Olen yleensä ihan järkevä ihminen, mutta välillä on kiva keksiä trolleja Av:lle. Muita?
Jotkut onnistuu, jotkut eivät. Välillä myös ihan aitoja aloituksia.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Eniten tykkään sellaisista, missä heitetään sivutolkulla ihan älytöntä läppää. Tyyliin äitiyspakkauksen kondolit, synnytyslakki, tamponikorut jne. Nykyään kun sellaista yrittää, tulee suunnilleen ensimmäisenä joku miesvihajankuttaja pilaamaan koko jutun, eikä siihen sitten enää kukaan lähde.
Minä myös! Jauhenlihakeskustelu esimerkiksi oli upea.
Ja se vuosien takainen Kello löy jo viisi -analysointi. Ai että.
Tämäkin keskustelu on siis provo. En usko sanaakaan!
Olenkin ajatellut että aika suuri osa aloituksista on trolleja. Itse en trollaa koskaan, mutta jos jostain trollista saadaan hauska ketju voin osallistua huumorilla. Trollaajahan olettaa että kaikki vastaavat vakavasti, hän ei tajua että usein trollaajaa trollataan.
Hauskoja trolleja ovat varsinkin ne joissa jo aloitus on legendaarinen esim. vanukasmies tai tamponikoru. Ja sitten ne, joissa on tarina jota seurataan, esim. ne "löysin kaapin takaa vieraan kännykän ja pettääköhän mieheni nyt mua, jne..." Hyvä trollaaja saa tuollaisen ketjun jatkumaan pitkään. Sarjaa "haen popparit!".
Nykyään suurin osa trolleista on vähän tylsähköjä, niin kuin tuo sormuspoikatrolli, ynnä muut missä on tarkoitus vain saada aikaan joku (kuviteltu) moraalinen närkästys.
Vaadin laadukkaampia trolleja palstalle!
Vierailija kirjoitti:
Olenkin ajatellut että aika suuri osa aloituksista on trolleja. Itse en trollaa koskaan, mutta jos jostain trollista saadaan hauska ketju voin osallistua huumorilla. Trollaajahan olettaa että kaikki vastaavat vakavasti, hän ei tajua että usein trollaajaa trollataan.
Hauskoja trolleja ovat varsinkin ne joissa jo aloitus on legendaarinen esim. vanukasmies tai tamponikoru. Ja sitten ne, joissa on tarina jota seurataan, esim. ne "löysin kaapin takaa vieraan kännykän ja pettääköhän mieheni nyt mua, jne..." Hyvä trollaaja saa tuollaisen ketjun jatkumaan pitkään. Sarjaa "haen popparit!".
Nykyään suurin osa trolleista on vähän tylsähköjä, niin kuin tuo sormuspoikatrolli, ynnä muut missä on tarkoitus vain saada aikaan joku (kuviteltu) moraalinen närkästys.
Vaadin laadukkaampia trolleja palstalle!
Kyllä. Oikeen laadukas ja onnistunut trolli on kyllä palstan suola. Ripaus totuutta mukana, niin tulee uskottava.
Hyvä ja pomminvarma aihe on häät. Myös anoppi-jutut toimivat.
Mä taas välillä ihmettelen sitä, että eikö teillä ole mitään kiinnostavaa suht todenmukaista kerrottavaa? Oma elämä ainakin vilisee juttuja, joista jokainen aloitus saa julman tuomion trolliksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä taas välillä ihmettelen sitä, että eikö teillä ole mitään kiinnostavaa suht todenmukaista kerrottavaa? Oma elämä ainakin vilisee juttuja, joista jokainen aloitus saa julman tuomion trolliksi 😂
Sama täällä. Ja nuo hää- ja vaimotrollit ovat ihan paskoja. Aina.
