Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Televisio avautui itsekseen ja toinen "kummituskokemus" vähään aikaan.

Vierailija
18.09.2017 |

Toisesta en ole varma tapahtuiko, koska oli niin inhoittava että mielikin varmaan haluaa kieltää. Siirrettiin huonekalujen paikkoja ja mielestäni laitoin lipaston päälle lasten kuvat pystyyn. Sitten kun katsoin niitä, ne oli kumottu. En siis ollut lähtenyt kauaksi kuvien lähettyviltä, eikä kuulunut mitään ryminää. Tämä siis tapahtui muutama kuukausi sitten.

Äsken avautui televisio ihan itsekseen. Ikinä ei ole avautunut ja on jo aikasta vanha televisio, eli selitys ei lienee päivityksissä. Mikään ohjelmakaan ei ollut juuri silloin alkanut eli tuskin kyse ajastimesta. En tiedä onko tuossa jotain toimintaa "aukene muutaman tunnin päästä".

Vähän väsyttää tuollainen. Pappi varmaan pitää sitten kutsua (seuraavasta kerrasta) ei täällä ole muut uskovaisia kuin minä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun radio on mennyt itsestään päälle, en kyllä osannut ajatella sitä mitenkään yliluonnollisena vaan pelkkänä toimintahäiriönä. Ja taisit vain kuvitella tuon kuvajutun...

Vierailija
2/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mitenkään tavatonta että telkkari menee itsestään päälle.

Kuvat tai muutkin esineet saattavat kaatua vaikka siitä että joku paiskaa oven kiinni liian kovaa, tai painava rekka ajaa läheisellä tiellä.

Meillä ajeli kerran lasten kauko-ohjattava auto itsestään jonkin aikaa kun olin yksin kotona. Kyllähän sitä toki säikähti kun yhtäkkiä alkoi hiljaisessa asunnossa auto surisemaan ja liikkumaan, mutta ei siinä mistään yliluonnollisesta ollut kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultapa tuli kerran kummituskakka. Tunsin kuinka se tuli ulos ja luiskahti pönttöön, mutta miteään siellä ei näkynyt ja se oli täysin hajuton. Työnsin käteni vielä syvälle pönttöön ja kaivelin, mutta ei sieltä pökälettä löytynyt. Hyvin jännä.

Vierailija
4/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtelitte huonekaluja ja siinä rytäkässä kuvat kaatuivat. Jo on merkillistä. Sitten joku istui kaukosäätimen päälle ja telkkari käynnistyi, kyllä nyt on riivattua!

Jos näin tavanomaiset ja helposti monellakin vaihtoehdolla selitettävät tapahtumat järkyttää mieltä niin, että suunnittelet manausta, niin ehkä kannattaa ensin piipahtaa lääkärin juttusilla. Mieluusti psykiatriaan erikoistuneen. Elämän täytyy olla raskasta ja pelottavaa, kun kaikesta löytää ensimmäisenä yliluonnollisen ja pahan. Antipsykoottinen lääkitys saattaisi helpottaa.

Vierailija
5/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sammui valot itsestään kun menin maksulakkoon...😨

Vierailija
6/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan siinä sähkövika? Ota johdot seinästä, ettei tule tulipalo.

Vierailija
7/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on runsaasti yliluonnollisia kokemuksia eli uskon niihin. Mutta... tuo tv saa luonnollisen selityksen. Nykyään kaukosäätimet ovat niin tehokkaita, että sopivasti suunnattuna naspurin kaukosäädin klikkaus toimii seinän toisellakin puolella. Pilailupuodeissa myydään niin tehokkaita, että voit kadulla kävellessä muuttaa ihmisten tv-kanavia.

Huonekaluasiadta en osaa sanoa mitään.

Vierailija
8/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vaan kuvat kaatuneet. Luulin huonekaluja siirretyn. No kuvajuttu selittyy ns rakennetöminällä. Eli talon rakenne on sellainen, että siinä kohtaa lipasto tms on tärähtänyt ja kuvat kaatuneet. Mulla yhteenaikaan oli koti, jossa yläkeran kävely tärisytti mun lattiaa niin, että lasipöytä oikein helisi kovaa.

Vierailija
9/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtelitte huonekaluja ja siinä rytäkässä kuvat kaatuivat. Jo on merkillistä. Sitten joku istui kaukosäätimen päälle ja telkkari käynnistyi, kyllä nyt on riivattua!

