Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liukkari mitenkään hyödyksi normiseksissä?

Vierailija
18.09.2017 |

Jos nyt lähdetään siitä että naisella kaikki toimii muuten normaalisti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se muna luistaa peppuun paremmin liukkarin kanssa. Tahtoo veri lentää jos kuivana lykkii menemään.

Vierailija
2/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on oikein tiukka niin kyllähän se laittoa hieman helpottaa. Tai jos mies on liiankin hyvin varusteltu niin välttyy ikäviltä nirhaumilta ja sitä kautta myös tulehduksilta. Mutta av mammoilla tuskin on näitä ongelmia :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut liukkari käytössä vain synnytyksen jälkeen muutaman kerran. Mies osaa kyllä huolehtia minusta niin, että olen enemmän kuin halukas ja valmiina, joten liukastetta on omasta takaa. Perseeseen ei ole mitään asiaa, joten siihenkään sitä ei tarvita.

Vierailija
4/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyödyksi. Ikää kun tulee voi kuivuus ajoittain vaivata vaikka kuinka olisi valmis.

Vierailija
5/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan normaalia, ettei nainen kostu riittävästi, vaikka olisi kiihottunut. Tässä on suuria yksilöllisiä eroja. Imetys, kierron vaihe ja ikääntyminen voivat tehdä limakalvoista aremmat ja kuivemmat. Monella muutoksia tapahtuu jo nelikymppisenä. Liukkari voi tehdä yhdynnästä miellyttävämpää kummallekin silloinkin, kun ilmankin pärjäisi. Lisäksi se tekee esileikin käsipelistä mukavampaa myös, jos saava osapuoli on mies.

Vierailija
6/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 25 v nainen ja käytetään poikaystävän kanssa aina liukkaria. Kostun kyllä jonkun verran mutta liukkarin kanssa mukavampaa. Ennen pillereitä ei kylläkään ollut mitään tarvetta liukuvoiteelle...

Vierailija
7/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä rajataan normiseksiin, mutta se on mukava lisä jos haluaa joskus vähän käsipelin antaa naiselle orgasmeja. Vaikka naiseni onkin erittäin vuolaasti kostuva, niin klitoriksen päälle pari tippaa liukkaria ei vie naiselta tuntoa pidemmässäkään juoksussa. Samoin jos lähtee sisältä hieromaan vähän voimallisemmin, niin silloin ei mikään kosteus ole liikaa.

Itse yhdynnässä liika kosteus on ainakin minulle ei-toivottava asia. Pieni kitka kuuluu asiaan, että tuntuma säilyy.

Vierailija
8/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin käyttää koska miehellä ihan härjettömän kokoinen vehje, joka ei meinaa mennä sisään. Mutta mies ei oikein haluaisi :/

Vierailija
9/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta jos nainen ei ole sahara. Ei tunnu missään jos on liikaa liukkaria.

Vierailija
10/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin käyttää koska miehellä ihan härjettömän kokoinen vehje, joka ei meinaa mennä sisään. Mutta mies ei oikein haluaisi :/

Meillä sama ongelma silloin kun kakkavaippojen vaihdon yhteydessä tehdään "pepputarkastus".

T: Arto-vauva, 61 v.

Vierailija
11/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä rajataan normiseksiin, mutta se on mukava lisä jos haluaa joskus vähän käsipelin antaa naiselle orgasmeja. Vaikka naiseni onkin erittäin vuolaasti kostuva, niin klitoriksen päälle pari tippaa liukkaria ei vie naiselta tuntoa pidemmässäkään juoksussa. Samoin jos lähtee sisältä hieromaan vähän voimallisemmin, niin silloin ei mikään kosteus ole liikaa.

Itse yhdynnässä liika kosteus on ainakin minulle ei-toivottava asia. Pieni kitka kuuluu asiaan, että tuntuma säilyy.

Samaa mieltä kitkasta. Tasan ei käy; minä joudun edelleen kuivailemaan liikoja kesken aktin (uskomattoman epäeroottista), että tunto säilyy. N38

Vierailija
12/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en käyttänyt ja pidin turhana hifistelynä, mutta nykyisen kanssa välttämättömyys (paksu ja ympärileikattu), muuten tuottaa tuskaa vähintään miehelle.

Vierailija
13/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin en käyttänyt ja pidin turhana hifistelynä, mutta nykyisen kanssa välttämättömyys (paksu ja ympärileikattu), muuten tuottaa tuskaa vähintään miehelle.

Näin se vain on. Molemmille miehille mukavampaa liukuvoiteella, meillä nykyään aina käytössä vaikka olisi sitä luonnon omaa "kinuskia" jo valmiiksi reunoilla.

Arto-vauva, 61 v.

Vierailija
14/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kitkasta. Tasan ei käy; minä joudun edelleen kuivailemaan liikoja kesken aktin (uskomattoman epäeroottista), että tunto säilyy. N38

Käytätkö kuivaamiseen rullalle käärittyä imukykyistä vaippaa, jolla rassaat vauvareikää?

Arto-vauva, 61 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän