Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisin sen Paula Björkqvistin talon mutta en nyt maksa 235000e siitä vaan vähem-

Vierailija
10.07.2008 |

pi.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän 300-neliöinen seisoo puolen hehtaarin tontilla ja on "vain" kahdessa kerroksessa. Lainaakin on jäljellä enää 70 000 euroa joten eiköhän tuosta selvitä ilman myyntitragedioita.

Kuvia en valitettavasti teidän iloksenne laita, mutta ainakin sisustus on enemmän minun mieleeni kuin tuossa Björkqvistien talossaan. Mutta kukin toki omalla tyylillään ;)

Luulin että täällä saa sanoa mielipiteensä, mutta väärinpä taisin luulla...

t. 54

Vierailija
42/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on etsimässä omakotitaloa ja on tullut käytyä jos jonkinmoisessa talossa ja kaikenikäisessä. Tuo tyyli on suoraan 90-luvulta, niissä 90-luvun taloissa joissa olemme käyneet on juuri tuollainen sisustus. Ja tarkoitan nyt pintoja, en huonekaluja. Kyllä 2000-luvun talot on rakennettu aivan toiseen tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että täällä saa sanoa mielipiteensä, mutta väärinpä taisin luulla...

t. 54

Vierailija
44/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjalla, Nummelassa, Nurmijärvellä tai jossakin muussa pk-seudun ympäristökunnassa? Tai sitten Espoon tai Vantaan perukoilla, joissa ei ole lainkaan palveluja? Ja olette maksaneet tontistanne 20.000 euroa, jos sitäkään...

Nimittäin on hieman eri asia brassailla 300 neliön talolla tällä(kin) palstalla, jos se talo seisoo esim. Marjaniemessä tai Westendissä sillä 5000 neliön tontilla, kuin jossakin ympäristökunnassa, joka ei ole pääkaupunkiseutua, ja jossa tontit eivät maksa mitään verrattuna esimerkiksi Espooseen.

Turhaan pahoitat mielesi, sillä itsehän aloitit.

t. Ex-Haukilahtelainen

Vierailija
45/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan lähempänä pääkaupunkiseutua.

Ja tottakai aina tarjotaan vähempi mitä hintalapussa seisoo.

Vierailija
46/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli te siis asutte

Lohjalla, Nummelassa, Nurmijärvellä tai jossakin muussa pk-seudun ympäristökunnassa? Tai sitten Espoon tai Vantaan perukoilla, joissa ei ole lainkaan palveluja? Ja olette maksaneet tontistanne 20.000 euroa, jos sitäkään...

Nimittäin on hieman eri asia brassailla 300 neliön talolla tällä(kin) palstalla, jos se talo seisoo esim. Marjaniemessä tai Westendissä sillä 5000 neliön tontilla, kuin jossakin ympäristökunnassa, joka ei ole pääkaupunkiseutua, ja jossa tontit eivät maksa mitään verrattuna esimerkiksi Espooseen.

Turhaan pahoitat mielesi, sillä itsehän aloitit.

t. Ex-Haukilahtelainen

Vierailija
47/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esin mua ei saisi suin surminkaan ottamaan modernia nykykeittiötä vaan meillä on ihan peiliovikaapistot, joskin alalaatikostoilla ei kaapeilla.

Joo ja lautakattokin tässä yli 200 neliöisessä huushollissa. Valkoista kattoa muodossa tai toisessa meille EI tule.

Makuasioista kun ei voi kiistellä.

Vierailija
48/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muoti vaihtuu kuitenkin nopeammin kuin mitä useimmilla on varaa ja harrastuneisuutta rempata asuntoa aina uusiksi

Vierailija
49/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio paljastaa sinulle talomme sijaintipaikkaa, tunnistamisen vaara on liian suuri. Mutta kyllä se sijaitsee ihan Helsinki-Espoo-Kauniainen-linjalla ja palvelujen lähellä hyvällä paikalla.

Tontti on ostettu jo 9 vuotta sitten, mutta kyllä se silloinkin maksoi aika monta kertaa enemmän kuin 20 000 euroa.

t. 54

Vierailija
50/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ihan siksi että on jossain nipo omakotitalo lähiössä. En ymmärrä miksi pitää ostaa tai rakentaa okt ihan toisen viereen.

