Konservatiivit! Mitä mieltä olette nykymaailman menosta??
Edellinen viestini poistettiin... Olen konservatiivi, onko se suurin rikos nykyään??? Mies on Mies, ja nainen Nainen, mitä väärää on tässä??
En ota kantaa sateenkaari asioihin, kun edellinen aloitus poistettiin.
Kuka tunnustaa olevansa konservatiivi?? Mitä ajattelette nykymenosta?
Kommentit (12)
Että ennen kaikki oli paremmin vai? No joo, et kyllä taida tietää mistään mitään. Melkein kaikki on nykyään paremmin, näin on ollut jo viimeiset, emmätiiä, 10 000 vuotta...
Meno alkaa olla kuin Sodomassa ja Gomorrassa aikanaan. Hyvä on käännetty pahaksi ja paha hyväksi. Mikä oli ennen moraalitonta, on nykyään tavoiteltavaa ja päinvastoin.
Uskon että lopun ajat ovat lähellä ja maailmassa tulee lähivuosina/vuosikymmeninä tapahtumaan vielä monia mullistuksia ja hyvän puolustajat joutuvat entistä ahtaammalle.
Vierailija kirjoitti:
Meno alkaa olla kuin Sodomassa ja Gomorrassa aikanaan. Hyvä on käännetty pahaksi ja paha hyväksi. Mikä oli ennen moraalitonta, on nykyään tavoiteltavaa ja päinvastoin.
Uskon että lopun ajat ovat lähellä ja maailmassa tulee lähivuosina/vuosikymmeninä tapahtumaan vielä monia mullistuksia ja hyvän puolustajat joutuvat entistä ahtaammalle.
Jotenkin tuntuu ettei tuo ole sinun ongelmasi.
Harmi vain että mies-naiskäsitys tarkoittaa miehen oikeutta naisen nimeen, kehoon ja väkivaltaan naista kohtaan. Ihanaa konservatiivisuutta. Konservatiivit pitävät naista miehen orjana joka ei saa edes kunniaa omasta työstään perheessä.
Minä olen konservatiivi.
Nykymeno lähinnä hirvittää monilla alueilla. En usko ihmisen olevan vielä riittävän kehittynyt täyteen vapauteen, jossa jokainen päättää itse kaikesta. En usko sellaisen yhteiskunnan vielä toimivan.
Minä olen vastakohtasi, eli liberaali. Minä uskon, että huominen on parempi kuin eilinen. Konservatiivit katsovat taaksepäin ja haikailevat menneisyyteen huomaamatta, että aika on kullannut muistot.
Osaatko kertoa, milloin sinusta elettiin ihmiskunnan kulta-aikaa? Silloinko, kun homous oli synti ja syntiset poltettiin roviolla?
Vierailija kirjoitti:
Että ennen kaikki oli paremmin vai? No joo, et kyllä taida tietää mistään mitään. Melkein kaikki on nykyään paremmin, näin on ollut jo viimeiset, emmätiiä, 10 000 vuotta...
Tässä henkilö joka ei tunne historiaa.
Roomassakin oltiin lopun aikoina vapaamielisiä ja sieltä on löydettävissä hämmästyttävän paljon yhtymäkohtia meidän viimeisimpiin vuosikymmeniimme. Siitähän tuho sitten lähtikin; korruptio, moraalinen rappio ja yleinen laiskuus valtasivat alaa. Valtakunta tuhoutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roomassakin oltiin lopun aikoina vapaamielisiä ja sieltä on löydettävissä hämmästyttävän paljon yhtymäkohtia meidän viimeisimpiin vuosikymmeniimme. Siitähän tuho sitten lähtikin; korruptio, moraalinen rappio ja yleinen laiskuus valtasivat alaa. Valtakunta tuhoutui.
Nimenomaan näin. Liberalismi ja konservatismi ovat vuorotelleet ennenkin. Ei mitään uutta.
Nykyinen liberalismin megatrendi alkoi nähdäkseni toisen maailmansodan paikkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Harmi vain että mies-naiskäsitys tarkoittaa miehen oikeutta naisen nimeen, kehoon ja väkivaltaan naista kohtaan. Ihanaa konservatiivisuutta. Konservatiivit pitävät naista miehen orjana joka ei saa edes kunniaa omasta työstään perheessä.
Millaisissa harhoissa elät :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta.
Lähempääkin löytyy samansuuntainen vertailukohta, vaikka lopputulos sinänsä johtui erilaisesta syystä.
Esim. Natsien valtaannousua auttoi konservatiivien kyllästyminen Hindenburgin aikana nousseeseen liberalismiin ja moraaliseen "rappioon"
Keskitie lienee varmaankin paras vaihtoehto ja puoli vuosisataa sillä mentiinkin. Nyt kyllä pelottavasti alkaa taas välit kiristymään maailmanhalaajien ja tolkkupäiden välillä...
Uutta Hitleriä tuskin kukaan haluaa, mutta koska liberaali vähemmistö on aina ollut kokoansa äänekkäämpi, riski on suuri.
M40
Näinhä se männöö tääkin viikko huomisen piästä on keskiviikko