Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahinta, mitä olet syönyt?

Vierailija
16.09.2017 |

En tarkoita yksittäistä ruoka-ainetta, vaan annosta esim. ravintolassa tai kylässä.
Minulta ei tällaisia kokemuksia (onneksi) löydy :D

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko myös ne ruoat, jotka ovat olleet liian pahoja mennäkseen alas, eli joita olen vain maistanut mutta en syönyt?

Silloin kyllä silakkalaatikko on ehdoton ykkönen. 

Kaikkia sen ainesosia pystyn kyllä syömään jossakin muussa muodossa, mutta niiden yhdistelmä on kammottava.

Vierailija
22/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatkalla 1990- luvun alussa. Turkki tai Portugal ( en muista ), tilasin kanaa ja sain jotain tosi outoa. Silloinen poikaystävä härnäsi, että oli varmaan kissaa /koiraa / rottaa. Oli tosi pahaa ja sitkeää. Jälkeenpäin olen miettinyt, että ei tosiaan kanasta saa mitenkään niin sitkeää.

No, elossa ollaan. Eikä silloinkaan tullut mitään vatsaongelmia tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klimppivelli, ehdottomasti.

Vierailija
24/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoperunoita, oksetti koko loppu päivän, ei ikinä enää!!

Vierailija
25/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pasta-silakkakeitto eli makarooneja, silakoita ja herneitä maitoliemessä. Tarjoiltiin koulussa 90-luvulla. 

Minulla sama. Lahden kouluruokailun päällikön (tai jonkun sellaisen) "nerokas" resepti, joka aiheutti ikuisia traumoja monille lahtelaiskoululaisille 90-luvulla. En tiedä ketään, joka siitä olisi pitänyt. Reseptin keksijältä taisi jäädä maistamisvaihe väliin, kun tuollaista vakavissaan listalle laittoi. Tai sitten oli jonkin sortin sadisti luonteeltaan.

En ole koskaan varmasti kuullut mitään noin outoa ruokaa. Melkein pitäisin provona, mutta eihän tuollaista kukaan edes pysty keksimään päästään. Hyi ja hyi.

Vierailija
26/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomamatkalla 1990- luvun alussa. Turkki tai Portugal ( en muista ), tilasin kanaa ja sain jotain tosi outoa. Silloinen poikaystävä härnäsi, että oli varmaan kissaa /koiraa / rottaa. Oli tosi pahaa ja sitkeää. Jälkeenpäin olen miettinyt, että ei tosiaan kanasta saa mitenkään niin sitkeää.

No, elossa ollaan. Eikä silloinkaan tullut mitään vatsaongelmia tms.

Jos kohde oli Turkki, kyse oli sangen mahdollisesti kamelinlihasta. Sitkeys ainakin on sille ominaista. :) 

Vierailija
27/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä ystäväni teki lounaaksi keittoa jauhelihasta, pussimuusihiutaleista ja purjosta. Haisi, näytti ja maistui kammottavalta. Oli pakko teeskennellä, että nyt iski paha iltapäiväkrapula ja on pakko päästä ulos raittiiseen ilmaan. Olin kylässä lapsen ( silloin 8 v.) kanssa, otin auton ja käytiin kaupungissa hampurilaisella.

Vierailija
28/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islantilainen ystävä tarjosi kerran mädännytettyä haita... Jo pelkän hajun vuoksi ruoka tarjoiltiin ulkona. Ush.

Vierailija
29/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistakäristys jossain ravintolassa. Hyisswiddu. Hienhajun ja rautanaulojen maku.

Vierailija
30/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tofu

Olin jollain kasvisruokakurssilla ja siellä sitä maisteltiin. Ainoa ruoka jonka olen joutunut ikinä sylkemään pois suustani.

Vierailija
31/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa- tai muu perisuomalainen lihaajapelkkäävettä-kastike.

Vierailija
32/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin kerran Pohjanmaalle tyttären koululla käymään. Vanhemmille tarjottiin kaljavelliä. Ehkä se oli paikallinen perinneruoka, mutta mies lähti tupakille ja minä söin sen vellin (omalta lautaseltani) 😬

Vierailija
33/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohen lapaluu,jossa hieman jänteitä ja rasvaa.muutama lihan palanenkin.

Vierailija
34/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja ovat olleet erilaiset grillatut ja kuivatut hyönteiset ja sirkat, sekä sian mahalaukku, ja sisäelimet kuten munuaiset, sydän ja maksa. Hassua kyllä mikään niistä ei ole ollut pahaa. Pahinta on mannapuuro.

Vierailija
35/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkupäre (lohta ja naudan sisäfilettä) eräässä näköalaravintolassa. Kala oli mätää ja liha sisältäkin vihreää.

Tästä on jo toistakymmentä vuotta, mutta annoksen muistan kuin eilisen päivän. HYI YÖK!!!

Vierailija
36/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilliliha koulussa. En kyl nytkään söis, mut 70-80-luvulla joskus sitä oli pakko syödä koulussa.

Kaikki loppuu aikanaan, tilliliha ei milloinkaan.

Vierailija
37/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osterit on mun mielestä aivan kamalia.

Vierailija
38/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pasta-silakkakeitto eli makarooneja, silakoita ja herneitä maitoliemessä. Tarjoiltiin koulussa 90-luvulla. 

Minulla sama. Lahden kouluruokailun päällikön (tai jonkun sellaisen) "nerokas" resepti, joka aiheutti ikuisia traumoja monille lahtelaiskoululaisille 90-luvulla. En tiedä ketään, joka siitä olisi pitänyt. Reseptin keksijältä taisi jäädä maistamisvaihe väliin, kun tuollaista vakavissaan listalle laittoi. Tai sitten oli jonkin sortin sadisti luonteeltaan.

En ole koskaan varmasti kuullut mitään noin outoa ruokaa. Melkein pitäisin provona, mutta eihän tuollaista kukaan edes pysty keksimään päästään. Hyi ja hyi.

Kolmas Lahdessa koulunsa käynyt vahvistaa, että ei ole provo. Valitettavasti. Sitä oli oikeasti koulussa ruokana. Ja vielä useita kertoja. Toivoisin kyllä, että tuo kouluruokavastaavakaan ei olisi reseptiä keksinyt. Yhden kerran sitä söin. Seuraavilla kerroilla jätin pasta-silakkakeittopäivänä kouluruuan suosiolla väliin. Äiti tuki päätöstäni ja teki noille päiville eväät. Iso kiitos siitä hänelle <3

Vierailija
39/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ikuiset traumat mannapuurosta kun päiväkodissa hoitajat pakottivat syömään lautasen tyhjäksi <3 Muut lapset lähti leikkimään ja mä koitin urhoollisesti syödä sitä paholaisen keksintöä. Lopulta ne hoitajat luovutti kun oksensin sen puuron takaisin lautaselle

Vierailija
40/68 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuustokeitto näytti, haisi ja maistui oksennukselta.

Pizza jossa oli sentin kerros sipulia juuston alla.

Mustekalarenkaat olivat kuin kuminpalasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä