Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Te odottavat äidit jotka olette joutuneet Nipt seulontaan tai lapsivesipunktioon.
17.09.2017 |
Minkälaiset riskilukemat teillä oli ja tulos?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla oli 1:10 eli tosi korkea. Otettiin istukkanäyte. Tulosten odottaminen oli kamalaa mutta ne oli lopulta kunnossa, ei siis poikkeavuuksia.