Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te pystytte syömään kipeänä??

Vierailija
17.09.2017 |

Ihan jumalaton kuume sahaa viidettä päivää ylös-alas, mikään ei maistu, väsyttää koko ajan, päätä särkee ja v*tuttaa jos rehellisiä ollaan.
Just nyt on hyvä hetki, kuume lähti taas lääkkeillä ainakin hetkeksi. Pakkohan mun on mennä kauppaan, mutta mitä ostan mikä ei alkaisi oksettamaan ja maistuisikin joltain? Apua ☹ Pää on ihan tyhjä. Ja olen kokki ammatiltani. Hävettää. Pistän kuumeen piikkiin tämän häiriön.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi kipeä, eihän sitä tule syötyä. Vähän lämpöä on eri juttu. Noroviruksen aikana nestehukan vuoksi paino tippui 10 kiloa. Juominen auttanut mitään.

Vierailija
22/28 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanakeittoa tai yleensäkki jotain lämmintä keittoo ja vaaleaa leipää kans. Sit jotain laimennettua mehua, muuten en ikinä mehuja juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro ja sosekeitto menevät parhaiten. Puuro vaikka mikrossa tehtynä jos ei jaksa keittää. Vichyä juomaksi niin saa myös suoloja

Vierailija
24/28 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tuli mieleen kun olin kuusi vuotiaana kovassa kuumeessa (39 astetta) niin mikään ruoka ei oikein kiinnostanut, lähinnä taisin vain nukkua, niin äiti sitten teki pari ruisleipää HK-sinisellä (oli lemppari makaraa) ja kuumaa kaakaota ja sain sängyssä syödä, vieläkin muistan miten jännää se oli, kun ei sängyssä koskaan saanut syödä :D

Vierailija
25/28 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruissipsit ja appelsiinimehu menee aina alas vaikka eivät oikeaa ruokaa ookkaan

Vierailija
26/28 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaavanukkaita 😏 Jogurttia, pinaattikeittoa, riisipuuroa, mehua.

Vierailija
27/28 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreää teetä hunajalla maustettuna, paahtoleipiä juustolla, mustikkakeittoa, porkkana ananas smoothie.

Vierailija
28/28 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marli mehukeitot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi