Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et löydä uutta tuttavutta Instasta etkä FB, mitä ajattelet

Vierailija
15.09.2017 |

hänestä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänellä ei ole mitään kiinnostavaa elämässä?

SosiaalisEn median päivittämisen yksi idea on näyttää mitä kiinnostavaa omassa elämässä on. Se on eräänlaista itsensä sosiaalista markkinointia. Tunnen henkilöitä jotka eivät käytä mitään somea aktiivisesti ja heistä lähes jokainen on vähän sosiaalisesti ja muutenkin syrjäytynyt.

Idea on että sinä näyttelet jotakin jonka luulet tai toivot kiinnostavan muita. Et ehkä ymmärrä sitä itse , mutta sinä olet se syrjäytynyt. Syrjäytynyt todellisuudesta.

Todellisuus on kuule ihan jossain muualla kuin somessa. Miksi pitäisi näytellä tai toivoa että kiinnostaa muita? En minä ainakaan koe tarvetta sellaiseen. Kerron kuulumiset niille joiden kanssa olen  somemaailman ulkopuolella tekemisissä, en halua kirjoittaa niitä nettiin.

Vierailija
22/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole itsekään noissa, joten ei ole tarve miettiä tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama löytyykö vai ei. Tosin hän löytyy mutta sitä kautta emme sitä kautta ole yhteydessä

Vierailija
24/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen. Ei halua jakaa elämäänsä netissä.

Vierailija
25/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee yks typerä muija mieleen joka pitkän aikaa ihmetteli kovaan ääneen ja naureskeli kun en ollut fb:ssä enää. voi luoja :D en mä jaksa päivittää kuviani sinne ja tykkäillä toisten turhanpäiväisyyksistä.. ainoastaan kirppisryhmien takia voisin mennä sinne takaisin. kavereihin/sukulaisiin saa yhteyden watsapp ryhmissä ym. en ole muuten ollenkaan syrjäytynyt, sääli että joku ajattelee noin. tiedän lisäkseni myös muita jotka ovat ihan normaaleja ihmisiä mutta eivät vain ole fbssä tai instassa.

Vierailija
26/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole tapana hakea ihmisistä tietoa netistä eikä minustakaan mitään löydy juuri  kaltaistesi kyylien takia.Miksi  sinä olet noin utelias, eikö se ole vähän junttia?

En tiedä kertooko se omasta vimmatusta uteliaisuudesta vai epävarmuudesta, mutta osa haluaa selvittää ihmisten taustoja, ettei vaan joutuisi vääriin piireihin ja se taas ei edes auttaisi omaa pikkuporvarillista elämäntapaa, jossa jokaine erilainen nähdään uhkana vaikka kysyttäessä ollaan niin suvaitsevaisia ja avoimia kunhan vain ei tule omaan pihapiiriin tai liian lähelle.    

Vierailija
27/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin varmaan enemmän itseäni:miksi ihmeessä etsin jotain tuttua instasta tai fb:stä sen sijaan että juttelisin hänen itsensä kanssa.

Vierailija
28/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekäyttäjät laumasieluja.

Rohkea päätös olla käyttämättä.

Moni hakee sieltä hyväksyntää, epävarmuuttahan se on.

Vierailija
29/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallistakin se voi olla. Kun/jos on linkitykset sukuun ja perheenjäseniin ja kerrotaan tarkkaan missä ollaan ja milloin. Otollinen paikka hulluille stalkkereille.

Vierailija
30/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on miehestä. Mielenkiintoni herää. 

Vierailija
31/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kovinkaan montaa ihmistä, joka olisi instassa. Itse en edes kunnolla tiedä, mikä se on. Facebookissakin on hyvin harva tuttavani. Minulle täysin normaalia, etteivät ihmiset ole somessa. 

Vierailija
32/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla on oikeassa elämässä 100 tai 1000 kaveria, facessa niin voi olla. Aika huvittavaa(kin).

Vierailija
33/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse on miehestä. Mielenkiintoni herää. 

Juuri meinasin kirjoittaa samaa. Iso plussa, jos ei ole missään someissa.

Vierailija
34/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nykyään julkista, ihan yksityisasiatkin. Outoa.

Tuntuu että kuvan saaminen tärkeämpää tietystä tilanteesta, kuin se itse hetki ja sen kokeminen.

Suutelukuvat ja kaikki. Hoh hei.

Vierailija
35/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla on oikeassa elämässä 100 tai 1000 kaveria, facessa niin voi olla. Aika huvittavaa(kin).

No tuota. Facessa kuka vaan voi olla kenen vaan "kaveri". Ei tarvitse olla koskaan jutellutkaan. Oikeassa elämässä kaveri määritellää ihan pikkaisen eri tavalla. Ei siis millään tavalla verrattavia asioita somekaverit ja oikeat kaverit. 

Vierailija
36/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi niitä "kavereita" sitten haalitaan facessa? :)

Vierailija
37/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut mikä tuossa on huvittavaa (tai oikeastaan enemmän säälittävää), on se että jotkut kuvittelevat somekavereiden olevan oikeita kavereita. Toki joskus näin onkin, mutta ei läheskään aina. Käytännössä ventovieraskin voi olla "kaverisi" somessa. 

Vierailija
38/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi niitä "kavereita" sitten haalitaan facessa? :)

Jotta saadaan pönkitettyä omaa itsetuntoa ja luotua illuusio, että on tykätty ja suosittu.

Vierailija
39/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähnyt tyyppejä, jotka oikeassa elämässä on koko aika puhelimen kimpussa missä tahansa ovatkin ja kenen tahansa kanssa. Somessa elämä näyttää paljon kiinostavammalta kuin mitä livenä vierestä seuraamalla. :P some on monelle pitkälti oman ehon pönkitystä tavalla tai toisella, varsinkin jos on siellä aktiivinen.

Vierailija
40/47 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nähnyt tyyppejä, jotka oikeassa elämässä on koko aika puhelimen kimpussa missä tahansa ovatkin ja kenen tahansa kanssa. Somessa elämä näyttää paljon kiinostavammalta kuin mitä livenä vierestä seuraamalla. :P some on monelle pitkälti oman ehon pönkitystä tavalla tai toisella, varsinkin jos on siellä aktiivinen.

Tuollaisen ihmisen kanssa on todella rasittavaa olla tekemisissä oikeassa elämässä. Puhu siinä nyt mitään kun toinen on koko ajan naama kiinni luurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä