olin varatun miehen kotona
Tänään koko päivän. Hänen lapsensa oli muualla ja vaimo töissä. Myös itse olen varattu. En ole ylpeä itsestäni.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No tää vaimo oikeasti pihdannut jo vuosia, syyttää miestään elämänsä ja lapsensa elämänsä pilaamisesta kun mies haluaa eron.
Ja uskot. No miksipät et uskoisi, kun on noin kunnollinen, rehti ja suoraselkäien mies.
Vierailija kirjoitti:
No tää vaimo oikeasti pihdannut jo vuosia, syyttää miestään elämänsä ja lapsensa elämänsä pilaamisesta kun mies haluaa eron.
Etkö tiedä että ero on ilmoiutusasia siltä joka haluaa erota?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Annoitko painaa paljaalla ja suihkuttaa sisään?
Vierailija kirjoitti:
Jotta te pikkuvaimot voitte miettiä päässänne, olisiko se juuri teidän miehenne
Voi kuule jos olikin mun mies, niin so what? Meillä avoin suhde, mutta tiedän, ettei mies sitä aina kaikille naikkosille huutele, ehkä olit yksi heistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta te pikkuvaimot voitte miettiä päässänne, olisiko se juuri teidän miehenne
Voi kuule jos olikin mun mies, niin so what? Meillä avoin suhde, mutta tiedän, ettei mies sitä aina kaikille naikkosille huutele, ehkä olit yksi heistä?
No ap, miksi et kommentoi? Harmittaako tämä tieto sinua niin paljon?
Oliko varaus voimassa? Entä jos varaus olikin jo ehtinyt peruuntua?
Mä arvostan enemmän omaa varattuani. Hän ei ole koskaan haukkunut vaimoaan, sanonut ettei kotona saa seksiä tai väittänyt että kyseessä on kulissiliitto. Alusta alkaen on sovittu että meidän suhde on vain seksiä eikä siihen sotketa mitään parisuhde- tai rakkauspaskaa
Ja lehmät lentää...