Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mikä pointti miehellä? :o

Vierailija
16.09.2017 |

Meillä ruokapöytä niin että yksi joutuu istumaan jääkaapin edessä ja ovea ei silloin saa kunnolla auki. Mies syö ja sen jälkeen alkaa korjaamaan pöytää, minulla joka istun jääkaapin edessä syöminen ihan vähän kesken, siellä se yrittää avata ovea ja joudun kesken ruokailun väistymään. Miksei voi odottaa?

Minä olen tehnyt sen ruoan ja joskus joudun vielä jotain uunissaolevaa tms tarkkailemaan syönnin aikana joten haluaisin ihan rauhassa syödä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se äijä istumaan siihen jkp viereen. Problem solved.

M

Vierailija
2/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ruokapöytä niin että yksi joutuu istumaan jääkaapin edessä ja ovea ei silloin saa kunnolla auki. Mies syö ja sen jälkeen alkaa korjaamaan pöytää, minulla joka istun jääkaapin edessä syöminen ihan vähän kesken, siellä se yrittää avata ovea ja joudun kesken ruokailun väistymään. Miksei voi odottaa?

Minä olen tehnyt sen ruoan ja joskus joudun vielä jotain uunissaolevaa tms tarkkailemaan syönnin aikana joten haluaisin ihan rauhassa syödä.

Opeta sille käytöstavat. Näköjään äitinsä ei opettanut, niin sinä joudut nyt vähän paikkailemaan puuttuvaa sivistystä.

Vierailija
4/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoo kun sanot hänelle "hei saanko syödä nyt rauhassa? Odota 10min, siirryn sitten jooko?"

Vierailija
5/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi istut siinä? Jos olet hitaampi syöjä normaaliatikin niin istu jollekin muule paikalle. Ostakaa fiksumman kokoinen pöytä.

Olisi kiva, jos oma mieheni joskus siivoaisi pöydän.

Vierailija
6/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä äijältäs, että miksi se on tuollainen mulkvisti.

Vierailija
7/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne huonekalut liimattu lattiaan kiinni?

Vierailija
8/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten miehesi kanssa voi keskustella asiasta?

Vierailija
9/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa järjestystä? Eikö se ole hieman epäkäytänöllistä,jos jääkaappia ei saa auki,kun oven edessä on tuoli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi