Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihmeestä aikaa ja tilaa salasuhteelle oikein löytyy? (kolkyt ja risat elämänvaiheessa)

Vierailija
17.09.2017 |

En kyllä ymmärrä miten jotkut onnistuvat pyörittämään jotain kakkossuhdetta/perhettä tuossa elämäntilanteessa. Eihän monilla olisi mahdollisuutta edes yhteen yhden yön juttuun kun koko ajan on kiire/univelka ja jatkuvaa arjen sumplimista koko elämä (eli vähän väliä pitää neuvotella jotakin puolison kanssa, vähintään puhelimitse, useimmiten ihan kasvotusten). :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin kanssa käy helposti. Lisäksi työmatkat ja harrastusmatkat poikien kanssa, onhan näitä. Ja varmaan eri deittisovellukset edesauttavat mahdollista hairahtumista.

Fakta on kuitenkin se, että ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen ja ketään et voi omistaa. Itse koen, että parisuhde on aina myös sopimus yksinoikeudesta toiseen ihmiseen. Tämän mukaan olen yrittänyt elämääni elää, joka kerta kun olen ollut parisuhteessa.

M41_08

Vierailija
2/4 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverin kanssa käy helposti.

M41_08

Saman huomasi mun Ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies jätti kodin- ja lastenhoidon kokonaan minulle, kun salasuhteeseen ryhtyi. Tosin ei niin salaiseen, näkyi miehestä kilometrin päähän.

En pidä pettämisestä, vaikka se inhimillistä onkin, suurin petos mielestäni oli työtaakan kaataminen minun niskaan siten, etten ikinä päässyt muualle kuin töihin ja kotiin eli olin töissä tai vahdin lapsia 24/7. Viikonloppuaamuisin mun piti lähteä lasten kanssa aikaisin tunneiksi ulkoilemaan, ettei yöjuoksuista tullut mies raivonnut.

Piti kohtuuttomana ja julmana, että jätin hänet, vaikka oli vain vähän aikaisemmin tullut kakkosnaisen jättämäksi ja olisi tarvinnut apua ja tukea. Jotenkin se synkkä sängyssä yksin salasuhteensa päättymistä kuukausia murehtinut ja suruunsa juonut mies ei mielestäni ansainnut enää uutta mahdollisuutta.

Vierailija
4/4 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mäkin haluisin salasuhteen. Tai ainakin, yhden yön. Jutella ja rakastella. Rakastella niin että, sukat pyörii jaloissa vielä aamullakin. TV. M40