Uupunut, ihana George Clooney
George Clooney, 56: "Olen niin väsynyt! Vauvaperheen arki on niin rankkaa, että itken neljä kertaa päivässä! -IS-
Kommentit (10)
Miehet! Lisääntyä pittää, lisääntyä pittää yli 50 vuotiaana. Mitä järkee?
Koskahan tulee ero? Piintynyt playboy alkaa leikkiä isukkia isoisäiässä. Toivon kuitenkin, että pysyvät yhdessä ja vetävät yhtä köyttä.
Jos olisi tavis niin uupuisi varmaan vielä enemmän.
Tavis kun yleensä joutuu lastenhoidon lisäksi siivoamaan, kokkaamaan ja pesemään pyykit ym ym.
Ihmetteleno jos valvoo lasten takia. Yleensä niillä on vuorotyötä tekevät hoitajat. Jonkun nuoren naisnäyttelijä yöhoitaja pudotti hoidokkinsa, ja siitä tais tulla oikeusjuttu. Myös prinsessa Victorialla on vuorotyötä tekevät hoitajat.
Citymarketissa törmäsin eilen nuoruuden poikaystävääni. Olin oman intistä viikonloppulomalla olevan 21v. poikani kanssa hänen kanssa ostamassa ruokaa. Tunnistin tutun äänen, ja näin kuinka tämä uupunut, harmaantunut (ei valitettavasti sharmikkaasti) 51-vuotias mies yritti saada kiljuvaa, rimpuilevaa lasta istumaan ostoskärryihin. Lähistöllä n. 35-40 -nainen kantoi suu viivana rintarepussa vauvaa.
Mies tunsi varmaan katseeni niskassaan, koska käännähti katsoakseen taakseen. Näin ennen niin komeat kasvot ja kauniit sinisilmät nyt raskaiden turvoksissa olevien silmäpussien kera. Kaikki vanhenemme, mutta elämäntilanteensa varmaan korosti asiaa.
Vaistomaisesti nyökkäsimme ja jatkoimme poikani kanssa matkaa kassalle. Takanani kuulin naisen sähähtävän jotain ex-komistukselleni, mutta sanat haipuivat taaperon kiljahteluun. Jäi vain mieleeni se HAIKEA KATSE, jonka ex ä loi minun aikuiseen poikaani.
Suhteeni tähän exään kariutui hyvin varhain siihen,että halusin saada lapsia. Hän taasen ehdottomasti ei, ainakaan vielä aikoihin! Päätin suhteen ja löysin lapsia haluavan mieheni.
Joo, täytyy myöntää, olin vahingoniloinen.
Kuka nainen haluaa yli 50vee miehen kanssa lapsia? Kun lapset lapset lentää pesästä, saa ruveta eläkepapan omaishoitajaksi, jee.
Kuka nainen haluaa yli 50vee miehen kanssa lapsia? Kun lapset lapset lentää pesästä, saa ruveta eläkepapan omaishoitajaksi, jee.
George on melko ihana. Tosin en pidä hänen päänheiluttelustaan, se suorastaan ärsyttää! Katsokaapa tarkemmin te kaikki muutkin, ja miettikää onko tuon päänheiluttelija enää sen jälkeen niin ihana.
Aivan liian vanha isäksi.
Ja monta vuotta vannoi ettei mene ikinä naimisiin eikä halua pysyvää parisuhdetta. Ja ny kun sai koukkuunsa oikein ihmisoikeusjuristin, niin olihan se pakko sitten napata. Ja varmasti joutui tekemään poikkeuksen tuossa lapsia-asiassa ja avioliitossa, koska vastapuoli oli kuitenkin huippunainen, toisin kuin hänen tähänastiset näyttelijä-tyttöystävänsä, jotka eivät ole olleet mistään kotosiin.
Oliko Georgella muuten ennen Amalia ketään oikein huippunaista? ei ollut
Olisi hyvä jos miehilläkin olisi vaihdevuodet kuten naisilla ja lisääntymiskyky loppuisi alle viisikymppisenä, ei ihmistä ole tarkoitettu lisääntymään enää mummo/pappaiässä, sääliksi käy.
Juu, itsekin naurahdin kun luin tuon. Eiköhän heillä ole lauma nannyja apuna. Ja onhan se ollut aikanaan hottis, mutta kyllä se ikä häntäkin on alkanut painaa.