Velan haastattelu lehdessä
Artikkelissa tuli kaksi kertaa esille "lasillinen". Kuinka mukava on käydä lasillisella ja ottaa illalla lasillinen. Jäin miettimään tuota "lasillisen" merkitystä. Onko se oikeasti niin tärkeää ja jääkö se oikeasti siihen yhteen lasilliseen.
Kommentit (17)
^ Enpä tiedä löytyykö artikkelia netistä. Ja toisekseen, en osaa mobiililla linkittää.
Itse olen vela enkä käy lasillisella koskaan, joskus harvoin saatan juoda kotona bissen tai pari.
Pointti on nyt kuitenkin se, että eihän lasillinen ja lapsi ole toisiaan poissulkevia asioita. Ja toiseksi se, että miten yleistä nuo lasilliset ovat.
Jos nyt ap sattuisi viittaamaan siihen, että ko vela olisi alkoholisti, niin eikö silloin ole hyväkin, että on lapseton? Vaikka toki ap:n pointti lienee kuitenkin siinä, että velat joutuvat täyttämään tyhjää elämäänsä alkoholilla?
^ En viittaa alkoholismiin vaan juuri siihen, että ei lasillinen ole ongelma, vaikka olisi lapsi. Mutta jääkö se tosiaan siihen lasilliseen vai meneekö koko pullo.
Minäkin olen vela enkä käy lasillisella koskaan, enkä yleensä kotonakaan juo yhtään alkoholia. Viimeksi Juhannuksena join 2 siideriä.
Kyllä mun lapsiperheelliset kaverini pääsevät lasilliselle, mutta toisin kuin minun, heidän täytyy järjestää lastenhoito siksi ajaksi. Ei kai siinä juuri muuta eroa ole. Tosin musta tuntuu myös että mun lapsiperheelliset kaverini käyvät lasillisella useammin kuin minä - mä voin käydä koska vain, joten kummasti ei sitten tule juuri käytyä.
Vierailija kirjoitti:
^ En viittaa alkoholismiin vaan juuri siihen, että ei lasillinen ole ongelma, vaikka olisi lapsi. Mutta jääkö se tosiaan siihen lasilliseen vai meneekö koko pullo.
Ja tää kuuluu sulle... miten?
Vierailija kirjoitti:
Menee, jos maistuu, ei mene, jos ei maistu. Helppoa.
P.S. Mobiililla linkkaamimen toimii ihan samalla tavalla kuin koneellakin: kopioit osoitteen osoitekentästä ja liität sen viestikenttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskuntatieteilijänä kyllä kiinnostaa. Itseasiassa todella mielenkiintoinen aihe. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee, jos maistuu, ei mene, jos ei maistu. Helppoa.
P.S. Mobiililla linkkaamimen toimii ihan samalla tavalla kuin koneellakin: kopioit osoitteen osoitekentästä ja liität sen viestikenttään.
En tiedä mistä löydän cntr c
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskuntatieteilijänä kyllä kiinnostaa. Itseasiassa todella mielenkiintoinen aihe. ap
Yhteiskuntatieteilijänä sua kiinnostaa meneekö joku random yksittäinen lapseton nainen yhdelle lasilliselle vai juoko enemmän? Hohhoijaa.
Olen kiinnittänyt huomiota ihan samaan. Eli oma perhe vaihdetaan alkoholin kittaamiseen. Minusta ei järkevä vaihtokauppa, mutta meitä on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskuntatieteilijänä sua kiinnostaa meneekö joku random yksittäinen lapseton nainen yhdelle lasilliselle vai juoko enemmän? Hohhoijaa.
No ei tietenkään yksittäinen tapaus vaan tutkia isompaa kokonaisuutta. Aiheen antoi yksittäistapaus kyllä, mutta tutkia onko se yleisempää viiteryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
^ Enpä tiedä löytyykö artikkelia netistä. Ja toisekseen, en osaa mobiililla linkittää.
Kannattiko tehdä niitä lapsia, kun päänuppi meni noin pehmeeksi?
Aika informatiivinen aloitus.
Vastaisuudessa laita linkki artikkeliin, jos toivot vastauksia.