Käytkö mieluummin baarissa vai salilla
Ikäsi, ja kerro muutenkin muuta millainen olet :))
Kommentit (35)
Salilla, koska oon liian ruma baariin. N24 sinkku.
Salilla!
Baarissa en ole viihtynyt melkein pariinkymmeneen vuoteen. Onneksi meillä on Tinderit ym nykyään, niin ei tarvitse kun ehkä pari, kolme kertaa vuodessa käydä baarissa, ja silti voi tapailla uusia naisia milloin vaan.
M40
Jos nuo on vaihtoehdot niin baariin.
N45, perheellinen.
Baarissa todellakin! Kerran olen salilla käynyt ja joku mies tuli heti neuvomaan mua jossain laitteessa että teen väärin ja näin tehdään oikein. Lähdin saman tien vittuun sieltä enkä ole sen jälkeen salilla käynyt. Baareissa rakastan käydä! Harmi vaan ettei mulla ole kavereita ja yksin en kehtaa/halua lähteä joten tulee käytyä tosi harvoin. Veljeni ja hänen kaverinsa joskus kutsuvat mut mukaansa ja en kyllä koskaan ole kieltäytynyt. Olen tämmöinen sosiaalisten tilanteiden pelkoa sairastava, keskivaikeasti masentunut kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastava toimistosihteeri. Ikää 28 vuotta. Ikisinkku. Ruma. Tissitön. Nolife. Tylsä. Rakastan matkustelua.
Tämä voisi muuten olla hyvä kysymys Tinderissä, jos vastaa baari niin tietää heti ettei ole minua varten.
Salilla, olen absolutisti myös enkä polta. Treenaan sellaiset 5-8 kertaa viikossa muutenkin ja ikää 34v.
Vierailija kirjoitti:
Salilla, olen absolutisti myös enkä polta. Treenaan sellaiset 5-8 kertaa viikossa muutenkin ja ikää 34v.
Olen siis nainen.
Minä käyn molemmissa, baareissa tosin vähemmän. Olen 50+. En ole himourheilija mutta jostain syystä on kiva käydä salilla, pysyy lihaskunto. Sen lisäksi kävelen pitkiä lenkkejä.
Kummassakin on kiva käydä.
Salilla käyn 4-5 kertaa viikossa, baarissa 2 kertaa vuodessa.
N35
Olisko 50-50. Tykkään molemmista. Salilla treenataan läpi vuoden ja pubeissa/baarissa käyn silloin tällöin. Kävisin enemmän, jos olisi halvempaa. Tykkään juoda oluen tai viinin pari, mieluiten ihmisten ilmoilla kuin kotona.
En kummassakaan. Pidän kyllä kunnostani huolta ja urheilen monipuolisesti, salilla käyminen vaan on tylsintä mitä voi olla. Lihaskunnon parantaminen onnistuu mielekkäämmilläkin tavoilla. Alkoholiakin käytän, mutta edes humalassa ei innosta lähteä mihinkään ahtaaseen ja meluisaan kalliiseen juottolaan, kun samaa kaljaa saa kaupastakin. Ennemmin nautin sitä kotona, ystävien/sukulaisten luona tai kesällä vaikka ulkona. M35
Vierailija kirjoitti:
Olisko 50-50. Tykkään molemmista. Salilla treenataan läpi vuoden ja pubeissa/baarissa käyn silloin tällöin. Kävisin enemmän, jos olisi halvempaa. Tykkään juoda oluen tai viinin pari, mieluiten ihmisten ilmoilla kuin kotona.
T. N38
Vierailija kirjoitti:
Miksi juoda litkua kun paremman olon saa pumppaamalla rautaa?
Älä juo litkuja vaan laatuviinejä tai hyviä oluita.
Baarissa. Kävin nuorempana 9 vuotta salilla mutta lihakseni eivät kasvaneet yhtään enkä saanut mitään hyvää oloa. Baarissa tapaan uusia ihmisiä, salilla käydessäni keskityin suoritukseen enkä sosiaaliseen elämään. N57 sinkku