Olen tehnyt melkein kuukauden putkeen töitä ja nyt alan sekoilemaan vähitellen :D
Itken ja nauran vuorotellen. Välillä mulla on ihan omituiset jutut ja kaikki asiat naurattaa älyttömästi. Sitten kohta itkettää hirveästi. :DDD
Olen rahan perässä oleva 23v nainen.
Kommentit (14)
Ok. Kohta olet pitkälle saikulla. Kannattaa lopettaa ajoissa.
T: kokemusta on
Meidän työpaikalla on myös aivan älyttömiä työnarkomaaneja. Euron kuvat silmillä ovat valmiita painamaan uskomattomia määriä duunia. Itselleni riittää 38h/viikko ei tuntiakaan lisää kiitos.
Kirjoitat, että olet rahan perässä oleva 23-vuotias nainen. Kirjoitustyyliäni perusteella et kuitenkaan ole korkeasti koulutettu. Tie oikeisiin rikkauksiin alkaa hyvästä korkeakoulututkinnosta.
Lepääminenkin on itsensä arvostamista. Muista myös ottaa rennosti välillä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla on myös aivan älyttömiä työnarkomaaneja. Euron kuvat silmillä ovat valmiita painamaan uskomattomia määriä duunia. Itselleni riittää 38h/viikko ei tuntiakaan lisää kiitos.
No hyvä että jotkut tekee vielä töitä!!! Työnantaja palkkaa mieluummin työnarkomaanin ku saikuttelijan.
Tein nuorena naisena saman ja lopulta romahdin. Raha ei korvaa henkistä terveyttä! Työnteko on hyvä asia, mutta vapaatakin täytyy muistaa pitää.
Juu, en suosittele tuota.
Pyöritin yrittäjänä maatila-alan yritystäni 12 vuotta, seitsemänä päivänä viikossa. Ei ollut päivääkään lomaa, ei edes sairaus-sellaista. Töitä jouluna ja juhannuksena, koskaan en päässyt mihinkään. Rahaa toki tuli, mutta ei se korvaa vapaa-aikaa. Myin eläimet pois ja lopetin yitykseni toiminnan. Nyt olen viidettä vuotta ihan toisen alan yrittäjänä ja voin päättää itse, milloin lomailen. Nyt koen eläväni oikeata elämää.
Palkkapäivänä mahtaa sitten hymyilyttää. Ite teen välillä sunnuntaisin tuolavuoron.
Mites työehtosopimus? Onko tuo edes sallittua? Itse alan sekoilla, jos teen vain 7 pvää putkeen töitä.
Meillä on työpaikalla hoitaja, joka tekee vapaapäivinään keikkaa toiseen työpaikkaan. Sitten kehtaa valittaa ahdistustaan ja sydänoireita ja ties mitä. Minusta hän on vain ahne, mutta menepäs sanomaan se ääneen...
Vierailija kirjoitti:
Mites työehtosopimus? Onko tuo edes sallittua? Itse alan sekoilla, jos teen vain 7 pvää putkeen töitä.
En osaa tähän vastata, mutta esim. hoitajilla tuntuu olevan melko yleistä keikkailla myös muihin yksiköihin. Jos on 5 pv töitä ja vapaa viikonloppu, niin kuka pakottaa tekemään sen vapaan viikonlopun keikkalaisena toiseen työpaikkaan?
Mutta haluan siis ihan itse tienata rahani.
Ap