Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehen mielestä mun pitää

Vierailija
17.09.2017 |

valmistaa hänelle aamupala joka aamu (no ei oo mikään vaikee homma, ei siinä mitään), kokata hälle ruokaa joka päivä (eikä mitään valmisjuttuja), perus tiskata, pitää keittiö siistinä, imuroida, pestä wc ja pyykit jne. No en oo töissä nyt, mutta ei ole hänkään, ja jotenkin närkästyttää kun hän vaan nukkuu, kattoo telkkua tai puhelimelta jotakin tai pelaa. No tänään ei kyllä pelannu. Mutta jos mä oon vielä nukkumassa mutta hällä on nälkä niin mun pitää kumminkin nousta pistämään hänelle aamupalaa jne. Niin hieman närkästyttää tämä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan aamupalaa tarvitse laittaa. ei siinä kauaa mene että laittaa kahvin tippumaan ja sitten laittaa ruissämpylän väliin voita, juustoa ja tomaattia. mieheltä ei tuossa mene kauankaa, kun tekee edellämainitut jutut. 

Vierailija
22/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hänen vastaus kun kysyt miksi?

koska ne on mun hommia kuulemma.

ja hänen hommia on kuulemma esim kantaa raskaat kamat jne.

Taitaa tarkoittaa, että kantaa oman painonsa se on kuule rankkaa hommaa! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea terveysruokahörhöksi ja laita pahaa aamiaista. Vaikkapa neljänviljanpuuro pakastepinaatilla on edullista, mutta riittää aiheuttamaan miehelle paskahalvauksen. Itse syö salaa hyvä aamiainen.

Vierailija
24/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on 6000.000.000 ihmistä joista puolet on miehiä, ja tuo on sinun elämäsi paras saatuvus miesten suhteen.....voi luoja...sanoisin että sovitte erittäin hyvin yhteen.

Itse en katsoisi tätä edes sekunttia...en varmasti

Vierailija
25/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat herättää miehen aikaisin joka aamu siirtämään painavia tavaroita paikasta tai huoneesta toiseen. "Ai miksikö? Kun se on sun homma!" Etkä anna periksi, vaan paukutat kattilankansia yhteen niin kauan että homma on hoidettu.

Lisäksi alat tehdä luovia ratkaisuja kotitöiden kanssa. Voit esim. pestä joka päivä wc:n miehen hammasharjalla, siivota tärkeitä tavaroita "johonkin", tehdä mahdollisimman omituisia ja epäonnistuneita ruokia, kerätä kaikki miehen vaaleat vaatteet yhtä aikaa pyykkiin ja pestä ne uuden punaisen froteepyyhkeen kanssa jne.

Tai sitten voit olla suostumatta moiseen naurettavaan valtapeliin. Tai vaikka erota. Helpointa olisi viimeisin, mutta itsesi kannalta tärkeintä se selkärangan kasvattaminen.

Vierailija
26/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se mies kuriin, älä oo tollanen tossukka.

t. tosinainen

Vierailija
27/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mista mies osti sinut orjakseen? Paljonko maksoi?

Vierailija
28/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään tee.

Vierailija
29/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen piika sä sille miehelle olet? Tyhmä olet jos rupeat toista palvelemaan. Mikä kartanonherra se mies luulee olevansa? Haloo, nyt lopetat sen piikomisen.

Vierailija
30/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupea terveysruokahörhöksi ja laita pahaa aamiaista. Vaikkapa neljänviljanpuuro pakastepinaatilla on edullista, mutta riittää aiheuttamaan miehelle paskahalvauksen. Itse syö salaa hyvä aamiainen.

:D ap

Vierailija
31/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah teidän (joittenkuitten)kommentit sai mut tosiaan nauramaan vaikka muuten onkin juuri nyt todella paska fiilis. Mies alko kahdeksalta valittamaan että on nälkä (syötiin jo tänään). Kerroin että meillä on esimerkiksi nuudeleita, söiskö hän niitä. Ei, hän ei halua syödä nuudeleita näin myöhään. No entäs sämpylöitä, juustoo, tomaattia ja semmosta, iltapalaa. Ei, ei hänellä ole enää nälkä. Ainoa mitä olisi syönyt, olisi ollut pavut ja riisi. Mutta nyt inisee että ei oo enää nälkä ja syyttää mua etten kokkaa ja käyttäytyy ku mikäkin kusipää. Viikkasin vaatteitaan sohvalle ja hän möyri siinä silleen että se pino kaatuu. Mä olin että miksi noin teit? Hän vaan: mitä, mitä? No, lyhyesti kerrottuna, teinpä mitä vaan, hän valittaa ja myös siitä, että hänen pitää vaivautua kertomaan mulle, että hänellä on nälkä.

Vierailija
32/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa sana "närkästyttää"?

Merkitseekö se sitä, että sinä leikit orjatarta ja tottelet? Vai millä perusteella ne ovat sun hommia?

Vierailija
33/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päässyt nukkumaan oikeaan sänkyyn eikä sinun enää tarvitse nukkua lattialla?

Vierailija
34/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auttaisitte, arvostaisin todella paljon. Pelkään yksin jäämistä, ehkä jopa ei terveellä tavalla? Siis todella paljon.

Vierailija
35/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mä ajattelin, että toi on ok, kun sanoit olevasi työtön, mutta sitten luin, ettei miehesikään ole, joten ei missään nimessä ole oikein.

Vierailija
36/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos auttaisitte, arvostaisin todella paljon. Pelkään yksin jäämistä, ehkä jopa ei terveellä tavalla? Siis todella paljon.

Jätä tuo mies. Se haistaa pelkosi ja kiduttaa sinua tahallaan. Ei hyvä ihminen ollenkaan. Mene töihin ja etsi uusi, normaali mies.

Vierailija
37/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on 6000.000.000 ihmistä joista puolet on miehiä, ja tuo on sinun elämäsi paras saatuvus miesten suhteen.....voi luoja...sanoisin että sovitte erittäin hyvin yhteen.

Itse en katsoisi tätä edes sekunttia...en varmasti

7.2 miljardia.

Kuusi miljardia oli kauan kauan sitten.

Vierailija
38/38 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö sinä aidosti kunnioittamaan tuollaista miestä?

Vähän haiskahtaa siltä, että olet suhteessa vain yksinjäämisen pelosta ja siksi kun saat joskus jotain rapsutuksia.

Sinulla ei ole minkäänlaista omanarvon tuntoa.

Jos jäät tuollaiseksi kynnysmatoksi, tulevaisuutesi sinä on tämän päivän sinällesi aika helvetin katkera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi