Persenesittely-trikoot ei ole kaupunkiasu
Omassa haisevassa läävässänne voitte pukeutua vaikka mihin, mutta ihmisten ilmoilla täytyy ajatella muitakin.
Kommentit (22)
Joogatrikoot on parhaat housut ikinä <3 käytän niitä siis jatkossakin. Ne eivät kyllä haise, koska minulla on tapana pestä vaatteeni.
Perseenesittelytrikoot ilman väliviivaa
Nyt kun sanoit, aion pukea ne jatkossakin. Katsos, kun elän omaa elämääni.
Asun keskustassa. Täytyykö sitten laittaa farkut jalkaan kun lähden lenkille ja vaihtaa juoksutrikoisiin vasta jossain syrjemmällä?
Perseenesittelytrikoot ilman väliviivaa ja kahdella eellä.
Jollain on nyt päässyt trikoot ihon alle. Eikö löytynyt sopivaa kokoa?
Minulla on sen verran muheva peppu, että tottakai haluan esitellä sitä. Taidat ap olla joku lattapylly? 😂
Turpa kii AP! Toiset tykkää katella herkkubeboi
Setämies on hyvä ja muljauttaa silmät takaisin kuoppiinsa. Anna neitokaisten käyskennellä trikoissa, jos he niin haluavat. Lopeta mulkkaaminen!
Et oo tainnut vierailla kaupungeissa lähiaikoina, ap
Vierailija kirjoitti:
Setämies on hyvä ja muljauttaa silmät takaisin kuoppiinsa. Anna neitokaisten käyskennellä trikoissa, jos he niin haluavat. Lopeta mulkkaaminen!
Tuskin ap on setämies vaan joku pebakateellinen tankki.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun sanoit, aion pukea ne jatkossakin. Katsos, kun elän omaa elämääni.
Perseenesittelytrikoot on malliesimerkki naisten kaksinaismoralismista. Tupistaan naisen esineellistämisestä, mutta itse aiheuttavat sen juurta jaksain. Naistenlehdet on pulloillaan tätä oksetusta kannesta kanteen. Itkua esineellistämisestä yhdellä sivulla ja perseenesittelyvinkkejä seuraavalla.
Tod.näk. tämä vastausketju toimii tuotapikaa hyvänä esimerkkinä...
Ap taitaa olla itse lattapeppu, jonka mies tuijottaa pyöreitä takamuksia unelmoiden.Joutuen tyytymään illalla kuivan kesän oravaan.
Hah, joku on tainnut bongaa mut tänään kaupungilla ja valittaa nyt täällä :D
Perseenesittelytrikoot on paras keksintö aikoihin, luojalle kiitos että kaupungilla on niin usein katseltavaa nykyään.
Voisiko tämä trikootrollaaja jo poistua palstalta?
Jos tuun tanssireeneistä, niin kävelen trikoissa kotiin. Kestä se.