Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velan haastattelu lehdessä

Vierailija
18.09.2017 |

Artikkelissa tuli kaksi kertaa esille "lasillinen". Kuinka mukava on käydä lasillisella ja ottaa illalla lasillinen. Jäin miettimään tuota "lasillisen" merkitystä. Onko se oikeasti niin tärkeää ja jääkö se oikeasti siihen yhteen lasilliseen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika informatiivinen aloitus.

Vastaisuudessa laita linkki artikkeliin, jos toivot vastauksia.

Vierailija
2/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Enpä tiedä löytyykö artikkelia netistä. Ja toisekseen, en osaa mobiililla linkittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vela enkä käy lasillisella koskaan, joskus harvoin saatan juoda kotona bissen tai pari.

Vierailija
4/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on nyt kuitenkin se, että eihän lasillinen ja lapsi ole toisiaan poissulkevia asioita. Ja toiseksi se, että miten yleistä nuo lasilliset ovat.

Vierailija
5/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ap sattuisi viittaamaan siihen, että ko vela olisi alkoholisti, niin eikö silloin ole hyväkin, että on lapseton? Vaikka toki ap:n pointti lienee kuitenkin siinä, että velat joutuvat täyttämään tyhjää elämäänsä alkoholilla?

Vierailija
6/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ En viittaa alkoholismiin vaan juuri siihen, että ei lasillinen ole ongelma, vaikka olisi lapsi. Mutta jääkö se tosiaan siihen lasilliseen vai meneekö koko pullo.

Vierailija
7/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vela enkä käy lasillisella koskaan, enkä yleensä kotonakaan juo yhtään alkoholia. Viimeksi Juhannuksena join 2 siideriä.

Vierailija
8/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun lapsiperheelliset kaverini pääsevät lasilliselle, mutta toisin kuin minun, heidän täytyy järjestää lastenhoito siksi ajaksi. Ei kai siinä juuri muuta eroa ole. Tosin musta tuntuu myös että mun lapsiperheelliset kaverini käyvät lasillisella useammin kuin minä - mä voin käydä koska vain, joten kummasti ei sitten tule juuri käytyä.

Vierailija
9/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän saisi tutkimusaiheen. ap

Vierailija
10/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ En viittaa alkoholismiin vaan juuri siihen, että ei lasillinen ole ongelma, vaikka olisi lapsi. Mutta jääkö se tosiaan siihen lasilliseen vai meneekö koko pullo.

Ja tää kuuluu sulle... miten?

Vierailija
11/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee, jos maistuu, ei mene, jos ei maistu. Helppoa.

P.S. Mobiililla linkkaamimen toimii ihan samalla tavalla kuin koneellakin: kopioit osoitteen osoitekentästä ja liität sen viestikenttään.

Vierailija
12/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskuntatieteilijänä kyllä kiinnostaa. Itseasiassa todella mielenkiintoinen aihe. ap

Vierailija
13/17 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee, jos maistuu, ei mene, jos ei maistu. Helppoa.

P.S. Mobiililla linkkaamimen toimii ihan samalla tavalla kuin koneellakin: kopioit osoitteen osoitekentästä ja liität sen viestikenttään.

En tiedä mistä löydän cntr c

Vierailija
14/17 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskuntatieteilijänä kyllä kiinnostaa. Itseasiassa todella mielenkiintoinen aihe. ap

Yhteiskuntatieteilijänä sua kiinnostaa meneekö joku random yksittäinen lapseton nainen yhdelle lasilliselle vai juoko enemmän? Hohhoijaa. 

Vierailija
15/17 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt huomiota ihan samaan. Eli oma perhe vaihdetaan alkoholin kittaamiseen. Minusta ei järkevä vaihtokauppa, mutta meitä on moneksi.

Vierailija
16/17 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskuntatieteilijänä sua kiinnostaa meneekö joku random yksittäinen lapseton nainen yhdelle lasilliselle vai juoko enemmän? Hohhoijaa. 

No ei tietenkään yksittäinen tapaus vaan tutkia isompaa kokonaisuutta. Aiheen antoi yksittäistapaus kyllä, mutta tutkia onko se yleisempää viiteryhmässä.

Vierailija
17/17 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Enpä tiedä löytyykö artikkelia netistä. Ja toisekseen, en osaa mobiililla linkittää.

Kannattiko tehdä niitä lapsia, kun päänuppi meni noin pehmeeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän