Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku kertoa, että miksi naiset ovat silloin kiinnostuneempia jos heihin ei kiinnitä huomiota tai yritä saada heitä kiinnostumaan?

Vierailija
17.09.2017 |

Oon 22v mies ja olen huomannut tällaisen asian, että naisia kiinnostaa enemmän mies joka ei esitä juurikaan kiinnostusta heitä kohtaan.

Usein jos yrittää etsiä seuraa, luoda katsekontaktia niin naiset ainakin esittävät vaikeasti tavoiteltava, mutta sitten taas jos itse et ole kiinnostunut.
Hyvä esimerkki eiliseltä päivältä.
Seison kaupan pihassi parkkipaikalla autoni vieressä ja yritin saada juuri ostamaani puhelinta käyttö kuntoon.
Näytin varmasti siltä, että en ollut vähäänkään kiinnostunut ympärilläni olevista ihmisistä.. yritin hermostuneena saada temppuilevaa puhelinta toimimaan ja samalla huomasin, että kaksi lähettyvillä olevaa nuorta naista vilkuilivat minua kiinnostuneet näköisinä, mutta jäänyt siihen enää pidemmäksi aikaa vaan lähdin pois sen enempää heistä välittämättä.
Tämä ei ole eka kerta, kun näin käy. Mutta voisin lyödä vaikka mistä vetoa, että jos olisin istuskellut konepellillä syömässä jääteeelöä ja vilkuillut kokoajan ympärilleni niin yksikään nainen ei olisi juurikaan vilkaissutkaan.
Mistä tämä oikein johtuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska usein se "kiinnostunut" mies vonkaa vain seksiä. Etenkin baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta. Minulla on aika lailla enemmän ikää kuin kohderyhmälläsi, mutta tunnistan saman itsestäni.

Ensinnäkin porukassa ollessani en halua, että kukaan osoittaa kiinnostusta.

Toisekseen, jos joku on luontaantyöntävää, niin se, että mies tuijottaa, mutta ei tee mitään. Arvostan, että mies ottaa kontaktin, osoittaa rohkeutta.

Baarissa siis toivon, että mies vaikka sujauttaisi huomaamattomasti puhelinnumeronsa minulle. Varmasti soittaisin.

Vierailija
4/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilivat kiinnostuneen näköisinä.... :D Itsekin vilkuilen mitä milloinkin. Sinua saattoi vilkuilla ajatuksella, että mitäköhän näpertelet.

Vierailija
5/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelu on kyllä ikävää. Mua jos joku alkaa oikeen tuijottaa, sanon pahasti. Joskus hyvästi.

Vierailija
6/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottelu on kyllä ikävää. Mua jos joku alkaa oikeen tuijottaa, sanon pahasti. Joskus hyvästi.

Minulla oli tapana tuijotella muita koska halusin tiedostaa ympäristöäni ja siinä olevia ihmisiä. Teen sitä nykyäänkin mutta erittäin vaivihkaa eli saatan olla katsovinani jotain ihmisen tai ihmisten takana olevaa rakennusta tai omaa puhelinta tai muuten vain näyttää mietteliäältä :D jotenkin ahdistaa jos en saa katsella ympärilleni, mutta ymmärrän että myös tuijotus ahdistaa. Parhain tapa saada tuijotus itsestä pois on myös neutraalius tai se että oma huomio näyttää olevan muualla. Silloin toinen rentoutuu ja jatkaa omia puuhiaan.

Vierailija
7/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meitä kauniita naisia tuijotetaa yleensä, niin se saattaa herättää joskus kiinnostuksen kun toinen ei huomioikaan;).

Vierailija
8/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pälyile ympärilleen sennäköisenä että on muiden huomiosta riippuvainen, näennäinenkin itseluottamus on moninverroin kiinnostavampaa kuin epävarma panonkyttääjä. Naisilla olisi tästä oppimista. Tyrkyt vaan on liian itsestäänselviä eli ei kiinnostavia.

Vierailija
9/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian päällekäyvä ihminen ahdistaa toisen ikäänkuin nurkkaan. Pitää antaa hiukan tilaa toisen miettiä mitä itse haluaa.

Liiallinenkin etäisyys karkoittaa.

Olisiko se kultainen keskitie tässäkin paras.