Mies laittoi viestiä,
että taidamme olla eri tyylisiä ja kysymysmerkki perään. Eihän tuohon tarvitse mitään vastata? Juttuhan on ihan täysin selvä?
Kommentit (24)
Miehet puhuvat ihmeen paljon palturia. Pidetään nainen hetken ajan tyytyväisenä eli olet ihana ja oli mukavaa tavata. Hetki vain ja mies on haihtunut.
Ap:n tilanteessa oma reaktioni riippuisi siitä, olenko kiinnostunut siitä miehestä vai en. Jos olisin niin laittaisin varmaan takaisin jonkun romaanin mittaisen pohdiskelun, jossa kertoisin, olemmeko minun mielestäni saman- vai erilaisia ja miksi se on minusta hyvä juttu, vastapuolet täydentää toisiaan, tms... (Juu, minä olen sen verran pitkäsanainen, että minulle kannattaa yleensä soittaa. :D )
Tai siis, jos mies ei ole minusta kiinnostunut, mutta minä olen hänestä niin hänen täytyy kyetä sanomaan se minulle ihan suoraan, jos haluaa, että jätän hänet rauhaan. xD
Jos mies ei kiinnostaisi minua, vastaisin tuohon "Voi olla, eipä siinä mitään, hauskaa oli. Mukavaa jatkoa :) " tms., ettei jää paska fiilis kummallekaan ja voi jatkaa rauhassa eteenpäin.
Mielestäni voi kirjoittaa oman näkemyksensä tyyliin viihdyin seurassasi. Se tarkoittaa siis ainoastaan sitä kohtaamista, joka oli. Ei mitään viitttausta tai odotusta jatkon suhteen. Ellei mies kommentoi mitään, on asia selvä.
Masentunut mies. Ei tiedä haluamaansa. Ensin tykkää, sitten ei. Ja vielä kysymysmerkillä ilmaisu. Jos olisi edes tuossa varma itsestään, olisi laittanut viestin selvästi omasta näkökulmastaan odottamatta vastausta.