Jos näin tavanomaiset ja helposti monellakin vaihtoehdolla selitettävät tapahtumat järkyttää mieltä niin, että suunnittelet manausta, niin ehkä kannattaa ensin piipahtaa lääkärin juttusilla. Mieluusti psykiatriaan erikoistuneen. Elämän täytyy olla raskasta ja pelottavaa, kun kaikesta löytää ensimmäisenä yliluonnollisen ja pahan. Antipsykoottinen lääkitys saattaisi helpottaa.

Ei kun tarkoitan että huonekalut oli jo paikoillaan ja olin laittanut ne kuvat siihen. Selitin vaan miksi olin juuri siirtänyt kuvia.

En tosiaankaan löytänyt ensimmäisenä vaan  koetin miettiä muita mahdollisia selityksiä. Olisikohan kahdeksan vuotta ollut tuo televisio, mutta nyt ensimmäistä kertaa avautui itsekseen.

Ja anteeksi vain, jos kaksi juttua laitoin josta olin miettinyt kummitteleeko. Ei nyt sentään kaikesta.

Vierailija
10/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samsungin televisio alkoi lähtemään itsestään päälle, joskus naksahti ja alkoi hohtamaan vähän ajan päästä naksahti ja sammui,teki sitä varmaan melkein vuoden ja sitten lopetti näkymästä kokonaan.

Vierailija
11/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä samsungin televisio alkoi lähtemään itsestään päälle, joskus naksahti ja alkoi hohtamaan vähän ajan päästä naksahti ja sammui,teki sitä varmaan melkein vuoden ja sitten lopetti näkymästä kokonaan.

Tuo on just Samsung. Tekikö tuota alusta lähtien vai alkoiko vaan yhtäkkiä? Kuten jo sanoin meillä on aika vanha televisio.

ap

Vierailija
12/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minultapa tuli kerran kummituskakka. Tunsin kuinka se tuli ulos ja luiskahti pönttöön, mutta miteään siellä ei näkynyt ja se oli täysin hajuton. Työnsin käteni vielä syvälle pönttöön ja kaivelin, mutta ei sieltä pökälettä löytynyt. Hyvin jännä.

Kai pyysit papin paikalle siunaamaan huussin, vai huusitko pönttöön" Mene valoa kohti, äläkä tule takaisin" ?

Vierailija
13/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskon yliluonnolliseen!

Minulle selvänäkijä povasi, että koen elämässäni ilon ja surun hetkiä. Lisäksi välillä on enemmän rahaa ja välillä vähemmän rahaa. Joskus saatan joskus sairastaa jotain ohimenevää tai pitkäkestoisempaa. Mistä se tiesikään???

Vierailija
14/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So kummituksia tarvitse pelätä. Elävät ne vahinkoa tekevät.

Vierailija
15/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös muutama joista toinen muistui mieleeni otsikosta.

Olin lomalla Etelä-Euroopassa. Kun saavuimme hotellille laitoin ilmastoinnin päälle, koska huoneessamme oli hieman tunkkaista. No ilmastointi toimikin aika hyvin ja sammutin sen vähän päästä. Loppuloman aikana ei tarvinnut koskea ilmaistoiniin sormellakaan, vaikka kohteessa oli koko loman ajan todella lämmin. Päivisin aina +30 astetta. 

Huone oli koko loman ihan jäätävän kylmä, vaikka siellä oli tunkkaista kun saavuimme. Joka yö heräsimme paleluun, kaivoin kaikki pyyheet ym. päälleni. Kylmyyden lisäksi telkkari meni itsekseen päälle ja kerran se oli päällä kun tulimme jostain. Mieleeni jäi se kun istuin sängylleni, telkkari meni päälle ja aloin etsimään kaukosäädin, jonka päälle luulin istuneeni. Pelästyin kun huomasin kaukosäätimen olevan päydällä huoneen toisessa päässä. Matkakumppanini oli parvekkeella. Lisäksi yhtenä iltana kun oli jo pimentynyt meni kattovalo itsestään poksahtaen päälle. Pelästyimme molemmat koska kumpikin istui sängyllä ja katkaisin oli ylettymättömissä. Vaikka näitä juttuja säikähti ei huoneessa ollut millään tavalla pelottavaa.

