Onko jonkun muunkin mielestä Kimi Räikkönen yhtä turha urheilija kuten Tero Pitkämäki?
Molemmat surkeita lajissaan.
Kommentit (17)
Samalla tasolla kuin kaverinsa JVG, ei nekään ole muusikkoja. Lätsä päähän väärinpäin ja räppäämään viinasta, jeeee!
Millainen urheilija on turha?
Entä millainen urheilija on tarpeellinen?
Molemmat omissa lajeissaan maailman parhaiden joukossa. Mitäs ap puuhailee?
Vierailija kirjoitti:
Molemmat omissa lajeissaan maailman parhaiden joukossa. Mitäs ap puuhailee?
Juonnolutta!!
Kimi " paskaa" räikkönen. Huomatkaa haastattelut aina kertoo: kisa oli paskaa , renkaat oli paskat , hamiltton on paska...
Vierailija kirjoitti:
Kimi " paskaa" räikkönen. Huomatkaa haastattelut aina kertoo: kisa oli paskaa , renkaat oli paskat , hamiltton on paska...
Saksa on paska maa...
No tulihan se "mitäs itse olet tehnyt" -kortti sieltä! Kai tiedätte että se on kateuskorttiakin huonompi tässä pelissä.
Räikkönen pysyy kisassa 100 m. Tero sentään koko kisan. Tero on vieläkin huippu-urheilija, Räikkönen pelkkä surkee autokuski.
Pitkämäki on ainoa suomalainen urheilija jota kehtaa edes urheilijaksi sanoa. Aloittaja ei ymmärrä mitään esimerkiksi keihäänheitosta. Teron ura on ollut pitkä heittäjäksi ja vieläkin keppi lentää hyville lukemille. Ehkä paras hetki urasta on jo takana mutta edelleen, on heittäjäksi jo seniori. Ja tulosten tasaisuus vuosien varrella on se joka tekee hänestä suorastaan loistavan heittäjän. Joka vuosi se pitkälle lentää. Yrittäkääs itse nakata se keppi yli 85 vuodesta toiseen.
Huomaa että naisten(näin nyt oletan) ei kannata puhua urheilusta, jättäkää se miehille.
Kyllä, meni tunteisiin. Olen fani.
Joku vissiin luulee että formulakuskit eivät ole kovassa kunnossa... *tirsk*
Ja päälle vielä se kateus Kimin uransa aikana tienaamista miljoonista. Vituttaako? :D
Miljoonia tienaava henkilö ei ole millään mittakaavalla 'turha'. Hänet on siihen hommaan palkannut joku AP:ta 1000 kertaa fiksumpi ihminen. Lajista ja henkilön onnistumisista viimeaikoina, jne. voi tietenkin jokainen olla ihan mieltä vaan, mutta jos joku maksaa, niin ko. henkilö on palkkansa ansainnut.
Tero Pitkämäki on urheilija kuitenkin.