Näyttääkö kaikki naisten mielestä isommalta?
Tarkoitan että kun naiset yleensä ovat pienempiä kuin miehet niin näyttäytyvätkö asiat heille isompina kuin miehille.
Muistan lapsena kun rakensimme taloa niin tontilla oli iso maakasa, jota me lapset pidimme vuorena ja minulla on muistikuva, että se oli oikeasti korkea ja iso mäki. Valokuvista olen jälkeenpäin nähnyt ettei se niin kovin iso kasa ollut.
Kommentit (5)
Kyllä luulisin. Miehillähän on kaikki muukin ismompaa. Esimerkiksi kädet, joilla tartutaan erilaisiin esineisiin. Olen melko varma, että isolla miehen kädellä vaikkapa maitopurkki tuntuu pienemmältä kuin pienemmällä naisen kädellä. Harva pääsee tietysti kokeilemaan molempia, joten vaikea sanoa miten paljon kokemuksessa on eroa.
Ei näytä. Esimerkiksi koon 38 kenkä näyttää hirveän pieneltä, kun vieressä on oma 42-numeron kenkä. Samoin monet miehet näyttävät pieniltä vaikka olen vain 177 cm pitkä.
Ei naiset sentään lapsen kokoisia yleensä ole :D
Toki perspektiivi vaikuttaa. Voithan kokeilla itse mennä kyykyyn ja katsella maailmaa siitä vinkkelistä.
Mutta naiset eivät ole lapsia, joten ei se samalta näytä, vaan aikuinen on jo nähnyt kaikenlaista ja osaa suhteuttaa asioiden mittakaavat eri tavalla.