Apteekin myyjä alkoi jankata "onko varmaa ettet ole raskaana?"
Hetken luulin jo olevani piilokamerassa ja tilanne oli oikeasti ahdistava! Nainen toisteli kysymystä kuin robotti. Ja tilannehan oli siis se, että töiden jälkeen kipaisin hakemaan lääkettä päänsärkyyn, en uskonut mikä show yhden aspriinipaketin saamisesta tulisi . Kai minä tiedän nyt olenko raskaana vai en !
Kommentit (22)
Särkylääkkeitä ei pidä ottaa, jos on raskaana. On apteekin työntekijän velvollisuus pitää huolta tiedonannosta. Jos ap menee apteekkiin maha pystyssä eikä oikein tiedä, mikä vaivaa, kunhan on jotenkin outo olo ja päätäkin kivistää, on ymmärrettävää, että apteekin työntekijä halusi varmistaa mahdollisen raskauden.
Eikä tuo keskustelu nyt miltään hokemiselta tuntunut, myyjä kysyi kahdesti, kun ap vastasi vältellen ja epävarmasti.
Ap:ssä taitaa olla hiukan mielensäpahoittajan vikaa.
Tuollaiset ihmiset ovat oikeasti rasittavia, jotka jankkaavat ja jankkaavat jotain kysymystä, vaikka siihen vastaisi. Eräskin tuntemani ihminen on sellainen, että hän kysyy jotain asiaa ja jos siihen vastaa, että "Ei", niin hän alkaa jostain syystä kysymään sitä samaa asiaa monta kertaa vaikka vastaus on aina sama. Viimeksi asia koski jonkun tavaran hankintaa, hän halusi jostain syystä tietää, että onko minulla varaa ostaa sitä itselleni ja kun vastasin, että ei ole, niin hän jankkasi monta kertaa sitä samaa kysymystä, että eikö minulla todellakaan ole varaa siihen tavaraan.