Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin suusta - ketju (hyvät ja pahat-jutut)

Vierailija
18.09.2017 |

Meillå "mitä ne yliopiston tutkijat oikein tutkii" eli anopin mielestä täysin turhaa touhua ja appiukko kävi just leikkauksessa, jossa käytettiin uutta teknologiaa...

Anoppi kehuskeli kielitaidolla. On lukenut saksaa yhden vuoden 65-vuotta sitten...

Kehui poikiaan kun ovat matemaattisesti lahjakkaita. Toinen on käynyt ammattikoulumatikan ja mies kyllä osaa matikkaa (kirjoitti pitkän), mutta sanoi, että vaikeaa on.

Anoppi kehui kun pojat on ollut Pirkan pojissa laulamassa. Mies kertoi, että koulun kuorossa oli vuoden.

Anoppi kertoi, että poikansa kirjoitti kuusi ällää. Mies kertoi, että yhden ällän kirjoitti...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa (minä ja poikansa) meille (appivanhemmille) talo! Me sitten asutaan siinä ilmaiseksi ja te voitte sitten periä sen tyttärien (kaksi kälyä) kanssa, kun meistä aika jättää.

Vierailija
2/5 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopilla on nykyään aina joku lastenkasvatusnillitys josta aloittaa vänkäämisen sillä asenteella että on jo päättänyt ennen (puhelin)keskustelua että olen kamala äiti. Siitä sitten vängätään kunnes todetaan että olen oikeassa, perustuen siihen että anoppi saa kuullakseen faktat eikä omat luulonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle on saavutus, kun pääsee diplomi-insinöörin kanssa naimisiin. Ei se, että on itse diplomi-insinööri.

Vierailija
4/5 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin aika nuorina naimisiin (21&22). Kun kerroimme appivanhemmille aikeemme, anoppi möläytti onnittelun sijaan "no onko pullat uunissa".

Minä loukkaannuin niin, että vedet vuosivat silmistä ja mieheni haukkui anopin pataluhaksi. Anoppi pyysi märisten anteeksi - eikä ole viimeiseen 22 vuoteen hyppinyt silmille. Esikoinen syntyi 3 v. häiden jälkeen - naimisiin mentiin puhtaasti rakkaudesta.

Vierailija
5/5 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kuullessaan että odotan toista lastamme esikoisen ollessa 10 kk " no ootte te ollu aikaansaapia". Oli esikoisen syntymän jälkeen neuvonut meitä, että yksi lapsi riittää. Eikä tuo kuopus kelpaa vieläkään, vaan on anopin diagnoosin mukaan muun muassa ylivilkas.

Oli tämä samainen anoppi vanhan, lapsettoman mutta varakkaan naisen edunvalvoja. Tämä yllättäen kuoli, anoppi oli pahalla päällä kun ei ollut varautunut "Irmelin" kuolemaan ja ehtinyt tyhjentää hänen säästötiliään. Meni perintö vainajan siskolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä