Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko avautua vaikka joku tuntisikin.

Vierailija
18.09.2017 |

Asun pienen kaupungin pienessä lähiössä. Olen jo yli 50 ja eronnut noin vuosi sitten. Tavallisen näköinen, kokoinen nainen.
Ajattelin että keskityn vain itseeni, miehet jääköön. En ole ketään siis katsellut etsintä mielessä. Paitsi nyt.
Täällä ei ole edes lähikauppaa vaan pieni elintarvikekioski. Puolisen vuotta sitten sinne tuli töihin erittäin mukava ja komea mies. En häntä katsonut sen kummemmin mutta nyt hän on alkanut flirttailla kanssani. Olen lähinnä hölmistinyt. En osaa vastata flirttiin, niin ainakin tuntuu. Olen aivan totaalisen jäässä hänen kanssaan. Toivoisin että hän oikeasti olisi kiinnostunut, mutta miten sen saa selville? En kehtaa kysyä. Mies taas vihjaa mutta ei sano suoraan. Voisiko syynä olla se tilanne ettei uskalla asiakkaalle ehdottaa kun ei ole varma? Ikäeroa ei meillä paljoa ole, luulen että hän joku työllistetty ja pelkään että lähtee kohta pois. Mitä te nuoret rohkeat tekisitte? Itsellä ei ole ystäviä joiden kanssa puhua tälläisestä. Tunnen itseni toisaalta ikälopuksi toisaalta hupakoksi

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ainoa pulju siellä? Mutta mitä 50? Itse kuvitellut, että tossa iässä jo tajutaan, että kerran täällä vaan eletään. Anna mennä tyttö! 

Vierailija
2/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi vain avata keskustelua tyyliin mistäs sinä oot tänne eksynyt, ootko viihtynyt jne. Kysele vähän kerrallaan sillä tavalla harmittomasti ja ohi mennen. Jos mies on kiinnostunut eikä ole ujo, keskustelu syvenee siitä kyllä. Saisiko siellä kiskalla kahvia? Sen varjolla olisi luontevaa jäädä sinne juttelemaan joskus. Muista että asioimistilanteeseen liittyvässä arkisessa jutustelussa ei ole mitään pahaa, eikä sitä yleensä kukaan koe ahdistavaksi tai epämiellyttäväksi. Tai jos mies kokee eikä juttele takaisin, sittenhän asia on sitä myöten selvä, eikä hän ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun menisin kioskille ostamaan vaikka maitolitran, niin kysyisin siltä että "mitä kuuluu" tai "miten päivä on mennyt". Ja kun se kertoisi jotain että "ihan hyvää, tässä töissä vain mennyt päivä, hiljaista on ollut", niin kysyisin seuraavaksi, että "mitä vaimolle kuuluu". Vastaus paljastaisi, että onko hän sinkku vai naimisissa, koska jos hänellä on vaimo niin hän sanoisi kyllä jotain että "vaimo on lomalla nyt, hyvää sillekin kuuluu". Jos hän vastaisi, että "ei ole vaimoa" tai "olen eronnut" tms, niin kysyisin hymyillen suoraan, että "kelpaisiko seura joku ilta vaikka iltalenkille, kaipaisin kävelylenkkiseuraa nyt kun illatkin pimenevät?". Jos sitä yhtään kiinnostaa, niin kyllä se lähtee sulle lenkkiseuraksi. 

Vierailija
4/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainoa kävelymatkan päässä oleva. Joskus jotain ostan sieltä ja vanhanaikaisena teen pelit siellä. Ehkä parikertaa viikossa käyn, nyt hänen takiaan olen käynyt neljäkin kertaa.

Olen 52v. Mies korkeintaan 45v. Mitä tarkoitat anna palaa?

Vierailija
5/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainoa kävelymatkan päässä oleva. Joskus jotain ostan sieltä ja vanhanaikaisena teen pelit siellä. Ehkä parikertaa viikossa käyn, nyt hänen takiaan olen käynyt neljäkin kertaa.

Olen 52v. Mies korkeintaan 45v. Mitä tarkoitat anna palaa?

Älä nyt ainakaan sitä kioskia tuleen tuikkaa:)

Vierailija
6/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat jutella ihmisten kanssa, niin varmaan osaat jutella sen miehenkin kanssa. Siis ihan jotain niitä näitä. Pienellä paikkakunnalla on varmaan ihan ok kysyä, onko toinen uusi siellä päin, miten on sinne eksynyt, miten viihtyy jne. Minä en kysyisi vaimosta mitään, liian läpinäkyvää. Se tulee kuitenkin ilmi, jos ja kun mies alkaa puhua itsestään. Eli puhuuko me- vai minä-muodossa. Täytyy kyllä nyt sitten vielä muistuttaa, että se, minkä tulkitset flirtiksi, voi olla ihan vain ystävällisyyttä. Tai vaikka olisikin flirttiä, ei se välttämättä tarkoita mitään. Lisäksi et tunne miestä yhtään. Olet kiinnostunut mielikuvastasi. On aivan eri asia, miten hyvin se sitten vastaa todellisuutta.

Vierailija
7/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa tarkoittaa että tee se, tutustu mieheen rohkeasti.

Vierailija
8/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heti mieleen eräs kioski kotikaupungissani. Lähiön nimi alkaa p-kirjaimella.,tai jos ollaan oikein täsmällisiä, niin kioski sijaitsee lähiöiden P, S ja H kulminaatiopisteessä.

Ai niin, se itse asia. Jos mies oikeasti kiinnostaa sinua, niin kannattaa esittää neutraali onelineri aiheeseen liittyen, esimerkiksi "Olen lähdössä perjantaina ravinteliin, mutta vähän harmitta yksin lähteä, kun ei ole ketään seuraksi"

Jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän kyllä tarjoutuu seuraksi.

Vierailija
9/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula??

Vierailija
10/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun menisin kioskille ostamaan vaikka maitolitran, niin kysyisin siltä että "mitä kuuluu" tai "miten päivä on mennyt". Ja kun se kertoisi jotain että "ihan hyvää, tässä töissä vain mennyt päivä, hiljaista on ollut", niin kysyisin seuraavaksi, että "mitä vaimolle kuuluu". Vastaus paljastaisi, että onko hän sinkku vai naimisissa, koska jos hänellä on vaimo niin hän sanoisi kyllä jotain että "vaimo on lomalla nyt, hyvää sillekin kuuluu". Jos hän vastaisi, että "ei ole vaimoa" tai "olen eronnut" tms, niin kysyisin hymyillen suoraan, että "kelpaisiko seura joku ilta vaikka iltalenkille, kaipaisin kävelylenkkiseuraa nyt kun illatkin pimenevät?". Jos sitä yhtään kiinnostaa, niin kyllä se lähtee sulle lenkkiseuraksi. 

Hiukkasen creepyä kysyä "mitä vaimolle kuuluu" jos ei edes tiedä onko henkilö naimisissa.

Vierailija
11/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aika koittaa, muista sitten ehdottomasti antaa ensitreffeillä perseeseen. Ei se muuten toimi. Nähty tänään jo monen kohdalla. Ole edelläkävijä.

Vierailija
12/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannustan tutustumaan mutta oletko nyt aivan satavarma että hän ei vaan ole jotenkin erityisen ulospäinsuuntautunut ja hauska ja ystävällinen asiakaspalvelija? Moni sekoittaa ystävällisen ja lämpöisen asiakaspalvelun flirttailuun. Tarkoitan sitä että älä pety jos kysymys onkin siitä. Jotkut asiakaspalvelijat saattaa jopa leikkiflirttailla jotta asiakas ostaisi enemmän ja kävisi useammin tai siksi että tykkäävät pitää hauskaa siten.

Vierailija
13/13 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa kysyä että lähdetkö joskus kahville. Jos ei lähde niin mitä väliä?