, inhoan päivisin lenkkeilyä yli kaiken. Kuntosalit on mun mielestä inhottavia paikkoja, ei kiitos todellakaan.
Baareissakaan en käy. Otan mieluummin lasin tai parikin kotona tai ystävällä kaikessa rauhassa rentoutuen.
Baarissa, hyvin harvoin tosin. kuntoilu ei kiinnosta, töissä saa liikkua ihan tarpeeksi. M24
Kävisin mielelläni salilla, mutta pakko valita: baarissa.
Olen 27 v. En vaan saa itseäni salille kuin pari kertaa vuodessa, vaikka miten itseäni motivoisina. Baarissa tai pubissa tulee käytyä useammin.
Baarissa. Lenkeillä tulee kyllä käytyä, mutta saleista en tykkää..
Molemmissa näkee yhtä harvoin :D Baariin lähden vain jos on joku erityisen hyvä seura ja erityistilanne (silloinkin olisin kyllä mieluiten sillä samalla porukalla jossain muualla) ja salille lähden vapaaehtoisesti vain jos tiedossa on joku jumppa tai tanssillisempi ryhmätunti. Tykkään kyllä urheilla mutta en tykkää niin "tarkasta" treenaamisesta tai punttien nostelusta, ja tykkään bailata mutta känniset ihmiset lähinnä säälittää.
Salilla. 25v alkoton kilttimies. Ei moni arvais ulkonäöstä kilttimieheksi.
Ps. Käännän katseita sekä naisissa, että miehissä. Silti aina yksin..
Vierailija kirjoitti:
Kävisin mielelläni salilla, mutta pakko valita: baarissa.
Olen 27 v. En vaan saa itseäni salille kuin pari kertaa vuodessa, vaikka miten itseäni motivoisina. Baarissa tai pubissa tulee käytyä useammin.
Pari kertaa jos käy niin on sama kuin ei kävisi ollenkaan.
Salilla. Saan salilta paremman fiiliksen kuin baarista. Vaikka kumpaankaan paikoista ei mennä seuranhakuun, saisin todennäköisesti salilta myös helpommin seuralaisen halutessani. Sinkkunainen, 41 v.
Salilla, sielä saan ihan luvan kanssa viettää ns. omaa aikaa eikä mies valita kun joutuu/saa olla lasten kanssa sillä aikaa. Olen 2 lapsen äiti ja 24v. Baarit eivät minua kiinnosta enään. Ennemmin otan kotona joskus sen pari lasia viiniä kun lapset nukkuu ja nautin hiljaisuudesta entä olisin jossain yökerhossa.
Miksi juoda litkua kun paremman olon saa pumppaamalla rautaa?
Tykkään käydä molemmissa. Mahdoton valita jompaa kumpaa. :)
Baarissa. Siellä on vähemmän tylsää kuin salilla.
Salilla. Baarissa on tosi tylsää. Olen 50-vuotias sinkku.