Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30 vuotta avioliitossa. Ero. Kuinka löydän kumppanin?

Vierailija
17.09.2017 |

Olen ihan pihalla miesten vikittelystä. Tuntuu että vain ulkonäkö määrää voitko sanoa jotain miehelle. Seksikeskeisyys.
Eikö perinteistä tutustumis-seurustelu kaavaa enää käytetä? Ja miehet! Onko kaikki nykyään pelailijoita, kun tuntuu että naista vikitellään mutta ei kuitenkaan? Nettideittiä en halua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes eroat 30 vuoden jälkeen? Ettekö ole tuossa ajassa oppineet olemaan yhdessä ja selvittämään ongelmat?

Vierailija
2/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi löytää kumppani, eikö olisi aika olla yksin ja nauttia siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan erosta on? Miksi haluat väkisin uuden kumppanin? Eikö voisi vaan nauttia elämästä, liikkua, puuhastella ja sitten, jos joku kiva tyyppi tulee eteen, niin miettii sitten. Tai näin mä siis ajattelisin, jos tulisi ero näin 25 vuoden jälkeen...mutta ehkä sitä sitten vaan kaipaa vaan niin kovasti jotain ihmistä vierelle.

Vierailija
4/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pidä hakea uutta kumppania pian eton jälkeen. On hyvä elää yksin ainakin pari vuotta ja antaa itselleen laatuaikaa. Moni tykästyy sinkkuuteen eikä enää haluakaan kiinteää parisuhdetta. Saa tulla ja mennä kuin haluaa eikä tarvitse tilittää kellekään tekemisiään ei ostoksiaan -ei mitään. Vapaus on valttia.

Vierailija
5/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, yksin ollut jo nelisen vuotta. Mitä vanhemmaksi tulee, jotenkin tulee olo, että olisi kiire löytää joku kun toivoa vielä on. Vai onko? En etsimällä etsi, mutta ne pari kolme joihin kiintymysmielessä tutustunut tuntunut olevan vain seksin perässä. Toisaalta minua on vikitelty monelta taholta vaikka koittanut olla neutraali. Jos näitä vikittelijöitä on lähestynyt he kääntävät selkänsä.

Olin jo liiton aikana yksin. Mies oli omissa menoissa ja työssä. Meni viikkokin ettemme puhuneet tai nähneet. Kai toista ihmistä vain kaipaa?

Vierailija
6/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erota 30 vuoden jälkeen,tyhmä ajatus.

Vierailija
7/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri noin, miehiä kiinnostaa pelkkä seksi. Varaudu elämään sinkkuna loppuelämäsi niin et suotta pety.

N41

Vierailija
8/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei ala parisuhteeseen, jos siihen ei kuulu seksi. Got it?

Vierailija
9/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seksin ja läheisyyden tarve on suurin motiivi parisuhteelle. Maailmaa voi parantaa kavereiden kanssa. Sullahan on asiat hyvin jos kiinnostuneita riittää.

Vierailija
10/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuodessa deittailu on tehnyt täyskäännöksen, joten et varmaan ymmärräkään nyky menoa. Sellaista " vanhan ajan" deittailukulttuuria ei enää ole. Netti treffit voisi olla sinulle sopivin muoto, että saa ensin kirjoitella ja tutustua? Tai käy tanssilavoilla tanssimassa?

Vierailija
11/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset uuden kumppanin?

Sulla on 30 vuotta suhdetta takana, se on enämmäin kuin moni tulee ikinä saamaan. Ole tyytyväinen siitä ja kokeile nyt elämää ilman kumppania.

Vierailija
12/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ovat muuttuneet nuoruudestasi. Nuorena monien naisten tarvitsee vain odotella sopivia kosioehdokkaita. Iän myötä asiat keikahtavat päälaelleen ja alkaa miesten markkinat.

Moni mies on pelannut itsensä pois parisuhdemarkkinolta. Miesten koulutus on matalampaa kuin naisten. Moni mies on jäänyt maalle naisten muutettua kaupunkeihin. Miehet ovat alkoholisoituneempia, työttömyys, luottotiedottomuus ja sairaudet yleisempiä.

Niinpä itsestään ja asioistaan huolta pitäviä keski-ikäisiä ja sitä vanhempia sinkkumiehiä on paljon vähemmän kuin naisia. Niinpä moni sinkkumies tasaa tilejä naisten kanssa nuoruuden menetyksiltä haluamalla vain seksiä. Parisuhteeseenhan tämä vähälukuinen joukko miehiä pääsisi sormia napsauttamalla.

Eli jos haluat tällaisen valioyksilön, sinun itsesi täytyy olla viehättävä ja aloitteellinen. Eikä aikuinen mies kovin pitkään ilman seksiä seurustele.

Vierailija
13/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri noin, miehiä kiinnostaa pelkkä seksi. Varaudu elämään sinkkuna loppuelämäsi niin et suotta pety.

N41

Itse yritän etsiä naispuolista ystävää. Minulla ei ole niitä yhtään. Vaimo kyllä on.

Ei onnistu. Kaikki luulevat että yritän iskeä vaikka olen varattu.

M

Vierailija
14/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Itse yritän etsiä naispuolista ystävää. Minulla ei ole niitä yhtään. Vaimo kyllä on.

M

Hetero mies ja nainen eivät voi olla vain ystäviä.

Vierailija
15/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

M

No eipä tuo ihme ole jos luulevat. Miksi pitää oikein etsimällä etsiä NAISTA ystäväksi? Kuulostaa oudolta.

Vierailija
16/16 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin nautin yksinolosta ja vapaudesta.