Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä nettitutun ghostaamiseen?

Vierailija
17.09.2017 |

Kertokaa syitä, miksi olette lopettaneet yhteydenpidon ja hävinneet kertomatta mitään.

Aloitan: nainen oli liian hyvä minulle. Hän olisi pettynyt minuun. Hänellä oli (liian) suuret odotukset, eikä oltu edes vielä tavattu.

Tiedän tehneeni väärin häntä kohtaan (anteeksi sinne jonnekin).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa syitä, miksi olette lopettaneet yhteydenpidon ja hävinneet kertomatta mitään.

Aloitan: nainen oli liian hyvä minulle. Hän olisi pettynyt minuun. Hänellä oli (liian) suuret odotukset, eikä oltu edes vielä tavattu.

Kertoiko noin vai oletitko vaan ite?

Vierailija
2/6 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin kertaa on käynyt niin, että toinen osapuoli on kuvitellut pelkän Fb-frendiksi hyväksymisen merkitsevän jotakin syvempää, eikä ole ottanut onkeensa hienovaraisista vihjeistä. Mikä voi olla tosi rasittavaa ja ahdistavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole AP, mutta mulle kävi itse asiassa kerran melkein noin. N. 3 viikon tapailun jälkeen mies itkua vääntäen avautui siitä että väsyy siihen että minulla on niin korkeat vaatimukset.

Yritin niitä vaatimuksia hämmästyneenä tiedustella, kyseessä oli minun puoleltani kevyt tapailun. Kävi ilmi että mies luki aivan kummallisia piiloviestejä ihan kaikkeen mitä sanoin. Siis esimerkiksi jos kerroin harrastavani lajia x, hän otti sen vaatimuksena alkaa harrastaa kyseistä lajia. Kun etsin uutta asuntoa, mies luuli minun vihjailevan että meidän tulisi muuttaa yhteen.

Tapailu loppui aika pian, kavereina yritin pysyä, mutta miehen huono itsetunto aiheutti jatkuvia kommunikaatio-ongelmia.

Vierailija
4/6 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin, mitä on kirjoitettu. Jos mies alkaa toistaa samoja asioita , lopetan kirjoittelun. Minulle jää tuntu, ettei mies ole tosissaan tai kirjoittelee liian monelle, jos asiat menevät sekaisin. Sitten on ihme selittelyä, kun sanon, että tämä asia on jo puitu aiemmin.

Vierailija
5/6 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tapailtu muutama kerta ja mies laittaa viestiä, että minä tarvitsen toisenlaisen miehen. Typerys. Kertoisi vaan omista tarpeistaan, eikä määrittelisi minua.

Vierailija
6/6 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole AP, mutta mulle kävi itse asiassa kerran melkein noin. N. 3 viikon tapailun jälkeen mies itkua vääntäen avautui siitä että väsyy siihen että minulla on niin korkeat vaatimukset.

Yritin niitä vaatimuksia hämmästyneenä tiedustella, kyseessä oli minun puoleltani kevyt tapailun. Kävi ilmi että mies luki aivan kummallisia piiloviestejä ihan kaikkeen mitä sanoin. Siis esimerkiksi jos kerroin harrastavani lajia x, hän otti sen vaatimuksena alkaa harrastaa kyseistä lajia. Kun etsin uutta asuntoa, mies luuli minun vihjailevan että meidän tulisi muuttaa yhteen.

Tapailu loppui aika pian, kavereina yritin pysyä, mutta miehen huono itsetunto aiheutti jatkuvia kommunikaatio-ongelmia.

Tarkoitin odotuksilla lähinnä odotuksia suhteesta. Hän puhui, miten "suhteemme" jatkuu. Hänellä oli jo odotuksia yhteisestä tulevaisuudesta. Voi tietenkin olla, että se oli vain läpänheittoa, ja tein vääriä tulkintoja.