Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi viestiä,

Vierailija
17.09.2017 |

että taidamme olla eri tyylisiä ja kysymysmerkki perään. Eihän tuohon tarvitse mitään vastata? Juttuhan on ihan täysin selvä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ok?

Vierailija
2/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kysymysmerkki tarkoittaa oletko samaa mieltä.

Mä vastaisin tohon vaan olen samaa mieltä tai en ole samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos on aivan selvä eli mies ei ole kiinnosttunut. Mitäpä siihen vastaamaan. Itse huomaan jo ensisilmäyksellä, kiinnostaako mies vai ei.

Vierailija
4/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä asiayhteys on? Laittoiko ekan viestin esim. Tinderissä noin? Vai oletteko jo tavanneet ja keskustelleet paljonkin? Jos eka viesti, niin saattaa olla että mies haluaa vain epävarmana tietää mielipiteesi.

Vierailija
5/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäkohteliasta laittaa viestillä tuommoinen asia. Voisi vaikka soittaa jos olisi vaille vastauksia. Joten ei sinun vastausta tarvita välttämättä. Hän irtisanoi itsensä. ja miksi tuo pitkä seksiteksti pitää lisätä joka keskusteluun :DDDDD ei hyvänenaika.

Vierailija
6/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on esim eka viesti tinderissä mieheltä niin mies lähinnä kysyy että voisiko hän kelvata sinulle..

Mies on epävarma.

Vierailija
7/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin ja oltiin monta tuntia yhdessä .Mies vielä laittoi viestiä, kuinka mukavaa oli ollut. Sitten tulikin toinen viesti. ap

Vierailija
8/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin ja oltiin monta tuntia yhdessä .Mies vielä laittoi viestiä, kuinka mukavaa oli ollut. Sitten tulikin toinen viesti. ap

No kysy, että "Mitä mieltä itse olet?"

Vierailija
9/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi kaivata rohkaisua, jos sanot hänelle että mun mielestä meillä oli kemiaa niin mies voi ollakin samaa mieltä.

Vierailija
10/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tossa tapauksessa voi vaan kokeilla sua, eli on epävarma. Vastaisin oman mielipiteeni.

Täällähän on aina sanottu kun mies on jättänyt viestiin vastaamatta, että se on hyvin epäkohteliasta.

Vierailija
11/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää kohteliaasti kertoa ettei ole kiinnostunut.

Vierailija
12/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tossa tapauksessa voi vaan kokeilla sua, eli on epävarma. Vastaisin oman mielipiteeni.

Täällähän on aina sanottu kun mies on jättänyt viestiin vastaamatta, että se on hyvin epäkohteliasta.

No mies varmaankin on epävarma. Eihän kukaan normaali vaihda mielipidettä hetkessä eli, jos on ollut mukavaa, tarkoittaa se, että haluaa jatkaa yhteydenpitoa. Ellei ole mukavaa, sanotaan suoraan , ettei tunnu oikealta jatkaa. Mitä veettua miehet oikein järjestää inhottavia kokemuksia naisille. K*sipäät.

Vierailija
13/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi tavatessamme, kun oli puhe aiemmista tapailuista. Sanoi, että muutamia tapailuita ollut ja lopetettu. Pohdiskeli minulle, että ei oikein tiennyt, loppuiko tapailut liian äkkiä vai olisiko vielä pitänyt jatkaa.

Samaa jankkausta ilmeisesti minunkin kohdallani, joten en laita mitään vastausta.

Vierailija
14/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13= AP

Vierailija
15/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin laittaa viestiä (ellen halua enää jatkaa) näin : Kiitos seurasta, oli mukavaa, mutta en saanut toivomaani yhteyttä sinuun.

Ei mitään ihmeempää selittelyä tai kokeilua jatkosta. Inhoan ihmisiä, jotka eivät kykene esittämään asiaansa rehdisti.

Mikäli itse epäilisin miehen olevan epävarma suhteeni juurikin tuollaisen kysymysmerkn muodossa antaisin tyypin mennä. Silloin kun on varma toisesta, ei käytetä kysymusmerkkejä.

Vierailija
16/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyseessä on kysymys, voi siihen vastata. Ja rehellinen vastaus on aina ihmissuhteissa paras. Jokainen voi kertoa, miltä itsestä tuntuu ja ei sen tarvitse vastapuolta miellyttää. On hänen asiansa, kuinka siihen reagoi.

Jos olen pettynyt /surullinen/vapautunut tai mitä vaan, vastaan sen mukaan. Eikö rehellisyys itseä kohtaan ja sitä toistakin ole parasta oppimista ihmissuhteissa.

Vierailija
17/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonhan voi tulkita monella eri tavalla. 

"Taidamme olla liian erilaisia että voisi tulla mitään juttua, ootko samaa mieltä?"

"Taidamme olla erilaisia. Onko se susta hyvä vai huono juttu?"

"Taidamme olla erilaisia. Ei ajatella kaikista asioista samalla tavalla, mikä minua haittaa, tiedostatko sinäkin asian?"

Jos haluat tietää lisää,  niin laita vastaus että "Tottakai olemme erilaisia.. Pidätkö sitä hyvänä vai huonona asiana?"

Vierailija
18/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa toisillenne, hyvät ihmiset.

Vierailija
19/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mennyt vaikeaksi kun puhumisen sijaan laitetaan muutaman sanan viestejä, jotka voi tulkita miten päin vain. 

Vierailija
20/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat niin ailahtelevaisia,

eivät he oikein tiedä mitä haluavat.

Muuttavat mieltään vähän väliä, jotkut saavat hysteerisiä raivokohtauksia ja ovat vaarallisia naisille...

Ottaisin ehkä itse seuraavaksi juuri tuollaisen "en minä vaan tiedä mitä nyt tehdään"-miehen.

Joutuu itse tekemään kaiken, mutta eipähän tule silmille.

Söpö pitää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi