Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa, kun yksinkertainen ihminen loukkaantuu siitä, etteivät muut ihmiset halua keskustella hänen kanssaan

Vierailija
17.09.2017 |

Jos yksinkertaisen ihmisen kanssa ei voi keskustella asioista ilman, että yksinkertainen ihminen ottaa kaiken sellaisen itseensä, mistä on toisen kanssa eri mieltä, niin miksi ihmeessä yksinkertainen ihminen kuvittelee, että älykäs haluaisi kuluttaa aikaansa hänen kaltaisensa keskustelutaidottoman mielensäpahoittajan kanssa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no laitoinpahan nyt jotain aihetta kun mikään ei muutenkaan kiinnosta. Herrasmies on herrasmies. En tiedä tiedätkö mitä se tarkoittaa. Opettele.

Vierailija
2/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen osaa keskustella kaikentasoisten ihmisten kanssa, esimerkiksi pikkulasten. Se vasta älykkyyttä vaatiikin, että osaa muotoilla sanomansa toisen osapuolen vastaanottokyvyn mykaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ihminen osaa keskustella kaikentasoisten ihmisten kanssa, esimerkiksi pikkulasten. Se vasta älykkyyttä vaatiikin, että osaa muotoilla sanomansa toisen osapuolen vastaanottokyvyn mykaan.

Pikkulapset eivät ole marttyyreja ja ilkeitä rivien välissä, he sanovat suoraan. Itse kestän typeryksiä n. kaksi minuuttia ja sitten vaihdan maisemaa jollain verukkeella.

Vierailija
4/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät tällä palstalla suostu uskomaan että typeryksiä on olemassa.

He eivät myöskään pysty hyväksymään, että normaalin tai älykkään ihmisen ei tarvitse tuhlata aikaansa idiootin kanssa vänkäämiseen.

Jos joku ihminen on oikeasti tyhmä, niin siinä ei auta mitkään temput eikä rauhallisesti selittämiset.

Jos älykäs ihminen voisi puhujan taidoillaan muutta tyhmän älykkämmäksi, ei tällä planeetalla olisi yhtään tyhmää ihmistä.

Vierailija
5/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... noin pääsääntöisesti irrotan varmistimen haulikosta, kun joku korottaa itsensä "älyköksi" ja ottaa asiakseen mollata sellaisia ihmisiä yksinkertaisiksi, joista ei pidä tai joita ei ymmärrä.

Totta kai ihmisillä on erilaisia älykkyysosamääriä. On myös ilkeitä ihmisiä ja sellaisia, joiden mielipiteitä ei vaan halua kuulla..

En tosin ihan ymmärrä, mitä huumoria saa sellaisesta, että joku ihminen on raskas tapaus sosiaalisesti. Minua ainakin se harmittaa, ja koen sen ennen kaikkea omien taitojeni puutteeksi, että en osaa sietää ja ottaa rauhallisesti.

Kenenkään sellaisen ystäväksi ei toki tarvitse ryhtyä, josta ei pidä. Mutta ei ketään silti kannata tuomita sen takia yksinkertaiseksi.

Vierailija
6/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkin voidaan olla kovin montaa mieltä kuka on älykäs ja kuka ei. Tiedän naisenjota haukutaan selän takana tyhmäksi.

Todellisuus on ihan toinen jätti menemättä lääkikseen kun muut jutut alkoi kiinnostaa enemmän.

Sitä ei moni tiedä. Rankka elämä. Siksi vaikuttaa vähän höpsöltö. Me tutut tiedetään kuinka hän on hyvä.

Vierailija
7/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa peili käteen ja katsoa siihen. Se tyhmä löytyy yleensä sieltä.

Vierailija
8/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksinkertaisen ihmisen kanssa ei voi keskustella asioista ilman, että yksinkertainen ihminen ottaa kaiken sellaisen itseensä, mistä on toisen kanssa eri mieltä, niin miksi ihmeessä yksinkertainen ihminen kuvittelee, että älykäs haluaisi kuluttaa aikaansa hänen kaltaisensa keskustelutaidottoman mielensäpahoittajan kanssa?

Mua ei naurata se että jotakuta naurattaa kuvailemasi asia niin että kirjoittaa siitä tänne. Minua myötähävettää sinun ylimielisyytesi ja empatiakyvyttömyytesi.Ihminen joka tekee moisia aloituksia tänne ei ole kovin älykäs, ainakaan sosiaalisesti.

