Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin alkaa elämään 40 euron viikkobudjetilla ainakin seuraavat pari kuukautta, tekeeköhän tiukkaa?

Vierailija
16.09.2017 |

Katson miten paljon saan säästöön. Vuokra ja pakolliset laskut kuten sähkö ja kännykkä on kylläkin budjetin ulkopuolella, mutta ruoka ja viihdejutut sisältyisi tuohon. Ennen tätä minulla on mennyt noin 100-150 e/viikko.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että onnistut. Työttömän eloni budjetti on jotakuinkin tuon 15-20€ viikossa ruokaan (lidl), 15-20e pitkävetoon ja 60-80€ pe/la alkoon & baareihin. Eat, sleep, gamble, drink, repeat.

Aina silloin tällöin vedosta joku satanen, niin voi dokaa pitkän viikonlopun tai jopa viikolla pikusen

Vierailija
2/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kituuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä varmasti haastetta. Varsinkin, kun on tottunut elämään leveämmin.

Meitä on perheessä viisi henkeä ja olen laskenut, että viikossa rahaa menee ruokaan, bensoihin, vapaa-aikaan, lääkkeisiin yms. 500€. Toisinaan on pakko selvitä vähemmällä ja vapaa-ajan kuluista karsitaan ensimmäisenä.

Vierailija
4/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut yksin, ei varmaan tee tiukkaa, jos ei mitään yllättäviä menoja tule. Tsemppiä!

Vierailija
5/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että onnistut. Työttömän eloni budjetti on jotakuinkin tuon 15-20€ viikossa ruokaan (lidl), 15-20e pitkävetoon ja 60-80€ pe/la alkoon & baareihin. Eat, sleep, gamble, drink, repeat.

Aina silloin tällöin vedosta joku satanen, niin voi dokaa pitkän viikonlopun tai jopa viikolla pikusen

Pitkävetoon ja Alkoon? Oliko jälkimmäinen syy työttömyyteesi?

Vierailija
6/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole autoa, riittää hyvinkin. Mutta sitten en laske muita matkakuluja tuohon mukaan.

Hyvin se riittää, jos aloittaessa on perusvarasto vaatteita ( myös sukkahousuja ym. "pientä"), pesuaineita, astioita mausteita ja muita ruokatarvikkeita.

Tule sitten kertomaan, miten onnistuit.

Vierailija
7/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 euron viikkobudjetti ruokaan JA viihteisiin?

Mitä viihdejuttuja tuohon sisältyy?

Vierailija
8/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun voi tehdä tiukkaa, mutta kun niksit oppii, niin puoletkin tuosta summasta riittää viikossa ruokaan ruhtinaallisesti.

Vierailija
9/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaan riittää hyvin, hygieniatarvikkeiden kanssa voi tehdä tiukkaa, samoin jos joutuu ostamaan apteekista jotain lääkkeitä.

(Ketjun esimerkkityöttömällä täytyy olla ansiosidonnainen käytössä tai sitten ilmainen vuokra, muuten ei ole mahdollista, että työttömällä olisi yli sata euroa käyttörahaa joka viikko.)

Vierailija
10/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee 200 euroa viikossa, 4henkinen perhe. 

Jos asuisin yksin niin minulla menisi viikossa noin 15 euroa ruokaan. 

Lasten takia budjetit kärsii.

Vierailija
11/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pärjää kun päättää pärjätä. Kaikki turhuudet pois. Sukkahousuja en itse edes omista, töissä olen pitkillä housuilla ja kesällä hameen kanssa en käytä sukkahousuja. Pitkävetoja, lottoa ym. en harrasta. Mulla on pienehkö noin 1700 euron nettopalkka ja saan jopa siitä ihan hyvin säästöön, kun en turhia tuhlaile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi