Mun miehen mielestä mun pitää
valmistaa hänelle aamupala joka aamu (no ei oo mikään vaikee homma, ei siinä mitään), kokata hälle ruokaa joka päivä (eikä mitään valmisjuttuja), perus tiskata, pitää keittiö siistinä, imuroida, pestä wc ja pyykit jne. No en oo töissä nyt, mutta ei ole hänkään, ja jotenkin närkästyttää kun hän vaan nukkuu, kattoo telkkua tai puhelimelta jotakin tai pelaa. No tänään ei kyllä pelannu. Mutta jos mä oon vielä nukkumassa mutta hällä on nälkä niin mun pitää kumminkin nousta pistämään hänelle aamupalaa jne. Niin hieman närkästyttää tämä.
Kommentit (38)
Sun pitää itse nyt sitten vaan päättää oletko samaa mieltä vaikp eri mieltä ja toimia sen mukaan. Suomessa ei mikään laki velvoita ketään passaamaan toisia ilman korvausta.
Lähe vetää ja äkkiä, jos et haluu housekeepperiksi.
Älä mene tuohon lankaan, sitten kun menet töihin, mies edelleen kotona nukkuu, haisee ja pelaa, sitten vielä lapsia jos teette sä hoidat ne, rahan tuomisen, kotityöt ja äijä yhä edelleen nukkuu, haisee ja pelaa.
Poista surkimus elämästäsi ja etsi parempaa seuraa.
Hahhah haluisin lähettää kuvan mun miehestä (joka juurikin nukkuu) todisteeksi, mutta en kehtaa. Mutta en oo provo.
Mitä helvettiä? Miksi tommoiseen suostut?
Miten sinusta on tullut palvelija kotiisi?
Jakakaa kotityöt tasapuolisesti. Älä alistu.
Mikä on hänen vastaus kun kysyt miksi?
Laita poika mamin ja isiliinin luokse takaisin, ehkä mami ja isi hoitaa kaiken mussukkansa puolesta.
porvoossa työttömät kiistelee kotihöistä
Vierailija kirjoitti:
koska ne on mun hommia kuulemma.
Rehellisesti kerrottuna, en tiedä millainen on tasavertainen suhde, tai millaista sellaisessa suhteessa olisi, koska en ole sellaisessa koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja hänen hommia on kuulemma esim kantaa raskaat kamat jne.
Mun mielestä siinä ei lähtökohtaisesti ole mitään pahaa, että nainen hoitaa kodin, jos mieskin sitten tekee jotain. Me ollaan parisuhteessa kumpikin työssäkäyviä ja pääsääntöisesti teen ruuan, ehkä noin viitenä tai kuutena päivänä viikossa. Siivoan keittiön ruuanlaiton jälkeen ja katson että tavarat on yleisesti järjestyksessä. Usein pesen pyykit ja laitan ne kuivumaan. Viikonloppuisin mies imuroi.
Mutta. Se ei saa mennä siihen että toinen vaan istuu ja sotkee. Mun mies ei jätä tavaroitaan lojumaan, en joudu kulkemaan perässä korjailemassa jälkiä. Hän huolehtii omalta osaltaan siitä, että tavarat menee paikoilleen hänen jäljiltään. Myöskään hän ei koskaan sano että tee - jos joku on hänestä huonosti minun jäljiltä tai hän haluaa vaatteita puhtaaksi tai ruokaa just heti nyt, hän menee ja hoitaa ihan itse. Minun ei tarvitse uudestaan pestä pyykkiä tai laittaa ruokaa siksi että mies haluaisi. Toki noottia varmaan tulisi, jos en mitään tekisi koko kämpässä. Ja usein myös kyllä ihan muutenkin vaan hoitaa juttuja, jos tekee mieli. Ja jos tarvitsee esimerkiksi jotain vaatteita justnyt, kysyy onko mullakin jotain.
Entä seksi? Annatko? Mikset kiristä sillä, kuten naiset yleensä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja hänen hommia on kuulemma esim kantaa raskaat kamat jne.
Kuinka usein niitä hommia sitten on? Kerran kuukaudessa? :D
Vaihtakaa hommia päittäin. ;)
Tuollaisen miehen olet kuitenkin valinnut monien joukosta.