Olisi se ihanaa viettää viikonloppu kaksin
Mistä sitä voisi joskus yökyläpaikan lapselle keksiä?
Kommentit (28)
Oikein. Lähetä lapsi yökylään, jotta ei joudu katselemaan sinun ryyppäämistäsi.
Olen jännityksellä odottanut tulevia tuiteritilityksiäsi siitä asti, kun uhosit, ettet varmasti ole ensi viikonloppuna selvin päin. :)
.
Olisit miettinyt asiaa ennen lisääntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jännityksellä odottanut tulevia tuiteritilityksiäsi siitä asti, kun uhosit, ettet varmasti ole ensi viikonloppuna selvin päin. :)
.
En ole kuukausiin juonut tippaakaan alkoholia. Sitä ennen join lasin viiniä viikonloppuisin.
Ja kun se komenteleva mies ei nyt sitten enää anna ottaa sitä lasillistakaan... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
En ole kuukausiin juonut tippaakaan alkoholia. Sitä ennen join lasin viiniä viikonloppuisin.
No et ole (ja siitä on täällä kyllä saatu kuulla). Sehän tässä just jännittääkin, että miten elimistösi reagoi nyt kun meinaat katkaista juomattomuusputkesi.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun se komenteleva mies ei nyt sitten enää anna ottaa sitä lasillistakaan... :)
Ei anna ei. Eikä se anna seksiäkään, ilmeisesti:)
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten viettäsitte viikonlopun kaksin?
Olin tulossa kysymään samaa kuin numero 8.
Ja myös sitä, miksi haluaisit viettää aikaa kaksin miehen kanssa, jota niin syvästi inhoat.
Vierailija kirjoitti:
Ei anna ottaa koska itse ei pysty enää tippaakaan ottamaan niin ei saa muutkaan ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ruokaa, seksiä ja sitten katsomaan erästä stand up koomikkoa josta molemmat pidetään.
Mihin väliin aiot sen ei-selvinpäin olemisesi sijoittaa?
Kun on se pelipäivä lauantaina ja sukulaisen synttärit sunnuntaina?
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kysymään samaa kuin numero 8.
Ja myös sitä, miksi haluaisit viettää aikaa kaksin miehen kanssa, jota niin syvästi inhoat.
Viimeks kun poika oli yökylässä, niin ap päivitteli tänne, miten mies taas kiukuttelee. Eli ap istu koneella, mies kiukutteli ja poikakin tuotiin heti aamulla kotio:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ruokaa, seksiä ja sitten katsomaan erästä stand up koomikkoa josta molemmat pidetään.
Eli sulle hernekeittoo ja miehelle nakkeja. Sitten loppu ilta kärvistelyä.
Nyt ihan vilpitön kysymys: kuinka pystyt harrastamaan seksiä miehen kanssa, jota vihaat yli kaiken?
Itse en pystyisi, en sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei anna ottaa koska itse ei pysty enää tippaakaan ottamaan niin ei saa muutkaan ottaa.
Ei anna ottaa. Eikä anna muutakaan. Sellainen mies sitten sulla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihan vilpitön kysymys: kuinka pystyt harrastamaan seksiä miehen kanssa, jota vihaat yli kaiken?
Hyvin. Seksi on paras asia meidän suhteessa enkä mä miestä vihaa jossain asioissa ollaan eri mieltä.
"Ihanaa"??
Sen perusteella mitä olet miehestäsi täällä kertoillut, niin kaksisteen sen kanssa vietetty viikonloppu kyllä kuulostaa pikemminkin painajaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin. Seksi on paras asia meidän suhteessa enkä mä miestä vihaa jossain asioissa ollaan eri mieltä.
Taidat kyllä olla TODELLA puutteessa...
Vierailija kirjoitti:
"Ihanaa"??
Sen perusteella mitä olet miehestäsi täällä kertoillut, niin kaksisteen sen kanssa vietetty viikonloppu kyllä kuulostaa pikemminkin painajaiselta.
Mulle se ei olisi painajaista.
Johan tätäkin ikuista ongelmaa ollaan tuhannesti pohdittu:) Ratkasua ei olla vielä keksitty.