En itse provoile, mutta tykkään spottailla niitä. Suurin osa on heikkotasoisia, mutta joukossa on todellisia helmiä. Esim. Tämänpäiväinen mankeli-provo sai huutonaurut aikaiseksi ja olen hihitellyt sille pitkin aamua. En tiedä mikä siinä toimi, varmaan se absurdius. :)
Minä en pysty provoamaan. Jotenkin omaan luonteeseen kuuluu rehellisyys ja se on aika vankka tukipilari tuolla moraalikoodistossa. Provoaminen taas on valehtelua. Mutta kyllä minä sen ymmärrän että jotkut pystyvät :D Samaan tapaa he voivat myös tehdä näitä käytännön piloja. Edes aprillipäivänä en pystyisi tekemään mitään lennokasta.
Vierailija kirjoitti:
En itse provoile, mutta tykkään spottailla niitä. Suurin osa on heikkotasoisia, mutta joukossa on todellisia helmiä. Esim. Tämänpäiväinen mankeli-provo sai huutonaurut aikaiseksi ja olen hihitellyt sille pitkin aamua. En tiedä mikä siinä toimi, varmaan se absurdius. :)
.
Kukkahattutädit alapeukuttaa kaikki kommentit :D
t. Porvoolainen 4 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Minä en pysty provoamaan. Jotenkin omaan luonteeseen kuuluu rehellisyys ja se on aika vankka tukipilari tuolla moraalikoodistossa. Provoaminen taas on valehtelua. Mutta kyllä minä sen ymmärrän että jotkut pystyvät :D Samaan tapaa he voivat myös tehdä näitä käytännön piloja. Edes aprillipäivänä en pystyisi tekemään mitään lennokasta.
En minäkään.
VEGAANI-mielipiteet poistetaan heti. Yritin kerran saada tietoa, miksi vegaanit välttävät soijatuotteita. Alla viisi minuuttia - ja pääsy kielletty -sivulle!
Just vegaanikeskustelut poistetaan heti. Edelleenkin ihmettelen, miksi vegaanit toimivat niin epäjohdonmukaisesti: eivät käytä eläintuotteita, mutta nyt soijatuotteetkin ovat myrkkyä. Ihan vaan tiedustelen, että minkä ravintotieteellisen tutkimuksen mukaan soijatuotteet ovat vältettäviä?
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä mitä järkeä on suoltaa sontaa.
Juuri se sonnan suoltaminen tekee siitä niin hauskaa. Provoissa kun ei ole mitään järkeä. Ja se tunne, että joku ottaa ne tosissaan on se mikä saa ihmiset jatkamaan provoilua.
Minun mielestäni palsta olisi todella tylsä, jos kaikki avaukset olisi tosissaan kirjoitettuja. Provojen määrä suhteessa aitoihin ketjuihin on muutenkin aika minimaalinen.
Kokeilen siis: veganismi on idiotismia!
Seitan kuulostaa samalta kuin "satan", noin niinkuin englanniksi äänettynä. Illuminati...
Ja vielä yksi: vegaanit ovat aggressiivisia tosikkoja.
Ja heti pari alapeukkua vegaani-mielipiteeseen. Vahvistaa käsitystäni tosikoista, aggrevegaaneista.
Vegaaniruokavalio on vaikea. Hankala. Hörhöilyä. Salatiedettä. Soijan välttelyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä mitä järkeä on suoltaa sontaa.
Juuri se sonnan suoltaminen tekee siitä niin hauskaa. Provoissa kun ei ole mitään järkeä. Ja se tunne, että joku ottaa ne tosissaan on se mikä saa ihmiset jatkamaan provoilua.
Minun mielestäni palsta olisi todella tylsä, jos kaikki avaukset olisi tosissaan kirjoitettuja. Provojen määrä suhteessa aitoihin ketjuihin on muutenkin aika minimaalinen.
Minä olen kyllä siinä käsityksessä että jossain kohtaa kävi niin että provojen määrä ylitti asialliset keskustelut jossain välissä kun palstalle alkoi tulla lisää väkeä. Joskus on katsellut tuota ekaa sivua ja todennut että 90% on provoja eikä ole mitään missä keskustella kunnolla ja lähtenyt vähäksi aikaa pois. Ja katsonut tilannetta myöhemmin.
Olet itse säälittävä, jos provosoidut liian helposti.