Totoro tatuointi
Haluaisin ottaa totoro-aiheisen tatuoinnin, mutta lieneekö se liian lapsellista aikuiselle? Tosin rakastan sitä elokuvaa ja niin rakastaa tyttärenikin
Kommentit (27)
Oi! Piti googlettaa ja kivan näköisiä tatskoja aiheesta tehty!
ROTORO kirjoitti:
Minäkin haluan yhden sellaisen
Niin mäkin!!!!!!
Onko pk seudulla jotain super hyvää tatuoijaa, jos haluaa ottaa esim. sen totoron?
Ei todellakaan ole liian lapsellinen, just ihana aihe :)
Käy kattoo Facessa Loyal Elegans tattoo tai instassa Virvatattoos 😊
Vierailija kirjoitti:
Söpöjä ötököitä :)
Huh melkonen turn on ois tollanen tatuointi naisella...
Vierailija kirjoitti:
No eihän se ole lapsellinen, pääasia on se, mitä itse siitä ajattelet
No onhan se lapsellinen, mutta ei se mitään haittaa.
Miksi AP se haittaisi, jos se on lapsellinen? Oletko epävarma tai jotain? Naisille hyvinkin sallittua kaikki söpöt ym. tatuoinnit, mutta laitappa miehenä vaikka hello kitty tarra autoon tms..
Vierailija kirjoitti:
Tuolla näkyikin totoroja, itse haluaisin ihan perinteisen :) mutta se varmasti myös onnistuu. Laitan heille viestiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi AP se haittaisi, jos se on lapsellinen? Oletko epävarma tai jotain? Naisille hyvinkin sallittua kaikki söpöt ym. tatuoinnit, mutta laitappa miehenä vaikka hello kitty tarra autoon tms..
En ole ap, mutta kyllä varmaan melko monia ihmisiä kiinnostaa toisten mielipiteet. Tatska on sellainen asia, että kannattaa miettiä tarkkaan. Jos ap:stä tuntuu, että on lapsellinen, niin sitten varmaan kantsii miettiä toisen kerran
Jos uskallat olla lapsenmielinen niin ota
Vierailija kirjoitti:
Jos uskallat olla lapsenmielinen niin ota
Just näin :)
Mulla on piirretty-aiheinen tatska ja ei ole kertaakaan pitänyt miettiä onko liian lapsellinen! Ja olen kuitenkin "jo" 38 ;)
Totoro on ihana!! Varmasti sun tatuoinnista tulee hieno!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kyllä varmaan melko monia ihmisiä kiinnostaa toisten mielipiteet. Tatska on sellainen asia, että kannattaa miettiä tarkkaan. Jos ap:stä tuntuu, että on lapsellinen, niin sitten varmaan kantsii miettiä toisen kerran
Mutta mitä se haittaa jos se on lapsellinen?
Tiesitkö, ettet pääse Japanissa kylpylään, jos otat tatuoinnin? Niin kiva kuin Totoro onkin, niin harkitse vielä!