Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset laittavat treffipalveluissa "sporttinen kroppa" kun teistä 99,99% on kuitenkin ihan rimpuloita

Vierailija
18.09.2017 |

Ilman minkäänlaisia lihaksia?Eilen tuli juuri 2 tälläistä vastaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen ei ole lihaskimppu.

Vierailija
2/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko joku väittänyt niin?Puuttuuko teiltä naisilta lihasten lisäksi vielä aivotkin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti juuri siksi että harvempi tajuaa ettei se rimpulan laiha kroppa ole sporttinen.

Vierailija
4/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpuloita? Eikö täällä aina haukuta miten melkein kaikki suomalaiset naiset ovat hirveitä siiderivalaita :D

Vierailija
5/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, älä jaksa haastaa riitaa.

T. Viisas mies

Vierailija
6/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen, joka harrastaa liikuntaa varmaan määrittelee itsensä herkästi sporttiseksi, vaikka hänen harrastamansa liikuntamuoto ei näkyisi päällepäin vartalossa.

Vierailija
7/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko joku väittänyt niin?Puuttuuko teiltä naisilta lihasten lisäksi vielä aivotkin?

ap

Ai, en tajunnut tämän olevan kilttimiehen aloitus. Ethän sä ole naista nähnytkään. Mene vetämään käteen niin ei tarvii palstaa tahria. 

Vierailija
8/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka nainen, joka harrastaa liikuntaa varmaan määrittelee itsensä herkästi sporttiseksi, vaikka hänen harrastamansa liikuntamuoto ei näkyisi päällepäin vartalossa.

Sittenhän hoikalla naisella ei ole sporttista kroppaa, vai mitä?

Miksi nainen sporttisuutensa perusteella kuvittelee kroppansakin sporttiseksi?

Vierailija
9/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sanon sporttiseksi naista joka pystyy roikkumaan leuanvetotangossa minuutin, heittämään tennispalloa 20m ja juoksemaan yli 5km

Vierailija
10/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän mahdat määritellä sporttisen? Juoksemista harrastavana olen hoikka ja jäntevä, mutta en juuri eroa päällepäin liikuntaa harrastamattomista hoikista, koska minulla ei ole erityisen erottuvia lihaksia. Silti kroppani on muotoutunut tällaiseksi nimenomaan liikunnan ansiosta, joten olen mielestäni sporttinen.

Vierailija
11/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän mahdat määritellä sporttisen? Juoksemista harrastavana olen hoikka ja jäntevä, mutta en juuri eroa päällepäin liikuntaa harrastamattomista hoikista, koska minulla ei ole erityisen erottuvia lihaksia. Silti kroppani on muotoutunut tällaiseksi nimenomaan liikunnan ansiosta, joten olen mielestäni sporttinen.

Niin, sinä määrittelet itse,

mutta kun ap:n ja useimpien muiden mielestä sporttinen kroppa edellyttää lihaksia.

Kuten itse sanot, olet sporttinen, mutta sinulla ei ole sporttista kroppaa.

Vierailija
12/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitoluistelijat esim on hoikkia mutta heillä on lihaksia, ehkä miehet sitten tarkoittaa tällaista hoikkaa mutta sporttista, ei peruslaihaa pirkkoa.

Vierailija
13/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä trölli, mutta antaa kuvan puhua:

http://i.huffpost.com/gen/1470673/original.jpg

Vierailija
14/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hakee sit vissiin tossa linkissä olevaa bodybilderin kropanmallia.

Taitaa nyt ap olla hakoteillä ja ihan yksinänsä, urheilijan kroppa NAISELLA on juurikin yleensä siro ja jäntevä, ainoastaan voimailulajeissa asia taitaa olla toisin.

Vierailija
15/15 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä sinne kirjoittaa, niin aina tulee vastaväitteitä. Minä olin rehellinen ja laitoin kokovartalokuvan sekä tekstissä täsmensin, _etten_ ole sporttinen enkä timmi. Viesteissä sain kuulla vähätteleväni itseäni (""vähättely ei ole viehättävää") sekä olevani hyvinkin urheilullisen ja hyväkuntoisen näköinen. Niin. Sennäköinen olenkin mutta en harrasta urheilua. Eli mitä ihmettä ?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi