Jos et löydä uutta tuttavutta Instasta etkä FB, mitä ajattelet
Kommentit (47)
Ehkä huonoja kokemuksia elämässä?
Joku hullu vainooja perässä, ei halua sen löytävän?
ajattelen että ehkä häntä ei kiinnosta some
maailmassa on edelleen ihmisiä joita some ei puhuttele
En mitään. Itse en käytä kumpaakaan, fb-tunnukset olemassa, mutta niillä aikanaan vain ilmoittauduttu johonkin.
En etsi uusia tuttavuuksia netistä ylipäätään, ellei esim. ammatillista syytä.
Tutustun ihmisiin sellaisina kun he ovat.
Ei kai niissä omilla nimillä aina olla.
Ai onko niissä pakko olla nykysin? Miksi? En mä ainakaan jaksaisi tai ehtisi päivittää niitä joten miksi vaivautua. Mä olen myöskin liian erilainen kuin suurin osa siellä enkä jaksa kaikkea hölynpölyä ja feikkaamista joten ei kiitos.
Mielenkiintoinen kysymys. - Koskeehan tmä tavallaan minuakin, koska en ole FB:ssa, enkä instassa omalla nimelläni, enkä kenenkään muunkaan nimellä.
no mua ei varmaan moni löydä heti koska en ole omalla nimelläni siel
Olen itse se henkilö jota ei löydä mistään.
Jos kerrankin olisi joku muu jolla ei ole sometilejä, olisin iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse se henkilö jota ei löydä mistään.
Jos kerrankin olisi joku muu jolla ei ole sometilejä, olisin iloinen.
Täällä sama. Olen 22-vuotias nainen.
Ehkä hänellä ei ole mitään kiinnostavaa elämässä?
SosiaalisEn median päivittämisen yksi idea on näyttää mitä kiinnostavaa omassa elämässä on. Se on eräänlaista itsensä sosiaalista markkinointia. Tunnen henkilöitä jotka eivät käytä mitään somea aktiivisesti ja heistä lähes jokainen on vähän sosiaalisesti ja muutenkin syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
SosiaalisEn median päivittämisen yksi idea on näyttää mitä kiinnostavaa omassa elämässä on. Se on eräänlaista itsensä sosiaalista markkinointia. Tunnen henkilöitä jotka eivät käytä mitään somea aktiivisesti ja heistä lähes jokainen on vähän sosiaalisesti ja muutenkin syrjäytynyt.
Idea on että sinä näyttelet jotakin jonka luulet tai toivot kiinnostavan muita. Et ehkä ymmärrä sitä itse , mutta sinä olet se syrjäytynyt. Syrjäytynyt todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen juuri päinvastoin. Heillä on oikea elämä.
Ovat yksityisiä hmisiä, joita ei kiinnosta levitellä yksityisasioita koko maailmalle.
Mielenkiintoisia päivityksiä?! hmm..aika tavis juttuja.
Se tavallaan brassailua, mulla on kavereita, tykätkää musta,pliiss...epätoivoista.
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti et tunne minua. - Yksi syy, miksi en ole FB:ssa tai Instassa on yritys hallita omaa sosiaalista elämää. - Tokihan naamakirja auttaisin varmasti olemaan mm. eripuolilla asuviin ystäviin ja kavereihin. Mutta toisaalta, jotta voisin asian jakaa kaikkien kesken niin sn täytyisi olla verraten yleistä, josta taas en usko, että ketään nyt niin kovin hirveästi jaksaa kiinnostaa.
Aika ironista että hän joka kirjoittaa idean olevan muille näytteleminen ja itsensä markkinointi, siis tyrkyttäminen, kirjoittaa sellaisen olevan syrjäytynyt joka tätä ei joudu harjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen juuri päinvastoin. Heillä on oikea elämä.
Ovat yksityisiä hmisiä, joita ei kiinnosta levitellä yksityisasioita koko maailmalle.
Mielenkiintoisia päivityksiä?! hmm..aika tavis juttuja.
Se tavallaan brassailua, mulla on kavereita, tykätkää musta,pliiss...epätoivoista.
Niinpä. Ja mä ainakin haluan olla siinä hetkessä jossa olen enkä kuvata ja selostaa sitä puolitutuille. Voisin tehdä niin mutten nää siinä mitään järkeä.
Ei mulla ole tapana hakea ihmisistä tietoa netistä eikä minustakaan mitään löydy juuri kaltaistesi kyylien takia.Miksi sinä olet noin utelias, eikö se ole vähän junttia?
Mä ainakin oon jotenkin vähä ylpeä siitä etten ole somessa🙂 Ei haittaa vähääkään jos joku ajattelee mun olevan varmaan nyt jotenki "syrjäytyny"😅
Ajattelen, että hänellä on ihan oikea elämä. Ei tarvitse mitään virtuaalitodellisuutta siihen rinnalle,
En ajattele mitään erityistä. Esim. mun mies ei ole facebookissa eikä instassa.
En yhtään mitään.