Mitä teet jos pihaasi ilmestyy kouvolatukkainen homssuinen nainen?
Kommentit (22)
Pistän tekstarin mieheni edellisestä avioliitostaan syntyneille jo aikuisille lapsille, että tulevat hakemaan äitinsä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaivan esiin tussarini ja ammun suolapaukuilla persuksille.
Heh. Tää mun ongelma on ihan todellinen. Se puhuu paljon ja heiluu hirveesti. Ihan mukavalta se vaikuttaa, että en nyt suolaukseen turvautuisi. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Pistän tekstarin mieheni edellisestä avioliitostaan syntyneille jo aikuisille lapsille, että tulevat hakemaan äitinsä kotiin.
Ai kamala, mutta samalla hauska:) T:Ap
Teen kolme kuperkeikkaa, jonglööraan makaroneilla, syön havin kruunukynttilän, laulan veeasennossa Taivas lyö tulta, ratsastan talon ympäri sialla ja teen harhauttavia ninjaliikkeitä.
Nauraisin - minulla ei ole pihaa. Mutta jos joku ilmestyisi parvekkeelleni, ihmettelisin suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Teen kolme kuperkeikkaa, jonglööraan makaroneilla, syön havin kruunukynttilän, laulan veeasennossa Taivas lyö tulta, ratsastan talon ympäri sialla ja teen harhauttavia ninjaliikkeitä.
Tän voisin tehdä, mutta mulla ei ole sikaa. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen tarkoitukseen käy myös se kouvolalatukkainen nainen.
Tää meni taas vitsin puolelle, mutta ihan rehellisesti vaikuttaa siltä, että tämä nainen on kiinnostunut miehestäni. Se antoi jo numeronsa miehelle ja pyysi kylään. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen tarkoitukseen käy myös se kouvolalatukkainen nainen.
Mielummin hankin sian, kun ratsastan sillä naisella. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä halvattu on "Kouvolatukka"?? 😂
Googlaa, tulee kivoja kuveja.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä halvattu on "Kouvolatukka"?? 😂
http://www.vauva.fi/keskustelu/2604182/maaritelkaa_kouvolatukka_ja_kana…
Ehkä se on hyvän edellä, jospa vie miehesi ja saat elää onnellisena sinkkuna.
Kaivan esiin tussarini ja ammun suolapaukuilla persuksille.