Joko odotat kieli pitkällä ensi viikolla alkavaa Seppälän konkurssiloppuunmyyntiä?
Toivottavasti pesänhoitaja ei ole yhtä ahne kuin Anttilassa eli pistää aluksi jotain onnettomia -10-20% -lappuja.
Kommentit (19)
En, ei Seppälässä ole minulle mitään. Ei edes puoli-ilmaiseksi.
Seppälöissä on ollut jo kauan -40%, eikä siltikään ole mennyt kaupaksi. Se brändi ei vain kiinnosta, vaikka kuinka halvalla myytäisiin. Ne rytkyt ovat vain sellaisia.
Luulen, että vaikka ilmaiseksi antaisivat, ei olisi kovin paljoa kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pesänhoitaja ei ole yhtä ahne kuin Anttilassa eli pistää aluksi jotain onnettomia -10-20% -lappuja.
Ei se ahneutta ollut. Tuulipuvut kantoi tavaraa selkä vääränä noillakin alennuksilla.
En ole Seppälästä ostanut mitään kymmeneen vuoteen, tuskin nytkään kelpuuttaisin mitään vaikka ilmaiseksi antaisivat. No ehkä jotain sukkia tms.
En usko että minulla on mitään asiaa sinne.
On tarjonta sellaista, että enpä vaivaudu ostoksille.
Lafka on vain niin epäuskottava. Miten kukaan on voinut pyörittää sitä uskoen siihen, kun vaatteet ovat olleet sellaisia kuin ovat? Antaa niin oudon kuvan, että se on ollut edes pystyssä nämä viime vuodet.
Kauppa, jossa ei oikeasti ole mitään katsomista. Se on jo saavutus.
Yhtä rumia ja järjettömiä vaatteita saa kyllä hakea. Olisi niihin hyvä vertaus, mutta kohteliaisuussyistä ei voi sitä sanoa.
En edes tiedä, missä on lähin Seppälä. Ennen niitä oli joka kauppakeskuksessa.
Huonolaatuisia vaatteita omituisilla kuoseilla. En ostaisi vaikka olisi kuinka suuri ale-%.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä, missä on lähin Seppälä. Ennen niitä oli joka kauppakeskuksessa.
Meillä kävi niin, että Seppälä katosi, mutta tuli jonkin ajan kuluttua takaisin. Se vei viimeisetkin uskottavuuden rippeet.
MInusta Seppälä oli joskus muinoin ihan OK, mutta sitten siellä tapahtui joku muutos. Kankaiden laatu oli surkeaa ja vaatteiden olemus vain tylsä. Omituisen näköisiä ja -mallisia.
Jos itse olisin ollut Seppälän omistaja, olisin panostanut laadukkaisiin materiaaleihin ja ajattomiin, klassisiin malleihin. Ja lastenvaatteet kokonaan pois mallistosta.
En odota. En enää vuosiin ole löytänyt kyseisestä firmasta mitään sopivaa päälle pantavaa, joten ei siinä mielessä -60% alet paljon hetkauta.
Kävin joskus seppälässä, ja kyllä oli ylihinnoteltua rutkua koko liike täynnä! Joku peruskolttu joka nyppyyntyy parissa kuukaudessa 39.90! Täysin laadutonta ja siihen nähden kallista. Lisäksi todella ihmeellisiä mallistoja, saa etsimällä etsiä hyvännäköisiä tuotteita.
Kun lähiseppälä meni konkkaan, ostin 70% - 70% alesta joitain lastenvaatteita ja kengät. Silloin hinnat oli ok, yksi tuote oli muutaman euron.
Vois itse asiassa käydä vilkaisemassa.... Jos on tarpeeksi hyvät alennukset, niin kaipa sieltä jotain voisi ostaa. Täyteen hintaan en ole sieltä vuosiin ostanut mitään.
Sitä vain mietin, että mitä myyjät ovat mahtaneet tuumailla siellä seisoskellessaan. Edustamassa niin huonoja vaatteita. On varmaan ollut aika erikoinen olo. Kun sekä myyjä että asiakas ovat tienneet, että nämä vaatteet ovat kauheita ja huonolaatuisia.
Turun Seppälässä on -40 % ale nyt. Mitään mieleistä en löytänyt.