Muuhun spekulointiin niin joo, miettisin varmasti kohtaloita jotka talossa eli ja kuoli. En siinä määrin että se vaivaisi, mutta kuka jaksaa sitä naapurien päivittelyä. Aina puhe kääntyisi negatiiviseen.

Jämsäkin on parempia taloja pullollaan.

Muistaakseni Nainen tapettiin lapsen huoneessa jossa pieni oli mennyt hoitopöydän alle piiloon.

Vierailija
51/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se teidän tönö kerran seisoo Helsinki-Espoo-Kauniainen-linjalla, niin miten se erottuu tunnistettavaksi asti niistä muista 300 neliön ja vieläpä isommista taloista? Vai onko se jossakin pellon reunassa yksinään?

Kerro vielä se, että se on Kauniaisten keskustassa puolen hehtaarin tontilla, niin tipahdan lopullisesti tuolilta.

Minä tunnen monia ökyrikkaita ihmisiä pk-seudulta, mutta en ketään, joka viettäisi aikaa AV:lla brassailumielessä.

t. Se ex-Haukilahtelainen

Vierailija
52/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esin mua ei saisi suin surminkaan ottamaan modernia nykykeittiötä vaan meillä on ihan peiliovikaapistot, joskin alalaatikostoilla ei kaapeilla.

Joo ja lautakattokin tässä yli 200 neliöisessä huushollissa. Valkoista kattoa muodossa tai toisessa meille EI tule.

Makuasioista kun ei voi kiistellä.

Vierailija
53/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli silkka vahinko, että asia tuli puheeksi.

Arvostelin ketjun puheenaiheena ollutta asuntoa, jolloin joku epäili minun asuvan vuokrakerrostaloasunnossa. Minä olen vain korjaillut epäilyksiä siitä missä ja miten asun, omatoimisesti en ole ottanut asiaa esille kertaakaan eikä minulla ole siihen mitään tarvettakaan.

Sitäpaitsi en edes tiedä mitä tarkoittaa ökyrikas.

t. 54

Vierailija
54/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella ruma ja huonolla maulla sisustettu eikä tosiaan ole tuon pyynnin arvoinen (sijaintinsakin vuoksi). En ikinä ostaisi!

Haukkukaa kuulkaa ihan vapaasti!

terv. tamperelainen okt-asuja

Vierailija
55/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmöä, mut olen sillai herkkä...

tosin mä en tiennyt kun muutettiin edelliseen taloon et se omistaja hirtti ittensä siellä alakerrassa kun ei olis oikeesti halunnut myydä.. kukaa ei kertonut mulle... :0

Vierailija
56/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
57/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se joka epäili 54:n asuvan vuokralla kerrostalossa ei kyllä itse tiedä tuon taivaallista omakotitaloista ja varsinkaan rakentamisesta.

54 oli kiinnittänt sellaisiin asioihin huomiota, joita mietitään kun rakennetaan itse taloa. Eli esim. ne lattiakaivot. Jos yhtään tiedät rakentamisesta ja seuraat aikaasi, tiedät että lattiakaivot on nykyään rosterisia. Aika harva ottaa muovisia. Halvalla rakentaja joka laittaa talon myyntiin.

Vierailija
58/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku nuori perhe voi asua tuollaisessa talossa? Luulisi yli kuusikymppisten taloksi jos ei tietäisi.

Vierailija
59/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi, että talon materiaalit on valittu 2000-luvun alussa. Kun me rakensimme vuonna 2001, oli ihan tavallista laittaa vielä boordit kylppäriin ja lattiakaivot oli muovia - en ollut edes kuullut rosterisista. Keittiöönkin oli tarjolla pyökki- tai kirsikkakaapistoja tai vaikkapa pyökki-vanilja -yhdistelmää, se oli kuuminta HOTtia... Meille tuli nätti koti, ei yhtään noin vanhanaikainen kuin ko. talo, mutta nyt uudessa talossa meillä on ihan eri sisustus. Niin ne vuodet vierii ja maku muuttuu...

Vierailija
60/81 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan talolla tulee aina olemaan menneisyytensä, jota ei saa tekemättömäksi. En pystyisi asumaan talossa/asunnossa, jossa joku olisi saanut surmansa väkivallan seurauksena. Sen sijaan luonnollinen kuolema ok, se kuuluu normaaliin elämään.