Toinen juttu tapahtui minulle täällä kotona. Olen asiaa järkeillyt itselleni unihalvauksena tai jonain vastaavana mutta asia tapahtunut kuitenkin häiritsee. Eli heräsin yöllä, kuten aika usein mulla on tapana. Muistan maanneeni sängyssä katse seinään ja päätin kääntyä. No kun käännyi aloin katsomaan että mitähän helkkaria. Mun olkkarissa seisso poika. Muistan ihan selvästi että nousin kyynerpään varaan ja tihrustin, suljin silmät ja toivoin näyn häviävän mutta ei se hävinnyt. Sitten sydän vasta alkoikin lyömään kun tämä hahmo nosti kättään ns. tervehdyksi. Sitten pistin äkkiä yövalon päälle, ei näkynyt enää mitään. En nukkunut enää ja mulla oli kaikki valot päällä. Ja mikä tässä on häiritsevää on se että liikuin. Unihalvauksessä ei yleensä pysty liikkumaan. Toinen on se että olisin nähnyt varjon tjtn, mutta kun se hahmo oli ihan selkeä. Hahmo ei myöskään hävinnyt kun räpyttelin silmiä, vasta kun laitoin valon päälle. Muistan että hahmo oli n. 10-12v poika jolla oli vaalea pitkähkö tukka, sellainen kun ei ole käty parturissa vuoteen. Pojalla oli musta t-paita, jossa oli valkoinen kuvio. T-paidan alla oli harmahtava trikoopaito, jollaisia oli joskus tapana käyttää löysyin T-paitojen alla. Koskaan aiemmin tai myöhemmin tässä asunnossa ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä. Tuo oli kuitenkin sellainen tapaus että en sitä ihan heti unohda. Tapaus on myös sellainen ettei siitä viitsi huudella omalla naamalla, luullaan vielä hulluksi. 

Vierailija
16/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummittelua, kyllä telkku voidaan sulkea jotenkin vaikka häirikkö ei ole samassa asunnossa.

Osattiin jo 70-luvulla esim häiritä radio-ohjelmia, samalla taajuudella tuli jotain roskaa.

Vierailija
17/18 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan vieläkin usein saada sätkyn kun peitto alkaa aamuyöllä leijua, mutta se onkin uusi isokikulinen mieheni, joka aamuyöllä keulii :)

Vierailija
18/18 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kerrottava johkuu omat kokemukset mitä viime yönä sattui. Mun poikaystävä on septinen kummitustarinoille ja kummituskokemuksille enkä ensimmäisenä kerro sille kuitenkin sanoisi "oot liikaa kattonut kauhuelokuvia" en ole yhtään jos rikostutkimus- sarjat lasketaan kauhuksi?

Eilen illalla poikaystävä kävi klo 22 jälkeen nukkumaan ja itse valvoin hetken. Makoilin selällään puhelin kädessä tuntui joku olisi kävellyt eteisestä makuunhuoneeseen (makuunhuone ovi oli auki) hetken ajattelin "varmaa näen harhoja väsymyksen takia" sitten ei mennyt kuin 5min makuuhuoneesta kuului joku olisi tippunut? En katsonut mistä ääni kuului säikähdin tosi paljon ja ajattelin itsekseen kuvittelen vaa... Käperryin poikaystävän syliin enkä viitsinyt toista herättää, koska poikaystävä nukkui sikeesti ja ei tykkää herätetään keskellä yötä.

Sitten ihmettelin tätä! Nojasin oikean puolelle poikaystävän päin ja kuulin vasemman korvasta kuiskauksia? Eli pystyin vähä kuulemaan matalaa suputtelua vaikka poikaystävä kuorsas kuin pieni porsas 😣😶 ihmettelin aluksi kuuluuko tuo kuiskailu ulkoa, mutta ei kuulostanut samalta kuin ulkoa kuuluisi ihmisten puhetta.

Sitten aamulla... Poikaystävä lähti aamulla lääkäriin ja jäin makoilee sängylle miettimään näitä syitä, ja nousin ylös sängystä kävelin keittiöön etsin samalla kylpytakkia. Löysin kylpytakin ja puin päälle kuulin miehen äänen sanovan "pöö!" Säikähdin ihan vitusti! Luulin poikaystävän tulleen kotiin, mutta ketään ei näkynyt missään. Ja tosta "pöö":stä poikaystävä sanoi eilen illalla mulle "pöö" kun olin keittiössä ja sanoin poikaystävälle säikähdän herkästi tollasesta! Voi olla "pöö" tuli alitajunnasta?

Tarkasti en osaa selkeästi selittää, mutta se kiuskailu ei tuntunut normaalille. Voin kuvitella mitä poikaystäväni tuumaa kun kerron 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi