Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaalloinen mustasukkaisuus

Vierailija
18.09.2017 |

Olen parikymppinen nainen ja olen seurustellut mieheni kanssa vasta noin puoli vuotta ja olemme tunteneet vuoden.

Mieheni on todella ihana, huomaavainen ja osoittaa rakkautta.
Pelkään että pilaan meidän suhteen ja ajan miehen pois luotani, turhalla mustasukkaisuudella ja epäilyllä.
Mieheni ei ole koskaan jäänyt kiinni pettämisestä tms. Mutta silti epäilen häntä milloin mistäkin, jutteleeko hän muiden naisten kanssa tai pettääkö silloin kun minä en ole paikalla, emme asu yhdessä.
Hän oli todella kova pelimies kun tapasimme, on itsekin myöntänyt että kohteli naisia huonosti ja pelaili, niin ehkä sen takia minun on vaikea luottaa mieheeni.

Mitä voin tehdä että pääsen tästä mustasukkaisuudesta eroon? En kuitenkaan haluaisi erota.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pelimies aina pelimies.

Vierailija
2/9 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tehtävä on saavuttaa luottamuksesi, hän joutuu nyt tekemään suuren työn pelailuidensa vuoksi. En yhtään ihmettele ettet pysty luottamaan, jos on kerta ollut tuollainen pelimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee aivan mahdottomaksi, eli alat käydä jo vainoharhaiseksi, niin hae apua!!! Tuskinpa asia niin paha, koska tiedostat ongelman. Yleensä sairaalloisen mustasukkainen ei tajua olevansa millään tavalla sairas. Hän kokee toisen aiheuttavan mustasukkaisuutensa. Ja niinhän se ei ole.

En osaa auttaa. Mustasukkaissuus tappaa parisuhteen. Valitettavasti.

T:Sairaalloisen mustasukkaisen miehen tyttöystävä

Vierailija
4/9 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pelimies aina pelimies.

Eipä ihan noinkaan. Monta entistä pelimiestä nähnyt kesytetyn. Se on vaan se oikea ihminen, jonka kanssa haluaakin olla. Tietenkin on poikkeuksia, mutta...

Vierailija
5/9 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myöntää suoraan että kyllä se panee muitakin mutta mitä sitten.

Vierailija
6/9 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuta voi, kuin vaan todella toivoa, että sinä olet se kenen kanssa mies haluaa olla tosissaan! Kannattaa kyllä olla tarkkana. Jos vähänkin tiettyjä merkkejä alkaa ilmaantumaan, kannattaa juttu lopettaa heti alkuunsa. Onhan näitä surullisia tapauksia, joissa roikutaan toisessa vuodesta toiseen ilman mitään todellista toivoa mistään hyvästä. Noi tyypit kyllä osaa tehdä sen, ettet tunne olevasi kuin ilmaa, ja lähes kaikki kyllä ansaitsevat normaalin ja arvostavan ihmissuhteen. Tuollaiseen pelimiesmeininkiin usein liittyy myös monenlaista muuta ilkeyttä hyvin kokonaisvaltaisesti, valitettavasti.

Vierailija
7/9 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolx ihan kuin kukaan parikymppinen pelimies voisi asettua vielä aloilleen. Jos olette tunteneet vuoden hän pian väsyy sinuun :) Tsemppiä.

Vierailija
8/9 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi tehtävä on saavuttaa luottamuksesi, hän joutuu nyt tekemään suuren työn pelailuidensa vuoksi. En yhtään ihmettele ettet pysty luottamaan, jos on kerta ollut tuollainen pelimies.

Enpä lähtisi ikinä suhteeseen siltä pohjalta, että jomman kumman pitää saavuttaa luottamus. Kyllä se on aina ollut toisinpäin eli lähtökohtaisesti luotan toiseen ja edellytän hänen luottavan minuun. Olisi äärettömän raskasta yrittää toiselle todistella omaa luotettavuutta, samoin olisi äärettömän raskasta yrittää olla parisuhteessa ihmisen kanssa, johon ei luota.

Jos ap ei luota mieheen tämän pelimiestaustan takia, heidän ei kannata jatkaa suhdetta. Jos ap ei luota mieheen omien itsetuntopuutteiden tms takia, niin hänen kannattaa hakea tarvittaessa vaikka ulkopuolista apua itsetuntonsa korjaamiseen. Ei vain tämän suhteen vaan ihan oman hyvinvoinnin takia.

Vierailija
9/9 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat tuhota itsesi tuossa suhteessa. Olen kokenut vastaavan, ja kesti kauan että luotin. Eli totuin miehen käytökseen toisin sanoen. Kappas, olinkin aina ollut oikeassa ja mustasukkaisuus oli ollut aiheellista. Siinä vaiheessa olin itse jo romuna. Etenkin kun mies syytti minua vainoharhaiseksi, hulluksi ym kun se totuus tuli ilmi. Kielsi vielä kaiken, kunnes soitin naiset läpi, kun en tiennyt että olenko oikeasti jo hullu.

Kyllä sen vaistoaa. Nyt on aivan erilainen mies mulla, ja hänestä on luotettavuus paremmin luettavissa. Tietysti ei koskaan voi tietää, mutta nyt ei ole sellaista epävarmuuden tunnetta kuten aiemmassa suhteessani.