Joudun makaamaan kotona seuraavat viikot, auttakaa! Netflix-vinkkejä?
Olen toipumassa leikkauksesta, ja joudun makaamaan sängyssä yksinään melkein kuukauden. Auttakaa hädässä etten höperöidy kokonaan ja vinkatkaa koukuttavia Netflix-sarjoja! Mieluiten jotain uudehkoa. HIMYMit sun muut peruskaurat on tullut katseltua jo aiemmin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Better call Saul
Tätäkin on tullut katseltua, mutta kiitos silti! Tajusin nimittäin, että tästä on ilmestynyt kausi, jota en ole vielä katsonut :)
-ap
Minkä tyyppisistä pidät?
Itse tykkään American Horror Storysta ja listallani on sitten jotain saman kaltaisia. Pitäisi katsoa ainakin Black Mirror ja Stranger Things.
Kiinnostaa jotkut komediapitoisemmatkin kuten Grace & Frankie.
Netflixistä en osaa neuvoa, mutta lataa kännykkään tai tabletille BookBeat. Iso määrä (tuhansia)niin äänikirjoja kuin e-kirjoja. Kaksi ensimmäistä viikkoa voi kokeilla ilmaiseksi, sen jälkeen noin 17 eur / kk.
The Fall, sitä on tehty kolme kautta (6 jaksoa/kausi). BBC:n laatusarja joka kertoo Gillian Andersonin esittämän poliisin ja hänen tiiminsä jahdista kun yrittävät saada naisia murhaavaa sarjamurhaajaa kiinni. Tapahtumat sijoittuvat Pohjois-Irlantiin, Belfastiin. Todella hyvä ja hyvintehty sarja, ei päätöntä kaahotusta niin kuin useat jenkkipoliisisarjat.
Vierailija kirjoitti:
Person of interest on hyvä!
Kiitos vinkistä!
-ap
Jos tykkäät Downton Abbey - tyylisistä sarjoista niin ehdottomasti Grand Hotel on katsomisen arvoinen! Se on espanjalainen sarja ja täynnä kieroilua ja juonitteluja oikein kunnon telenovelan tyyliin, mutta se kertoo siis 1900-luvun alun luksushotellista.
Tätä katsoin itse n. 10h päivässä kun olin parin viikon saikulla. Aivan ykkös-sarja!!
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyyppisistä pidät?
Itse tykkään American Horror Storysta ja listallani on sitten jotain saman kaltaisia. Pitäisi katsoa ainakin Black Mirror ja Stranger Things.
Kiinnostaa jotkut komediapitoisemmatkin kuten Grace & Frankie.
Nämä on tullut jo katsottua, ja pidin kovasti! Mutta kiitos :)
-ap
Mary83 kirjoitti:
Jos tykkäät Downton Abbey - tyylisistä sarjoista niin ehdottomasti Grand Hotel on katsomisen arvoinen! Se on espanjalainen sarja ja täynnä kieroilua ja juonitteluja oikein kunnon telenovelan tyyliin, mutta se kertoo siis 1900-luvun alun luksushotellista.
Tätä katsoin itse n. 10h päivässä kun olin parin viikon saikulla. Aivan ykkös-sarja!!
Täytyy katsastaa, kiitos!
-ap
Lucifer, molemmat kaudet ovat Netflixissä.
Vierailija kirjoitti:
The Fall, sitä on tehty kolme kautta (6 jaksoa/kausi). BBC:n laatusarja joka kertoo Gillian Andersonin esittämän poliisin ja hänen tiiminsä jahdista kun yrittävät saada naisia murhaavaa sarjamurhaajaa kiinni. Tapahtumat sijoittuvat Pohjois-Irlantiin, Belfastiin. Todella hyvä ja hyvintehty sarja, ei päätöntä kaahotusta niin kuin useat jenkkipoliisisarjat.
Kuulostaa mielenkiintoiselta, pistän listalle :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Lucifer, molemmat kaudet ovat Netflixissä.
Päähenkilö ainakin vaikuttaa kiinnostavalta ;D Hyvä tietää, että on katselun arvoinen!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mielenkiintoiselta, pistän listalle :)
-ap
Suosittelen lämpimästi, et pety!
Vierailija kirjoitti:
Rick & Morty
Tämä on minulle jo tuttu, kieltämättä nerokas ja viihdyttävä piirrossarja.
-ap
Better call Saul