Arvatkaa miksi söin juuri 5 suklaapatukkaa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ehdit käydä noin 5min parin normikroppasen kaverin kanssa baarissa ja ne pokattiin heti. Tirautit tipan ja lyllersit himaan patukka-stashille?
ei
Sinun ei pitänyt kaupasta ostaa herkkuja, mutta näit uutuuksia etkä voinut vastustaa kiusausta?
Vierailija kirjoitti:
Koska teki mieli?
ei
Koska olet normaali ihminen, jolla on oikeus välillä herkutella oikein kunnolla tuntematta siitä huonoa omaatuntoa. Unohtakaa ihmiset ne salaatit ja proteiinipatukat. Pistäkää elämä edes kerran viikossa risaiseksi ja syökää jotain vähän epäterveellisempää, ei siitä heti liho.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei pitänyt kaupasta ostaa herkkuja, mutta näit uutuuksia etkä voinut vastustaa kiusausta?
nou
Vierailija kirjoitti:
Koska olet normaali ihminen, jolla on oikeus välillä herkutella oikein kunnolla tuntematta siitä huonoa omaatuntoa. Unohtakaa ihmiset ne salaatit ja proteiinipatukat. Pistäkää elämä edes kerran viikossa risaiseksi ja syökää jotain vähän epäterveellisempää, ei siitä heti liho.
njet
Olet kannabispsykoosissa ja se lisää ruokahaluasi.
Vierailija kirjoitti:
Koska sulla oli viisi?
ei
itse ostin myös jäätelöä ja patukkaa nam nam... jaksaa taas urheilla 😁 Niissä on muuten samanverta kaloreita kun proteiinipatukoissakin. Vähän halvempia vaan ja paremman makusia
Vierailija kirjoitti:
ei
Vierailija kirjoitti:
No ei heti mutta muutaman viikon jälkeen kyllä rupeaa tuloksest näkymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei
Täytät suklaalla tyhjyyttä jonka aiheuttaa kykenemättömyys ymmärtää ja nauttia sarkasmista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei
Täytät suklaalla tyhjyyttä jonka aiheuttaa kykenemättömyys ymmärtää ja nauttia sarkasmista?
ei
Minun oli kerran pakko syödä neljä Ritter Sport-suklaalevyä kerralla koska niiden parasta ennen tuli täyteen.
Hypoglyemian oireet? Vaikkei suklaa paras apu matalaan verensokeriin ole, niin olen sortunut tuohon aina välillä..
Vierailija kirjoitti:
Hypoglyemian oireet? Vaikkei suklaa paras apu matalaan verensokeriin ole, niin olen sortunut tuohon aina välillä..
nou
Ehdit käydä noin 5min parin normikroppasen kaverin kanssa baarissa ja ne pokattiin heti. Tirautit tipan ja lyllersit himaan patukka-stashille?