Mikä täysin valkoinen koira valkoiseen kotiin?
Meilläkin on ihana koti valkoinen, mikä rotu on mahdollisimman puhtaan valkoinen?
Kommentit (56)
Mitä jos ostat valkoisen lelukoiran? Tosi ison.
Valkoinen koti on jo menossa pois muodista. Ei kannata nyt ostaa koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Mites ois valkoinen lammas? Koirat on jo niin last season. Tuttava kertonut että jenkeissä on nyt muotia minilampaat. En tosin tiedä saako niitä suomessa vielä. Näyttää helkutin hyvältä valkoisella sohvalla!
Tää oli niin paras! 😂
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tää on trolli koska kukaan ei voi olla noin tyhmä :D
Tällä ei ole mitään tekemistä tyhmyyden kanssa. Kyse on kokonaisuudesta.
Ap
Tämä on tietysti vitsi tämä aloitus, mutta oikeasti olen sitä mieltä että kyllä sillä pitää saada olla väliä miltä koira näyttää. Tottakai myös luonne ja käyttötarkoitus ratkaisee, mutta kyllä minun mielestä saa toivoa ja etsiä myös tietyn väristä koiraa. Ei se omistajaa huononna, jos ei se nyt ainoa kriteeri ole. Tai jos esim hankkii chihun, niin voi yrittää löytää sellaisen josta todennäköisemmin tulee 1.5 kiloinen kuin 3 kiloinen.
Bichon frice tai en oikein tiedä miten kirjoitetaan oikein, mutta se on oikein kiva valkoinen pieni karvakasa. Pomerialainenkin voi olla valkoinen, mut enemmän niitä on varmaan ruskeita ja mustia.
Joku sellainen millä on krooninen ripuli niin koti ei ole niin valkoinen, Kokovalkoiset kodit on kammottavia.
Bichon frisee on räksyttävä peace of shit eli juuri sopiva sinulle.
Mikä tahansa koirarotu käy koska koiran turkin voi valkaista. Lisäksi kivoilla somisteilla koiran saa sopimaan sisustukseen kuin sisustukseen
Tavallaan ymmärrän aloittajaa, vaikka en itse ikinä valitsi lemmikkiä pelkän ulkonäön perusteella. Mutta mustat karvat valkoisissa huonekaluissa häiritsisi minuakin. Jos se siis oli syy, mistäpä minä tiedän. Hanki lyhytkarvainen koira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tää on trolli koska kukaan ei voi olla noin tyhmä :D
Tällä ei ole mitään tekemistä tyhmyyden kanssa. Kyse on kokonaisuudesta.
Ap
Eli vahvistit juuri että kysen ON tyhmyydestä. Toivon ettei ainutkaan kennel luovuta teille koiraa.
Pieni: Bichon frise
Isompi: Valkoinenpaimenkoira
Ei enää koiria, paskovat urheilukentille ja lasten leikkipaikoille puhumattakaan kävelyteiden varsille, iso yök ja ei kiitos.
Samojedu, valkoinen paimenkoira, japaninpystykorva, coton de tulear, bicon frise
Minäkin äänestän valkoisen kissan puolesta. Pitää itse itsensä valkoisena ja sopii upeasti sisustukseen sekä elegantein liikkein että paikalleen asettuneena.