Vierailija
9/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... noin pääsääntöisesti irrotan varmistimen haulikosta, kun joku korottaa itsensä "älyköksi" ja ottaa asiakseen mollata sellaisia ihmisiä yksinkertaisiksi, joista ei pidä tai joita ei ymmärrä.

Totta kai ihmisillä on erilaisia älykkyysosamääriä. On myös ilkeitä ihmisiä ja sellaisia, joiden mielipiteitä ei vaan halua kuulla..

En tosin ihan ymmärrä, mitä huumoria saa sellaisesta, että joku ihminen on raskas tapaus sosiaalisesti. Minua ainakin se harmittaa, ja koen sen ennen kaikkea omien taitojeni puutteeksi, että en osaa sietää ja ottaa rauhallisesti.

Kenenkään sellaisen ystäväksi ei toki tarvitse ryhtyä, josta ei pidä. Mutta ei ketään silti kannata tuomita sen takia yksinkertaiseksi.

Poistele vaan varmistimesi ihan milloin lystää.

Siitä ei vaan pääse mihinkään, että jotkut ihmiset ovat yksinkertaisia. Ei se lässyttämällä ja kieltämällä miksikään muutu.

On vähän omituista kun asiasta aletaan hyperventiloimaan ja suvakoimaan, vaikka ketään yksittäistä ihmistä loukkaamatta anonyymilla keskustelu palstalla toteaa faktan.

Minä en muutu valkoritariksi vaikka joku sanoisi olevansa älykäs tai älykkö. Suvaitsen älykkäitä ihmisiä, ja en vaadi, että heidän pitäisi vähätellä itseään.

Ihminen saa myös pitää itseään kauniina, ahkerana, kilttinä yms yms.

En loukkaannu jos joku sanoo palstalla, että hei, on olemassa tuhmia, laiskoja ja ruman näköisiä ihmisiä.

Vierailija
10/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ylimielinen aloitus. Etkö tiedä, että se joka itsensä ylentää, se alennetaan. Ja kun talvi tulee, älä enää syö enempää keltaista lunta.

Vierailija
11/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei naurata se että jotakuta naurattaa kuvailemasi asia niin että kirjoittaa siitä tänne. Minua myötähävettää sinun ylimielisyytesi ja empatiakyvyttömyytesi.Ihminen joka tekee moisia aloituksia tänne ei ole kovin älykäs, ainakaan sosiaalisesti.

Minusta hän on juuri sosiaalisesti älykäs, kun tietää milloin ei kannata tuhlata aikaansa johonkin ihmiseen.

Sinä vähän vaikutat tuollaiselta ap:n kuvailemalta rääkyjä, loukkaantuja riidanhaastaja myrkyttäjältä.

Minä en ole sosiaalisesti älykäs. Minä tuhlaan sinun kaltaisiin ihmisiin aikaani. En tiedä miksi teen niin.

Olen monta kertaa huomannut, ettei teidän päähänne uppoa mikään.

Ihan turhaa teille on selittää mitään, kun aivonne etuotsalohko ovat lamaantuneet. Eli viesti ei mene perille, vaikka sen kuoruttaisi suklaalla ja namusilla.

Vierailija
12/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mielensäpahoittajaa ja yksinkertaista porukkaa liikenteessä.

Katselkaa peiliin. Sille on syy miksei teidän kanssa ihmiset jaksa jutustella. Se syy on teissä.

Teidän hyökkäävä asenteenne on se syy.

Vierailija
13/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota!

Ole hyvä ja ota se peili käteesi ja etsi sieltä se tyhmä!

Vierailija
14/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät että muiden peileistä ei näy sinun kuvasi?

Vierailija
15/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulasten kanssa osaan keskustella, mutten idioottien.

Idioottille kun on ihan sama mitä sanot, hän käsittää kaiken miten hän haluaa.

Silloin on järkevää olla keskustelematta enempää.

KENELLÄKÄÄN EI OLE VELVOLLISUUTTA OLLA TOISEN PASKAÄMPÄRINÄ!

Vierailija
16/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät että muiden peileistä ei näy sinun kuvasi?

Ei hän ymmärrä.

Vierailija
17/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmän kanssa väittely on vähän kuin juopon raittiiksi keskusteleminen, ei se juoppo siitä raittiiksi muutu vaikka mitä vakuuttelisi.

Eikä tyhmäkään yleensä asioita tajua, ainakaan pidemmän päälle. Kun vaan puuttuu ne henkiset kyvyt käsitellä tiettyä tasoa vaikeampia konsepteja.

Ja kaikista typerintä on väitellä typerän juopon kanssa, siitä ei tule mitään.

Itse olen tätä kokeillut, ja tämän "empiirisen kokeen" tuloksena olen todennut, että sellaisiin ihmisiin ei kannata aikaansa, tai toisen aikaa, tuhlata.

Ehkä tyhmempi ihminen ei tätä uskoisi, vaan jatkaisi henkisesti rajoittuneiden kanssa vänkäämistä?

Ja huom. En tarkoita tyhmällä "yhyy niiq toi on ihan tyhmä kun se haukku mun ripsii!" Vaan oikeasti tyhmiä ihmisiä. Eli ÄO jossain alle 80 tietämillä, tai jollain osa-alueella selvästi alisuoroituvaa henkilöä joka voi olla jossain asioissa fiksu.

Itse olen käynyt psykologilla pitkissä testeissä, selvästi keskivertoa "älykkäämmän" tuomion sain, vaan kyllä silti tiedostan että olen myös vajavainen kuten kaikki.

Eli teen virheitä, en osaa täydellistä kielioppia, päättelen joskus asioita väärin jne.

Tyhmä taas ei myönnä vajavaisuuttaan ja sehän se suurin typeryyden merkki on.

Vierailija
18/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole tarkoituskaan kuluttaa, aikaansa.

Vierailija
19/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmän kanssa väittely on vähän kuin juopon raittiiksi keskusteleminen, ei se juoppo siitä raittiiksi muutu vaikka mitä vakuuttelisi.

Eikä tyhmäkään yleensä asioita tajua, ainakaan pidemmän päälle. Kun vaan puuttuu ne henkiset kyvyt käsitellä tiettyä tasoa vaikeampia konsepteja.

Ja kaikista typerintä on väitellä typerän juopon kanssa, siitä ei tule mitään.

Itse olen tätä kokeillut, ja tämän "empiirisen kokeen" tuloksena olen todennut, että sellaisiin ihmisiin ei kannata aikaansa, tai toisen aikaa, tuhlata.

Ehkä tyhmempi ihminen ei tätä uskoisi, vaan jatkaisi henkisesti rajoittuneiden kanssa vänkäämistä?

Ja huom. En tarkoita tyhmällä "yhyy niiq toi on ihan tyhmä kun se haukku mun ripsii!" Vaan oikeasti tyhmiä ihmisiä. Eli ÄO jossain alle 80 tietämillä, tai jollain osa-alueella selvästi alisuoroituvaa henkilöä joka voi olla jossain asioissa fiksu.

Itse olen käynyt psykologilla pitkissä testeissä, selvästi keskivertoa "älykkäämmän" tuomion sain, vaan kyllä silti tiedostan että olen myös vajavainen kuten kaikki.

Eli teen virheitä, en osaa täydellistä kielioppia, päättelen joskus asioita väärin jne.

Tyhmä taas ei myönnä vajavaisuuttaan ja sehän se suurin typeryyden merkki on.

Kyllä siinä alkaa olla aika järkyttävän paljon liikaa eroa jos toisen äo on 80-90 ja toinen on 115-130. Sitä ollaan silloin niin eri maailmoista, ettei sellaista kunnollista keskustelua voi syntyä. Jotain säästä ja mitä tänään teit töiden jälkeen jutuista voi pinnallisesti "puhua". Puhuminen on sitä että mainitaan ja todetaan asiat. Niihin ei mennä syvällisemmin sisälle, eikä niitä analysoida. Eikä etenkään heitetä mitään omia mielipiteitään sekaan.

Tyhmä tosin saa heittä kritiikkiä, kommentteja ja kaikenlaista, niihin ei vaan saa vastata eriävästi.

On epäreilua tyhmää kohtaan, heittää faktoja ja argumentoida aukottomasti. Paha mieli siitä tulee.

Esim.

Tyhmä: "kyllä ne ja ne ihmiset pitäisi ottaa kylymästi vaan hengiltä"

Älykkäämpi: "mmmm..siellä on tosi kaunis ilma"

Vierailija
20/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun idiootti juoksee pakkomielteensä johtamana, siis johtamana, kohteensa perässä jankuttamassa, silloin siihen kyllä puututaan, oli sitten pikkuinen jonka vanhemmat vastaavat, tai pikkusen jonka vanhemmat eivät enää vastaa vaikka pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän