Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha kun en välitä ratsastamisesta?

Vierailija
17.09.2017 |

Olen nainen. Mies haluaisi sitä näköjään paljon (ei olla pitkään oltu yhdessä). En tykkää yhtään olla ns. päällä. En tunne oikein mitään, ja reidet väsyvät. Joudun keskittymään koko ajan liikkeeseen, siihen pomppimiseen. Mulle siinä ei ole mitään seksuaalista. En ylipäätään laukea yhdynnässä.

Olenko tosi tylsä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kokematon. Ei ratsastaessa pompita miehen päällä. Ja jos miehen pepun alla on tyynyjä, asentokaan ei voi olla väsyttävä. Ratsastaessa nainen liikkuu edestä taakse juuri siihen tahtiin, mikä hänestä tuntuu hyvältä. Samalla puristetaan ilolihaksilla kun penis tulee ulospäin ja rentoutetaan ne silloin kun penis menee sisäänpäin. Tämä muistuttaa lypsämistä, kun veri pakotetaan terskaan päin. Ja lantio tietenkin pyörii samalla kaikkiin mahdollisiin suuntiin.

Puolen tunnin rakastelusta minä haluan ratsastaa ainakin 15 minuuttia. Ja onhan se hauskaa myös takaperin eli reverse cowgirl. Eikä siinäkään pompita, usko pois.

N33

Vierailija
2/7 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kokematon. Ei ratsastaessa pompita miehen päällä. Ja jos miehen pepun alla on tyynyjä, asentokaan ei voi olla väsyttävä. Ratsastaessa nainen liikkuu edestä taakse juuri siihen tahtiin, mikä hänestä tuntuu hyvältä. Samalla puristetaan ilolihaksilla kun penis tulee ulospäin ja rentoutetaan ne silloin kun penis menee sisäänpäin. Tämä muistuttaa lypsämistä, kun veri pakotetaan terskaan päin. Ja lantio tietenkin pyörii samalla kaikkiin mahdollisiin suuntiin.

Puolen tunnin rakastelusta minä haluan ratsastaa ainakin 15 minuuttia. Ja onhan se hauskaa myös takaperin eli reverse cowgirl. Eikä siinäkään pompita, usko pois.

N33

Aaah, haluaisin joskus päästä allesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33 puhuu asiaa! Kunnon ratsastusta ei voita mikään! Tekee vaan niin Gutaa!

Vierailija
4/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika tylsä. Itsekki haluaisin ratsastaa mutta ei mahdollisuutta.

Vierailija
5/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen päällä asennot ovat tärkeitä ja tuntuvat itselle todella hyviltä. Oikeastaan kaikki versiot. Jos nainen ei tätä osaa tai viitsi on se ISO ongelma. Toisaalta jos nainen tämän hallitsee nauttii hän itsekin ja silloin kyseessä yleensä ei ole "95% ajasta selällään oleva lahna tyyppi". Ei muuta kuin harjoittelemaan.

M35

Vierailija
6/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus seksistä, varsinkin uuden kumppanin kanssa, on parempi kokeilla eri asentoja. Yhdessä kokeilemalla voi oppia jotain uutta.

Mun oma tekniikka ratsastamiseen on maata lähellä miehen rintaa ja liikuttaa vain lantiota. Jos vetää jalat suoraan taakse, on helppo jännittää lantionpohjanlihakset ja orgasmi on hyvin taattu.

Iso liike ratsastaessa voi olla jaloille, mutta eihän sitä ole pakko niin tehdä. Ja voihan sitä asentoa vaihtaa kesken kaiken.

Vierailija
7/7 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin ratsastus on ihan huippua! Siinä pääsee isolla todella syvälle, joten hieman varottava, mutta kun paikat jo lämmitelty vaikka muissa asennoissa, ei kun tikkaa niin pxrkeleesti menemään ja huippu tulee kyllä molemmille. Näköalat melko syntiset :) Kylläpä alkoikin panettaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän